Archiwalne

Nokia E71 zdobywa kolejną nagrodę

19.03.2009

Nokia E71 została uhonorowana statuetką Złotej Anteny 2009 w kategorii „Telefon roku 2009 – rozwiązanie mobilne”, a Mail for Exchange otrzymało wyróżnienie w kategorii „Produkt Roku – rozwiązanie mobilne dla biznesu”. Wyróżnienia zostały przyznane w tegorocznej, jedenastej już edycji konkursu realizowanego przez miesięcznik Świat Telekomunikacji. Gala finałowa odbyła się 18 marca
w hotelu Radisson SAS w Warszawie.

Złota Antena to już kolejne wyróżnienie dla telefonu Nokia E71. 26 lutego br. magazyn Mobile Internet uhonorował go statuetką Wirtualnego Telefonu i tytułem „Biznesowy Telefon Roku 2008”. Model ten otrzymał również tytuły „Telefonu Roku” oraz „Najlepszego Smartfonu” w prestiżowym konkursie Mobile Choice Consumer Awards 2008.

„Nokia E71 to jeden z najpopularniejszych i najbardziej cenionych modeli w Eseries - biznesowej linii naszych urządzeń. W dużej mierze to właśnie dzięki pojawieniu się na rynku telefonów Nokia E71 i Nokia E66 nasza firma odnotowała najlepszy w historii rok dla rozwiązań biznesowych - w 2008 roku Nokia sprzedała ponad 10 milionów sztuk tych urządzeń” - mówi Piotr Bubak, Dyrektor Marketingu, Nokia Poland. „Szczególnie ważny jest dla nas fakt, że Nokia E71 cieszy się tak wielkim uznaniem zarówno wśród użytkowników, jak i niezależnyh ekspertów z branży, którzy testują i oceniają wszystkie dostępne na rynku modele. Pozwala to nam z całkowitą pewnością stwierdzić, że obecnie jest to jeden z najlepszych modeli w swojej klasie” – dodaje Piotr Bubak.

Mail for Exchange otrzymało wyróżnienie w kategorii „Produkt Roku – rozwiązanie mobilne dla biznesu”. Rozwiązanie to umożliwia synchronizację usługi Microsoft Exchange na urządzeniach mobilnych Nokia S60 3rd Edition. Zapewnia pracownikom dostęp do służbowej poczty, kalendarza i kontaktów Microsoft Exchange z dowolnego miejsca, w którym się aktualnie znajdują, zwiększając efektywność pracy i tym samym obniżając koszty działalności.

Złote Anteny
Nagrody w corocznym konkursie „Złote Anteny Świata Telekomunikacji” przyznawane są za osiągnięcia
w dziedzinie telekomunikacji i mediów. Konkurs ma na celu uhonorowanie ludzi, popularyzację najciekawszych produktów oraz rozwiązań w telekomunikacji, a w szczególności promocję polskiej myśli technicznej. Od 1999 roku jury przyznało ponad 70 statuetek Złotych Anten.

Kapitułę konkursu tworzą niezależni eksperci i wybitni znawcy rynku wybrani spośród osób cieszących się autorytetem w polskim środowisku telekomunikacyjnym oraz przedstawiciele wydawcy i redakcji.

Rozwiązanie nie tylko dla biznesu - Nokia E71
Nokia E71 to telefon należący do Eseries – serii urządzeń biznesowych o bogatej funkcjonalności połączonej z prostotą użytkowania. Telefon wyposażony jest w najnowsze technologie komunikacji oraz możliwość szybkiej transmisji danych dzięki HSDPA i WLAN. Posiada ponadto wbudowany moduł GPS oraz aplikację Nokia Maps 2.0.

Absolutną nowością w telefonie są dwa tryby pracy: służbowy i osobisty. Profil służbowy umożliwia szybkie i intuicyjne korzystanie z funkcji biznesowych telefonu. Po pracy, za pomocą jednego przycisku użytkownik może wybrać profil osobisty, w którym ma bezpośredni dostęp do prywatnej skrzynki pocztowej oraz funkcji multimedialnych telefonu takich jak: odtwarzacz MP3, odtwarzacz wideo, nawigacja czy galeria. Zmienia się też jednocześnie tło wyświetlacza, tematy, powiadomienie o otrzymanych wiadomościach e-mail.

Nokia E71 umożliwia łatwy dostęp do funkcji biznesowych. Poczta elektroniczna, zarówno służbowa, jak i prywatna, dostępna jest pod jednym, dedykowanym klawiszem. Nokia E71 działa z Nokia Intellisync Wireless Email, Mail for Exchage/Microsoft Outlook, Pop IMAP, a także z rozwiązaniami pocztowymi innych producentów. Użytkownicy aplikacji Mail for Exchange, zainstalowanej w modelu Nokia E71 mogą pobierać i edytować załączniki w formatach programów Word, Excel, Power Point oraz PDF.

Nokia E71 udostępnia szyfrowanie pamięci urządzenia i karty pamięci. Model ten zawiera aplikację VPN zabezpieczającą dostęp do firmowego intranetu. W celu ochrony informacji firmowych, umożliwia zdalne blokowanie i usuwanie zawartości telefonu, gdyby został zagubiony lub dostał się w ręce osób niepowołanych.

źródło: Nokia

Nokia Enter Nokia – zobacz, jak tworzone są technologie telekomunikacyjne jutra

Nokia już po raz 6. otwiera swoje wrocławskie biura dla zwiedzających. Podobnie, jak w ubiegłym roku, Dzień Otwarty odbędzie się w pierwszą sobotę czerwca (dokładnie 03/06/2017 od godziny 10:00) w najnowszym budynku West Gate przy ulicy Lotniczej 12. Na tym podobieństwo do poprzedniej edycji się kończy. Dla zainteresowanych tematyką testowania i tworzenia oprogramowania telekomunikacyjnego organizatorzy przygotowali warsztaty, prezentacje projektów R&D, jak i wizytę w laboratorium. Po raz pierwszy Nokia zaprasza również wszystkich rodziców ze swoimi pociechami, ponieważ specjalnie dla najmłodszych przygotowano moc atrakcji. czytaj więcej

Nokia Enter Nokia – zobacz, jak tworzone są technologie telekomunikacyjne jutra

Nokia już po raz 6. otwiera swoje wrocławskie biura dla zwiedzających. Podobnie, jak w ubiegłym roku, Dzień Otwarty odbędzie się w pierwszą sobotę czerwca (dokładnie 03/06/2017 od godziny 10:00) w najnowszym budynku West Gate przy ulicy Lotniczej 12. Na tym podobieństwo do poprzedniej edycji się kończy. Dla zainteresowanych tematyką testowania i tworzenia oprogramowania telekomunikacyjnego organizatorzy przygotowali warsztaty, prezentacje projektów R&D, jak i wizytę w laboratorium. Po raz pierwszy Nokia zaprasza również wszystkich rodziców ze swoimi pociechami, ponieważ specjalnie dla najmłodszych przygotowano moc atrakcji. czytaj więcej

News Przewaga konkurencyjna dzięki logistyce? Kilka słów o systemie WMS

W świecie walki konkurencyjnej, gdzie oferta konkurujących sklepów czy producentów jest bardzo do siebie podobna dużą rolę zaczynają odgrywać szczegóły, takie jak szybkość dostawy, łatwość komunikacji ze sprzedającym, sposób pakowania. Szereg tych drobnych elementów wpływa na tak zwane Customer Experience, czyli doświadczenie kupującego. Pojęcie to opisuje subiektywne odczucie Klienta w procesie zakupu, od pierwszego kontaktu, aż po ostateczne użycie produktu (niekiedy również kwestie związane z obsługą posprzedażową, na przykłada w formie serwisu). Jak wpływać na Customer Experience? Jest to bardzo szerokie zagadnienie, ale jedną z form skutecznego wpływu są inwestycje w obszar logistyki w celu poprawy jej jakości, co koniec końców wpłynie na dostawę właściwego produktu, w najkrótszym możliwym czasie, do właściwego miejsca, w najlepszej możliwej cenie. czytaj więcej

News Usługi Starlink - zasady działania i dostępność

Firma SpaceX, mimo że jest stosunkowo młoda, należy do jednych z najbardziej rozpoznawalnych marek na świecie. Trudno się temu dziwić, to właśnie ona na nowo rozpaliła ludzkie fascynacje kosmosem i wznieciła marzenia o jego podboju. Wprowadza na rynek innowacyjne rozwiązania technologiczne, do niedawna znajdujące się wyłącznie w sferze fantastyki naukowej. Zalicza się do nich system satelitarny Starlink, z którego może korzystać każdy z nas.

1. Czym jest Starlink? – Podstawowe informacje.
2. Satelity Starlink – łączność na całym świecie.
3. Usługi Starlink – routery i abonament. czytaj więcej

News Co to jest silnik krokowy i jak działa?

Silnik krokowy to rodzaj silnika elektrycznego, który jest szeroko stosowany w różnych aplikacjach przemysłowych, w tym w pojazdach autonomicznych. czytaj więcej

News Ultrahuman vs. inne smart ringi - co wyróżnia ten model?

Smart ringi zdobywają coraz większą popularność wśród osób dbających o zdrowie i nowoczesny styl życia. Nic dziwnego — te małe urządzenia oferują niesamowite możliwości, umożliwiając monitorowanie wielu aspektów naszej aktywności i zdrowia. Jednym z ciekawszych modeli, który zdobywa uznanie na rynku, jest Ultrahuman. Jak wypada na tle innych smart ringów dostępnych na polskim rynku? Przyjrzyjmy się bliżej jego cechom i funkcjonalnościom, które sprawiają, że warto się nim zainteresować. czytaj więcej