Archiwalne

netk@ - internet od TK Telekom z malejączmi cenami

22.09.2008

TK Telekom poszerza swoją ofertę dla klientów indywidualnych. Tym samym spółka, która dotychczas oferowała usługi głównie dla biznesu staje się coraz poważniejszym konkurentem na otwartym rynku telekomunikacyjnym.

Nowa usługa szerokopasmowego dostępu do Internetu „netk@” oferowana jest w w oparciu o rozwiązanie BSA w opcjach od 512 Kb/s do 6 Mb/s, również w opcji z telefonią internetową (VoIP).

Nową propozycję TK Telekom wyróżnia prosta, przejrzysta i co najważniejsze konkurencyjna oferta cenowa. TK Telekom zaproponowała klientom promocyjną ofertę degresywną „Coraz taniej”. O jej atrakcyjności świadczą konkurencyjne stawki abonamentu, malejące z każdym rokiem korzystania z usługi oraz jedne z najniższych w Polsce opłaty za telefonię internetową.

Korzystając z netk@ 1 Mb/s przy umowie na 3 lata w pierwszym roku zapłacimy 63,90 zł, w drugim 40 zł, a w trzecim 37 zł miesięcznie. W przypadku umowy na 6 Mb/s w pierwszym roku zapłacimy 119,90 zł, w drugim 95,90, a w trzecim 83,90zł. W ofercie netk@ znajdziemy propozycje umów na okres jednego roku, dwóch lat i umowy trzyletnie. Oferta kierowana jest do Klientów posiadających linię telefoniczną TP SA.

Wraz z ofertą netk@ TK Telekom proponuje również możliwość korzystania z usługi telefonii internetowej VoIP. Korzystając z internetu i telefonu internetowego netk@ za rozmowy z numerami stacjonarnymi na ternie Polski zapłacimy 6 gr./min brutto, za połączenia międzynarodowe w zależności od kierunku od 10 gr./min brutto.

Dla osób korzystających tylko z internetu operator proponuje dwa modemy: Sagem F@st 800 w cenie 12,20 zł. brutto i Zyxel P-660R w cenie 63,00 zł. brutto. Dla osób korzystających z internetu i z telefonii VoIP oferowany jest modem Zyxel P-2602RL-D1A z portem Ethernet i bramką VoIP w cenie 189,00 zł brutto. Możliwość bezprzewodowego korzystania z Internetu zapewnia modem D-link DVA-G3670B z 4 portami Ethernet, bramką VoIP i WiFi dostępny w cenie 389,00 zł brutto.

źródło: TK Telekom

News Telewizja na studiach - jakie rozwiązanie wybrać?

Dostęp do telewizji na studiach to temat, który może zainteresować osoby zaczynające swoją przygodę akademicką. To ze względu na fakt, że nie w każdym akademiku czy wynajętym mieszkaniu mamy dostęp do telewizji kablowej. Ponadto istotną rolę odgrywają koszty – większości studentów zależy na tym, aby telewizja była jak najtańsza, ale oferowała duży wybór kanałów. Czy to możliwe do osiągnięcia? Jak najbardziej! czytaj więcej

News Sieci komórkowe w Polsce - jak wybrać najlepszą ofertę?

Wybór odpowiedniej sieci komórkowej może być wyzwaniem, biorąc pod uwagę liczbę operatorów działających na rynku i różnorodność dostępnych ofert. Dla użytkowników, którzy szukają atrakcyjnych warunków abonamentowych, kluczowe są takie parametry jak cena, pakiet internetowy, dostępne promocje oraz czas trwania umowy. Na stronie www.wskoczpokase.pl znajduje się ranking sieci komórkowych, który umożliwia dokładne porównanie ofert dostępnych na polskim rynku. Dzięki temu każdy może szybko sprawdzić, która oferta najlepiej odpowiada jego potrzebom. czytaj więcej

News Dławnice kablowe - wszystko, co musisz wiedzieć

Rola dławnic kablowych może wydawać się z pozoru prosta - odpowiadają za wyprowadzenie przewodów z obudowy urządzenia elektrycznego. W rzeczywistości nie to jednak jedyne ich zadanie. Temat ten jest znacznie szerszy i pełen niuansów, które w konkretnych przypadkach mogą mieć ogromne znaczenie. Warto zatem dowiedzieć się więcej o właściwościach tych elementów, a także ich wpływie na bezpieczeństwo i funkcjonalność urządzeń. W tym artykule pragniemy przedstawić krótkie kompendium na temat dławnic kablowych. Zapraszamy do lektury, dzięki której poszerzysz swoją wiedzę oraz będziesz w stanie z łatwością odnaleźć dławnicę idealną dla Twoich potrzeb. czytaj więcej

News Skuteczność marketingu SMS w erze cyfrowej

W dzisiejszych czasach, kiedy dominujący udział w komunikacji marketingowej zdobyły platformy cyfrowe, takie jak media społecznościowe i e-mail marketing, marketing SMS zyskuje na znaczeniu jako jedno z najbardziej skutecznych narzędzi dotarcia do klientów. Marketing SMS, znany również jako reklama SMS, to strategia, która polega na wysyłaniu krótkich wiadomości tekstowych do grupy docelowej w celu promocji produktów, usług lub budowania relacji z klientami. czytaj więcej