Zobacz więcej szczegółów dla tej informacji
Ruszyła kampania reklamowa GigaKablówki, czyli oferty Netii na sieci HFC dawnego Aster. Kampania swoim zasięgiem obejmuje Warszawę i Kraków a operator wykorzystuje w niej szereg lokalnych nośników reklamowych, w tym: airwalle, ekrany i powierzchnie w komunikacji miejskiej, lokalne stacje radiowe, kinowe spoty reklamowe oraz eventy.
Na początku września ruszyła najnowsza kampania reklamowa Netii – GigaKablówka. Promowane są jedne z najszybszych usług internetowych w Polsce (do 300 Mb/s), z których mogą skorzystać mieszkańcy Krakowa i Warszawy. Było to możliwe dzięki modernizacji sieci HFC dawnego Aster dokonanej z wykorzystaniem nowoczesnych rozwiązań sieciowych DOCSIS 3.0.
W kampanii zostanie wykorzystanych szereg mediów lokalnych w tym: airwalle, ekrany i powierzchnie w komunikacji miejskiej (autobusy i metro), lokalne stacje radiowe (Antyradio, Eska, Wawa, Eska, RMFMaxx, Plus), spoty reklamowe w sieci Multikino, akcje eventowe, reklamy wielkoformatowe na siedzibie Netii i wiele innych. Netia przygotowała również dedykowaną stronę www.gigakablowka.pl oraz prowadzi intensywną komunikację online.
„Kampania promocyjna GigaKablówki jest dla marki Netia najważniejszym projektem marketingowym w tym roku. Znajduje to więc odzwierciedlenie w naszych działaniach. Jeszcze nigdy w historii kampanii reklamowych Netii nie korzystaliśmy z tak wielu różnorodnych kanałów komunikacji jednocześnie – powiedział Michał Breś, Starszy Kierownik Komunikacji Marketingowej odpowiedzialny za przygotowanie działań promocyjnych.
Oferta Netii obejmuje najszybszą opcję prędkości pobierania danych do 300 Mb/s. Dostępne są też wolniejsze warianty: do 20 Mb/s oraz do 100 Mb/s. Klienci oprócz internetu mogą wybrać pakiet z TV i telefonem. Telewizja w Netii to do wyboru blisko 180 kanałów w cyfrowej jakości, w tym blisko 60 kanałów HD. Klienci mogą dowolnie kształtować swoją ofertę, wybierając z kilkunastu pakietów tematycznych.
Łączna liczba lokali w zasięgu sieci HFC po dawnym Aster, na której usługi może świadczyć Netia to około 314 tys. w Warszawie i około 106 tys. w Krakowie. Cały potencjał trafi do sprzedaży do końca listopada br.
Za opracowanie kampanii reklamowej GigaKablówki odpowiada agencja Brasil oraz Youngers.pl (eventy). Zakupem mediów zajęły się domy mediowe: Carat Polska (offline) oraz Value Media (online).
źródło: Netia
News Polskie polubienia fanpage - klucz do sukcesu w social media
Facebook wciąż pozostaje jednym z najpopularniejszych mediów społecznościowych. Dla wielu firm, influencerów i marek jest to nie tylko miejsce promocji, ale także narzędzie budowania relacji z klientami. Polskie polubienia fanpage mają szczególne znaczenie, zwłaszcza dla tych, którzy działają na rodzimym rynku. Dlaczego? Przyciągają lokalnych odbiorców, zwiększają zasięg organiczny i budują wiarygodność. W tym artykule dowiesz się, jakie korzyści przynoszą polskie polubienia, jakie problemy mogą wystąpić przy ich zdobywaniu oraz jak skutecznie je pozyskiwać. czytaj więcejNews Stwórz efektowne stoisko na targi branżowe z trybunką reklamową
Uczestnictwo w tragach branżowych to znakomita okazja zarówno do nawiązania nowych kontaktów biznesowych, jak i spotkania się z potencjalnymi klientami. W targach biorą udział przede wszystkim osoby zainteresowane daną branżą i jej ofertą, dlatego warto zadbać o jak najciekawsze stoisko. Można je stworzyć z pomocą materiałów promocyjnych drukowanych oraz trybunki wystawienniczej, która pomaga wyróżnić prezentowana ofertę i lepiej zapamiętać markę.1. Czym jest trybunka reklamowa?
2. Trybunki reklamowe przykuwają uwagę na targach czytaj więcej