TP S.A. udziela abonentom nieprawidłowych informacji związanych z rozdzieleniem usługi neostrada tp od usług telefonicznych - informuje Urząd Komunikacji Elektronicznej.
Do Urzędu Komunikacji Elektronicznej wpływają skargi abonentów, dotyczącymi kwestii udzielania przez Telekomunikację Polską S.A. (m.in. w punktach sprzedaży, telepunktach, czy też za pośrednictwem Błękitnej Linii) swoim abonentom nieprawidłowych informacji związanych z rozdzieleniem usługi neostrada tp od usług telefonicznych, w szczególności informacji odnoszących się do terminu wypowiadania umów o świadczenie usługi neostrada tp w związku ze zmianą Regulaminu świadczenia usługi neostrada tp.
Prezes UKE w dniu 18 stycznia 2007 r. wystąpił do Prezesa Spółki z sugestią podjęcia stosownych działań, mających na celu zapewnienie abonentom uzyskiwania od Spółki rzetelnych i prawdziwych danych/informacji.
Odnosząc się do kwestii terminu wypowiadania umów o świadczenie usługi neostrada tp w związku ze zmianą Regulaminu świadczenia usługi neostrada tp, Prezes UKE podkreśla, iż:
1) zgodnie z postanowieniami § 32 ust. 3 ww. Regulaminu, wypowiedzenie umowy, o którym mowa w ust. 1 i 2 danego paragrafu, może nastąpić jedynie przed wejściem w życie danego Regulaminu i jest skuteczne od dnia jego wejścia w życie;
2) zważywszy na wskazany w § 33 powyższego Regulaminu termin wejścia w życie jego postanowień - określony na dzień 15 lutego 2007 r. - wypowiedzenie umowy o świadczenie usługi neostrada tp, związane z faktem nie zaakceptowania przez abonenta zmian danego Regulaminu, jest skuteczne od dnia 15 lutego 2007 r., a nie jak informuje Spółka: dopiero z końcem lutego 2007 r.
Źródło: UKE
News Czy warto ubezpieczyć telefon?
Dla wielu z nas telefon komórkowy stał się przedmiotem, bez którego nie wyobrażamy sobie codziennego funkcjonowania. Służy nie tylko do komunikacji, ale jest także centrum zarządzania naszym życiem prywatnym i zawodowym. W związku z tym, pojawia się pytanie o zabezpieczenie tego cennego urządzenia. Czy warto ubezpieczyć telefon?
czytaj więcej