Archiwalne

Nieprawidłowe informacje o rozdzieleniu neostrady tp

23.01.2007

TP S.A. udziela abonentom nieprawidłowych informacji związanych z rozdzieleniem usługi neostrada tp od usług telefonicznych - informuje Urząd Komunikacji Elektronicznej.

Do Urzędu Komunikacji Elektronicznej wpływają skargi abonentów, dotyczącymi kwestii udzielania przez Telekomunikację Polską S.A. (m.in. w punktach sprzedaży, telepunktach, czy też za pośrednictwem Błękitnej Linii) swoim abonentom nieprawidłowych informacji związanych z rozdzieleniem usługi neostrada tp od usług telefonicznych, w szczególności informacji odnoszących się do terminu wypowiadania umów o świadczenie usługi neostrada tp w związku ze zmianą Regulaminu świadczenia usługi neostrada tp.

Prezes UKE w dniu 18 stycznia 2007 r. wystąpił do Prezesa Spółki z sugestią podjęcia stosownych działań, mających na celu zapewnienie abonentom uzyskiwania od Spółki rzetelnych i prawdziwych danych/informacji.

Odnosząc się do kwestii terminu wypowiadania umów o świadczenie usługi neostrada tp w związku ze zmianą Regulaminu świadczenia usługi neostrada tp, Prezes UKE podkreśla, iż:

1) zgodnie z postanowieniami § 32 ust. 3 ww. Regulaminu, wypowiedzenie umowy, o którym mowa w ust. 1 i 2 danego paragrafu, może nastąpić jedynie przed wejściem w życie danego Regulaminu i jest skuteczne od dnia jego wejścia w życie;
2) zważywszy na wskazany w § 33 powyższego Regulaminu termin wejścia w życie jego postanowień - określony na dzień 15 lutego 2007 r. - wypowiedzenie umowy o świadczenie usługi neostrada tp, związane z faktem nie zaakceptowania przez abonenta zmian danego Regulaminu, jest skuteczne od dnia 15 lutego 2007 r., a nie jak informuje Spółka: dopiero z końcem lutego 2007 r.

Źródło: UKE

News Przewaga konkurencyjna dzięki logistyce? Kilka słów o systemie WMS

W świecie walki konkurencyjnej, gdzie oferta konkurujących sklepów czy producentów jest bardzo do siebie podobna dużą rolę zaczynają odgrywać szczegóły, takie jak szybkość dostawy, łatwość komunikacji ze sprzedającym, sposób pakowania. Szereg tych drobnych elementów wpływa na tak zwane Customer Experience, czyli doświadczenie kupującego. Pojęcie to opisuje subiektywne odczucie Klienta w procesie zakupu, od pierwszego kontaktu, aż po ostateczne użycie produktu (niekiedy również kwestie związane z obsługą posprzedażową, na przykłada w formie serwisu). Jak wpływać na Customer Experience? Jest to bardzo szerokie zagadnienie, ale jedną z form skutecznego wpływu są inwestycje w obszar logistyki w celu poprawy jej jakości, co koniec końców wpłynie na dostawę właściwego produktu, w najkrótszym możliwym czasie, do właściwego miejsca, w najlepszej możliwej cenie. czytaj więcej

News Specyfikacja nowego Samsunga Galaxy. Co znajdziemy w środku?

Jedna z najbardziej wyczekiwanych premier tego roku właśnie nadeszła. Wraz z jej nadejściem producent wprowadza zaawansowaną technologię, która znacznie ułatwi nam korzystanie z flagowego urządzenia. Mowa oczywiście o najnowszym Samsungu Galaxy S25 w wersji podstawowej oraz ultra. Przyjrzyjmy się dokładnie specyfikacji. czytaj więcej

News Korzystasz z Chatu GPT? Uważaj na podejrzane łącza i wyniki wyszukiwania

Niedawno opublikowane badania ujawniły, że wyniki wyszukiwania, które prezentuje ChatGPT mogą prowadzić do podejrzanych witryn internetowych, na których użytkownicy mogą być narażeni na ataki phishingowe. Co prawda niektóre zapytania kierowane do sztucznej inteligencji – takie jak te związane z kryptowalutami – mogą owocować w złośliwe wyniki częściej niż inne, powinno to jednak zwrócić uwagę na problem, który może stać się znacznie poważniejszy. czytaj więcej

News Czym jest audyt infrastruktury i bezpieczeństwa IT?

Audyt infrastruktury i bezpieczeństwa IT to kluczowy proces, który pozwala przedsiębiorstwom na zidentyfikowanie i ocenę stanu swoich systemów informatycznych oraz zabezpieczeń. W obliczu rosnących zagrożeń związanych z bezpieczeństwem danych, przeprowadzenie audytu staje się nie tylko zalecane, ale wręcz niezbędne. Dzięki audytowi IT organizacje mogą poprawić wydajność infrastruktury IT oraz zwiększyć poziom bezpieczeństwa informacji i danych osobowych. W niniejszym artykule przyjrzymy się temu, czym jest audyt infrastruktury IT oraz audyt bezpieczeństwa IT, a także jakie korzyści przynosi ich przeprowadzenie. czytaj więcej

News Zarządzanie produkcją w czasie rzeczywistym - jak program produkcyjny wspiera elastyczność w odpowiedzi na zmienne zapotrzebowanie?

Coraz więcej małych i średnich przedsiębiorstw bazuje na modelu zarządzania produkcją w czasie rzeczywistym. To pozwala firmie być bardziej elastyczną i lepiej reagować na zmiany w zapotrzebowaniu, awarie maszyn czy inne nieprzewidziane zdarzenia w sposób znacznie bardziej efektywny niż w przypadku tradycyjnych metod planowania. Jak program do zarządzania produkcją wspiera takie podejście przedsiębiorstwa? czytaj więcej