Czterech największych operatorów telefonii komórkowej - Era, Orange, Play, Plus - rozpoczyna ogólnopolską kampanię społeczną, której celem jest zwiększenie świadomości w zakresie odpowiedzialnego pozbywania się zużytych aparatów, baterii i akcesoriów komórkowych oraz znaczenia ich utylizacji dla środowiska naturalnego.
Plus, Play, Orange, Era chcą zachęcić klientów do proekologicznego stylu życia, którego elementem jest między innymi utylizacja zużytego sprzętu komórkowego. W ramach kampanii, w wyznaczonych punktach sprzedaży możliwe będzie nieodpłatne oddawanie do utylizacji niepotrzebnych telefonów komórkowych oraz ich akcesoriów. Zebrany sprzęt będzie gromadzony w specjalnych pojemnikach, a następnie regularnie przekazywany firmie, która zajmuje się jego profesjonalnym recyklingiem i utylizacją. Operatorzy będą promować swoja inicjatywę poprzez ogólnopolską kampanię informacyjną wykorzystującą prasę, billboardy, radio i internet.
Dla wzmocnienia edukacji ekologicznej klientów organizatorzy przygotowali również stronę internetową www.oddajtelefon.pl, na której można znaleźć dodatkowe informacje o kampanii a przede wszystkim adresy wszystkich punktów, w których można pozbyć się zużytych telefonów i akcesoriów. Na stronie znajdą się również informacje wyjaśniające wagę problemu utylizacji i jej znaczenie dla środowiska.
Kampania „Oddaj telefon” jest własną inicjatywą Era, Orange, Play i Plus, która wykracza poza zobowiązania wynikające z Ustawy o zużytym sprzęcie elektrycznym i elektronicznym (z dnia 21 października 2005 r.). Ma służyć zwiększeniu świadomości ekologicznej i zebraniu jak największej ilości zużytego sprzętu komórkowego, bez limitów przewidzianych w Ustawie (możliwość oddania jednego zużytego aparatu za jeden kupiony aparat).
Akcja może być dla innych branż przykładem możliwości zaangażowania się w problematykę ochrony środowiska nawet pomiędzy konkurującymi ze sobą przedsiębiorstwami.
News Czy można naprawić telefon nie wychodząc z domu? Naprawa telefonu na odległość
Smartfony stały się nieodłącznym elementem naszego życia. Niestety, jak każde urządzenie, są narażone na różne uszkodzenia, które mogą utrudniać codzienne funkcjonowanie. W takich sytuacjach często zastanawiamy się, jak szybko i sprawnie naprawić nasz telefon. Czy serwis wysyłkowy jest odpowiedzią na te problemy? Czy można naprawić telefon, nie wychodząc z domu? czytaj więcejNews Cyberbezpieczeństwo - co to za studia? Gdzie się na nie zapisać?
Cyberbezpieczeństwo to jedna ze specjalności realizowanych w ramach studiów z bezpieczeństwa narodowego, która nie może narzekać na brak popularności. To przyszłościowy wybór dla osób chcących zrobić karierę w branży IT. Co warto wiedzieć o cyberbezpieczeństwie na studiach I stopnia i gdzie się na nie zapisać? czytaj więcejNews Szkła Samsung Galaxy S24 Ultra - ochrona ekranu na najwyższym poziomie
Nic w smartfonach nie jest tak ważne, jak ekrany. To one odpowiadają za atrakcyjne i czytelne wyświetlanie różnorodnych treści, a także za możliwość utrzymywania interakcji pomiędzy urządzeniem a użytkownikiem. Wszelkie niedoskonałości nie tylko pogarszają doświadczenia z użytkowania telefonu, ale niekiedy całkowicie jego użytkowanie uniemożliwiają. Dlatego o ekran smartfona warto dbać ze szczególną starannością. czytaj więcejNews Bezpieczeństwo twojego sklepu na Magento 2 - jak chronić dane przed cyberatakami? 12 przydatnych protipów
W erze cyfrowej, gdzie cyberataki stają się coraz bardziej zaawansowane, bezpieczeństwo sklepu internetowego jest priorytetem dla każdego przedsiębiorcy. Platforma Magento 2, będąca jedną z najpopularniejszych rozwiązań dla e-commerce, oferuje wiele funkcji bezpieczeństwa, które pomagają chronić sklep i dane klientów. Jak zatem zabezpieczyć swój sklep Magento 2 przed potencjalnymi zagrożeniami? Oto kilka przydatnych wskazówek.
czytaj więcej