W pierwszej połowie września do polskich sklepów trafią dwa nowe telefony Nokia z GPS: Nokia 6210 Navigator oraz Nokia 6220 classic. Oba urządzenia są uzupełnieniem dotychczasowej oferty telefonów z odbiornikiem GPS i rozwiązaniem nawigacyjnym w postaci darmowej aplikacji Nokia Maps.
Do tej pory telefony z funkcjonalnością GPS należały do najbardziej zaawansowanych terminali Nokia
Nseries. Tymczasem wprowadzenie do sprzedaży urządzeń Nokia 6210 Navigator i Nokia 6220 classic jest kontynuacją długoterminowej strategii rozpowszechniania usługi nawigacji w telefonach na rynku masowym.
W ciągu kilku ostatnich miesięcy Nokia w Polsce sprzedała kilkadziesiąt tysięcy telefonów z GPS, a dzięki takim urządzeniom jak Nokia 6210 Navigator i Nokia 6220 classic liczba użytkowników nawigacji w telefonie może zostać w najbliższych kwartałach zwielokrotniona. Planowane szerokie portfolio produktów z GPS oraz zakończona z sukcesem operacja przejęcia firmy Navteq - globalnego dostawcy map cyfrowych – to działania firmy Nokia potwierdzające jej dążenia do uzyskania pozycji lidera na rynku sprzedawanych urządzeń nawigacji personalnej.
Nokia 6210 Navigator – do nawigacji samochodowej i pieszej
Nokia 6210 Navigator swoją premierę miał w lutym b.r. w Barcelonie, gdzie prezentowany był jako pierwszy telefon z GPS i wbudowanym kompasem. Model ten, dzięki aplikacji Nokia Maps 2.0 dedykowany jest zarówno do nawigacji samochodowej, jak i pieszej.
Wbudowany kompas, w połączeniu z funkcją pomiaru zmian kierunku i orientacji telefonu, ułatwia śledzenie mapy i pozwala użytkownikowi szybciej zorientować się w terenie i wyznaczyć właściwy kierunek pieszej wędrówki. Po obróceniu urządzenia mapa automatycznie zachowuje orientację.
W pakiecie z Nokia 6210 Navigator znajduje się bezpłatna, 6-miesięczna licencja na nawigację. Cena telefonu to 1250 zł.
Nokia 6220 classic – zaawansowany multimedialnie, prosty w obsłudze
Nokia 6220 classic to pierwszy telefon, w którym wykorzystano szereg nowoczesnych funkcji i technologii, jakie do tej pory były dostępne tylko w urządzeniach Nseries. Wyposażony został w 5-megapikselowy aparat fotograficzny z z ksenonową lampą błyskową oraz obiektywem Carl Zeiss, odbiornik GPS, wyjscie TV-out przeglądarkę internetową, aplikację do poczty e-mail, radio FM z funkcją RDS oraz możliwość korzystania z kart pamieci do 8 GB pojemności.
Nokia 6220 classic zawiera aplikację Nokia Maps 2.0 oraz bezpłatną licencję na nawigację na okres
3 miesięcy. Cena telefonu 6220 classic to około 1250 zł.
źródło: Nokia
News Jakie są najbardziej kreatywne zastosowania przenośnych gadżetów do analizy i programowania urządzeń elektronicznych?
Odkryj, jak przenośne narzędzia mogą zrewolucjonizować Twoje podejście do analizy i programowania urządzeń elektronicznych. Dowiedz się, jak technologia inspiruje innowacje w różnych dziedzinach. czytaj więcejNews Nowe Technologie w Logistyce i Przemyśle w 2024 - Od AI po Elektryfikację - artykuł ekspercki Blulog
Przedstawiamy artykuł ekspercki, który analizuje pięć kluczowych trendów technologicznych, które już teraz kształtują sektor logistyczny i przemysłowy, oraz przewiduje, jakie zmiany mogą nastąpić w 2025 roku. czytaj więcejNews Powerbanki - jak wybrać najlepszy model do podróży i codziennego użytku?
Powerbanki stały się jednym z niezbędnych akcesoriów dla wielu osób, zwłaszcza tych, które często podróżują lub korzystają z urządzeń mobilnych przez cały dzień. Niezależnie od tego, czy chcesz naładować swój telefon, tablet czy słuchawki bezprzewodowe, dobry powerbank to gwarancja, że twoje urządzenia nie rozładują się w najmniej oczekiwanym momencie. Wybór odpowiedniego modelu może być jednak trudny, biorąc pod uwagę mnogość dostępnych opcji na rynku. W tym poradniku dowiesz się, na co zwrócić uwagę, aby wybrać najlepszy powerbank do swoich potrzeb. czytaj więcejNews Stwórz efektowne stoisko na targi branżowe z trybunką reklamową
Uczestnictwo w tragach branżowych to znakomita okazja zarówno do nawiązania nowych kontaktów biznesowych, jak i spotkania się z potencjalnymi klientami. W targach biorą udział przede wszystkim osoby zainteresowane daną branżą i jej ofertą, dlatego warto zadbać o jak najciekawsze stoisko. Można je stworzyć z pomocą materiałów promocyjnych drukowanych oraz trybunki wystawienniczej, która pomaga wyróżnić prezentowana ofertę i lepiej zapamiętać markę.1. Czym jest trybunka reklamowa?
2. Trybunki reklamowe przykuwają uwagę na targach czytaj więcej