Archiwalne

Netia wzmacnia relacje inwestorskie

12.01.2009

Zobacz więcej szczegółów dla tej informacji

5 stycznia br do Działu Relacji Inwestorskich Netii dołączył Andrzej Kondracki, który objął stanowisko Dyrektora ds. Relacji Inwestorskich.

Andrzej Kondracki będzie odpowiedzialny za koordynację kontaktów z obecnymi i potencjalnymi inwestorami Spółki oraz za raportowanie Netii jako spółki publicznej.

Netia jest jednym z najprężniej rozwijających się giełdowych operatorów telekomunikacyjnych w Polsce i czuję się wyróżniony, mogąc prowadzić zespół relacji inwestorskich Spółki” – powiedział Andrzej Kondracki - „Jestem przekonany, że moje dotychczasowe doświadczenie w bankach inwestycyjnych oraz wsparcie zespołu Netii pomoże mi podjąć skuteczne działania w celu wspierania dobrego wizerunku Netii oraz podniesienia wartości rynkowej Spółki, która jest nie tylko w mojej ocenie obecnie istotnie niedoszacowana.”

Andrzej Kondracki posiada bogate doświadczenie w obszarze rynków kapitałowych oraz telekomunikacji zdobyte w wiodących bankach inwestycyjnych: ABN AMRO oraz UniCredit, gdzie był odpowiedzialny za koordynację transakcji fuzji i przejęć oraz transakcje ofert publicznych na międzynarodowych rynkach kapitałowych, między innymi w sektorze telekomunikacyjnym.

źródło: Netia

News Wizytówki dla branży IT - zaprojektuj je sam w kreatorze!

Stwórz wyjątkowe wizytówki dla swojej firmy IT w kilka minut! Skorzystaj z intuicyjnego kreatora i zaprojektuj profesjonalne wizytówki, które wyróżnią Twoją markę! czytaj więcej

News 20 najlepszych pomysłów na aplikacje dla startupów w 2025

Rok 2024 to czas dynamicznego rozwoju technologii, w którym branża aplikacji mobilnych odgrywa kluczową rolę w transformacji cyfrowej biznesów na całym świecie. Właściciele firm, inwestorzy oraz przedsiębiorcy zwracają uwagę na ogromny potencjał, jaki niesie za sobą tworzenie oprogramowania mobilnego. czytaj więcej

News Skuteczność marketingu SMS w erze cyfrowej

W dzisiejszych czasach, kiedy dominujący udział w komunikacji marketingowej zdobyły platformy cyfrowe, takie jak media społecznościowe i e-mail marketing, marketing SMS zyskuje na znaczeniu jako jedno z najbardziej skutecznych narzędzi dotarcia do klientów. Marketing SMS, znany również jako reklama SMS, to strategia, która polega na wysyłaniu krótkich wiadomości tekstowych do grupy docelowej w celu promocji produktów, usług lub budowania relacji z klientami. czytaj więcej

News Czym jest VPN?

Wirtualna sieć prywatna, znana powszechnie pod skrótem VPN (Virtual Private Network), to technologia pozwalająca na stworzenie bezpiecznego połączenia przez publiczną sieć, taką jak Internet. Dzięki wirtualnej sieci prywatnej użytkownicy mogą przesyłać dane, zazwyczaj w zaszyfrowanej formie, co zapewnia prywatność i ochronę ich informacji przed nieuprawnionym dostępem trzecich stron. VPN tworzy rodzaj tunelu szyfrującego, który wzmacnia bezpieczeństwo przesyłanych danych, chroniąc je przed podsłuchem czy przechwyceniem w nawet niedostatecznie zabezpieczonych sieciach. czytaj więcej