Zobacz więcej szczegółów dla tej informacji
Netia zwiększyła liczbę klientów szerokopasmowego Internetu o ponad 24 tysiące. Netia S.A., poprzez spółkę zależną, Internetia, nabyła od Swisscom Ekstern & Central Europe AG 100 procent udziałów w spółce Air Bites Polska Sp. z o.o. z siedzibą w Krakowie.
Air Bites Polska jest operatorem sieci osiedlowych i świadczy usługi szerokopasmowego dostępu do Internetu dla klientów na terenie 14 miast, głównie w Polsce południowej (Rybnik, Wodzisław Śląski, Kraków, Kędzierzyn Koźle, Sanok, Suwałki, Zdzieszowice, Piaseczno, Głogów, Bielsko-Biała, Chorzów, Mysłowice, Wrocław, Katowice) poprzez technologię FastEthernet, co w praktyce oznacza łącze umożliwiające każdemu klientowi korzystanie z przepustowości do 100 Mb/s.
W rezultacie tej transakcji liczba klientów szerokopasmowego Internetu Netii zwiększa się o 24,5 tysiąca i wynosi około 404 tysięcy.
„Nabycie udziałów w Air Bites jest konsekwentną kontynuacją realizacji strategii Netii, która zakłada zdobycie miliona klientów usług szerokopasmowych, między innymi dzięki zakupowi lokalnych sieci osiedlowych” – powiedział Mirosław Godlewski, Prezes zarządu Netii. „Dzięki zamknięciu transakcji ze Swisscom Central&Eastern Europe, już teraz oceniam 2008 rok jako bardzo dobry dla Netii. Udało nam się nie tylko zwiększyć poziom EBITDA do 160 mln złotych, ale także przekroczyć liczbę 400 000 klientów szerokopasmowego Internetu”.
źródło: Netia
News Jak voice bot AI sprawdza się w call center?
W dobie cyfrowej transformacji, call center przechodzą ewolucję, adaptując nowoczesne technologie do usprawnienia obsługi klienta. Wśród nich, voice boty AI (sztuczna inteligencja) odgrywają kluczową rolę, redefiniując sposób interakcji z klientami. Te inteligentne systemy, wykorzystujące zaawansowane algorytmy uczenia maszynowego i przetwarzanie języka naturalnego, oferują szereg korzyści, które mogą diametralnie zmienić krajobraz obsługi klienta w centrach kontaktowych.
czytaj więcej