Zestaw samochodowy Nokia CK-300 otrzymał tytuł Produktu Flotowego Roku 2009 w kategorii bezpieczenstwo w plebiscycie Fleet Awards Polska 2009.
Plebiscyt Fleet Awards Polska 2009 został zorganizowany przez magazyn Flota we współpracy z Fleet Management Institute (FMI). Jego celem jest promocja rynku flotowego, promowanie idei optymalnego zarządzania flotą samochodową, wyróżnienie liderów rynku flotowego, a także podniesienie standardów produktów i usług kierowanych na rynek flotowy w Polsce.
Zestaw samochodowy CK-300 otrzymał statuetkę Produkt Flotowy Roku 2009 w kategorii bezpieczeństwo. Model ten to wysokiej jakości zestaw samochodowy Bluetooth - zapewnia wysoką jakość dźwięku podczas rozmów i umożliwia strumieniowe nadawanie muzyki. Można go obsługiwać za pomocą wygodnego sterownika z sześcioma klawiszami: do odbierania połączeń, kończenia połączeń, wyciszania, aktywacji poleceń głosowych telefonu, włączania muzyki/wybierania trybu oraz tarczą Navi wheel™.
Zestaw CK-300 wyróżnia sie także następującymi funkcjami:
Funkcje telefonu
· Wyraźny dźwięk w trybie głośnomówiącym (wbudowana technologia DSP eliminujaca pogłos)
· Aktywacja znaków głosowych telefonu (jeśli ta funkcja jest obsługiwana przez dany telefon)
· Oddzwanianie do ostatniego dzwoniącego
· Wyciszanie radia samochodowego (jeśli funkcja jest dostępna)
· Wyciszanie mikrofonu
· Darmowa aplikacja „car menu” zmieniajaca wyglad menu telefonu po połaczeniu z zestawem. Przeznaczona do telefonow Symbian.
Muzyka
· Odtwarzanie plików muzycznych w formacie MP3 (stereo) zapisanych w kompatybilnych telefonach komórkowych lub odtwarzaczach muzycznych
· Połączenie z telefonem: strumieniowe przesyłanie audio przy użyciu technologii Bluetooth
· Połączenie z innymi odtwarzaczami muzycznymi: poprzez Bluetooth lub złacze 3.5mm
Nawigacja:
Współpraca z aplikacją „Nokia Maps” w telefonie.
źródło: Nokia
News Przewaga konkurencyjna dzięki logistyce? Kilka słów o systemie WMS
W świecie walki konkurencyjnej, gdzie oferta konkurujących sklepów czy producentów jest bardzo do siebie podobna dużą rolę zaczynają odgrywać szczegóły, takie jak szybkość dostawy, łatwość komunikacji ze sprzedającym, sposób pakowania. Szereg tych drobnych elementów wpływa na tak zwane Customer Experience, czyli doświadczenie kupującego. Pojęcie to opisuje subiektywne odczucie Klienta w procesie zakupu, od pierwszego kontaktu, aż po ostateczne użycie produktu (niekiedy również kwestie związane z obsługą posprzedażową, na przykłada w formie serwisu). Jak wpływać na Customer Experience? Jest to bardzo szerokie zagadnienie, ale jedną z form skutecznego wpływu są inwestycje w obszar logistyki w celu poprawy jej jakości, co koniec końców wpłynie na dostawę właściwego produktu, w najkrótszym możliwym czasie, do właściwego miejsca, w najlepszej możliwej cenie. czytaj więcejNews Usługi Starlink - zasady działania i dostępność
Firma SpaceX, mimo że jest stosunkowo młoda, należy do jednych z najbardziej rozpoznawalnych marek na świecie. Trudno się temu dziwić, to właśnie ona na nowo rozpaliła ludzkie fascynacje kosmosem i wznieciła marzenia o jego podboju. Wprowadza na rynek innowacyjne rozwiązania technologiczne, do niedawna znajdujące się wyłącznie w sferze fantastyki naukowej. Zalicza się do nich system satelitarny Starlink, z którego może korzystać każdy z nas.1. Czym jest Starlink? – Podstawowe informacje.
2. Satelity Starlink – łączność na całym świecie.
3. Usługi Starlink – routery i abonament. czytaj więcej