Archiwalne

Nokia i Audioteka.pl na Warszawskich Targach Książki

13.05.2010


13 maja rozpoczynają się Warszawskie Targi Książki, podczas których, obok tradycyjnych książek, zostaną zaprezentowane także audiobooki, czyli książki w formie audio. W ramach targów swoje osiągnięcia na tym polu oraz przyszłe plany przedstawiły Nokia Poland i audioteka.pl. Dzięki współpracy obu firm, której efektem było m.in. stworzenie specjalnej aplikacji „audioteka.pl audiobook player”, użytkownicy Nokia mogą w wygodny sposób słuchać tysięcy godzin nagrań audiobooków na swoich telefonach.

W ramach Warszawskich Targów Książki Nokia i audioteka.pl zachęcają miłośników literatury do obcowania z nią także w formie słuchanej. By pokazać, jakie są zalety słuchania książek, firmy przygotowały 20 standów, przy których każdy może posłuchać fragmentów dzieł literackich, a także sprawdzić, jak działa aplikacja „audioteka.pl audiobook player”. Standy zostały ustawione na stoiskach największych i najbardziej znaczących wydawców w Polsce.

Na targach będzie można posłuchać:
"Igrzysk Śmierci”, "Baśni Andersena”, "Żółtego Smoka", "Opowieści z Narnii", "Mitów Greckich” wydawnictwa MEDIA RODZINA; "I że cię nie opuszczę" wydawnictwa REBIS, "Studni życzeń" wydawnictwa PRÓSZYŃSKI, „Kapuściński - Non Fiction” wydawnictwa ŚWIAT KSIĄŻKI, "Lektora" wydawnictwa MUZA, "Katedry w Barcelonie", "W głębi lasu" wydawnictwa ALABTROS ANDRZEJ KURYŁOWICZ, "Alchemika" wydawnictwa DRZEWO BABEL, "Kronik Jakuba Wedrowycza" wydawnictwa FABRYKA SŁÓW, "Misia Paddingotona" wydawnictwa ZNAK, "Kubusia Puchatka" wydawnictwa NASZA KSIĘGARNIA, "Millennium" wydawnictwa CZARNA OWCA, „Zmierzchu” wydawnictwa PUBLICAT, "Dziewczynki w czerwonym płaszczyku" WYDAWNICTWA LITERACKIEGO, "Prinsess Diana" wydawnictwa MACMILLAN, "Zupy z ryby fugu" wydawnictwa SOL; "http://www.1939.com.pl/" wydawnictwa WARBOOK, "Ulysses Moore" wydawnictwa OLESIEJUK.

Ponadto podczas zorganizowanej wspólnie konferencji prasowej firmy podsumowały dotychczasowe działania i po raz pierwszy oficjalnie zaprezentowały aplikację. Zapowiedziały także przedłużenie do końca maja promocji, w ramach której po pobraniu aplikacji „audioteka.pl audiobook player” można otrzymać w prezencie audiobook „Millenium”.

Aplikacja nie tylko dla fanów audiobooków
Stworzona przez Nokia Poland i audioteka.pl aplikacja ma na celu sprawić, by słuchanie i dostęp do audiobooków był łatwy i wygodny, tak aby znacznie poszerzyć krąg potencjalnie zainteresowanych słuchaczy. Najbardziej cenione przez użytkowników funkcje ‘audioteka.pl audiobook player’ to:

  • Audiobooki są zawsze pod reką, jeszcze nigdy nie były tak bardzo dostępne w każdej sytuacji;
  • Audiobooki można wygodnie pobierać z serwisu audioteka.pl poprzez sieci GSM oraz WiFi –można zapomnieć o niewygodnych kabelkach;
  • Automatyczna zakładka zapamiętuje, gdzie skończyliśmy słuchać książki, niezależnie od tego, czy słuchanie przerwaliśmy sami czy też przerwała je przychodząca rozmowa.

Ponadto:

  • Aplikacja informuje użytkownika o wszelkich nowościach i posiada system rekomendacji;
  • Aplikacja może działać w tle, co oznacza, że w trakcie słuchania audiobooka użytkownik może odbierać maile, korzystać z nawigacji czy pisać SMS-y.

Aplikację można pobrać na swój telefon Nokia pod adresem: store.ovi.com, natomiast audiobooki można pobierać bezpośrednio na telefon lub poprzez komputer – a następnie wgrać je do telefonu.

Od Paula Coelho przez Millenium do …
Nokia i audioteka.pl konsekwentnie realizują plan promocji aplikacji i samej ideii słuchania audiobooków na telefonach w oparciu o największe tytuły najlepszych autorów. W sierpniu 2009 r. firmy udostępniły aplikację wraz z audiobookiem „Zwycięzca jest sam” Paulo Coelho w popularnym modelu Nokia E52. W tym roku współpraca znacznie się rozszerzyła – przez cały kwiecień użytkownicy 40 modeli Nokia po zainstalowaniu aplikacji i rejestracji w serwisie audioteka.pl otrzymywali w prezencie audiobook „Millenium. Mężczyźni, którzy nienawidzą kobiet” Stiega Larssona. Ze względu na dużą popularność akcji promocję przedłużono do końca maja, a już wkrótce firmy zaoferują kolejne tytuły o podobnym kalibrze.

Audiobooki w drodze do pracy i szkoły
Nokia i audioteka.pl sięgają po niezwykle innowacyjne i niestandardowe projekty. Jednym z najgłośniejszych etapów współpracy był wspólnie zorganizowany Światowy Dzień Książki. 23 kwietnia przez cały dzień w najpopularniejszych liniach komunikacji miejskiej w stolicy pasażerowie mogli posłuchać fragmentów dzieł literatury polskiej i światowej w formie audiobooków z głośników zainstalowanych w autobusach. W sumie było to 16 tytułów, które można było usłyszeć w 30 warszawskich autobusach.

Oferta audiobooków wciąż się rozszerza – można znaleźć w niej klasykę i nowości wydawnicze, czytane przez znanych aktorów i lektorów, np. Zbigniewa Zapasiewicza, Annę Dereszowską, Piotra Fronczewskiego, Ksawerego Jasieńskiego, Krzysztofa Globisza czy Wojciecha Manna. Słuchanie książek w telefonie to dobry sposób na podróż do pracy czy na uczelnię, a dzięki wspaniałej interpretacji aktorów także sposób na przeniesienie się w literacki świat w domowym zaciszu.

źródło: Nokia

News Jakie są najbardziej kreatywne zastosowania przenośnych gadżetów do analizy i programowania urządzeń elektronicznych?

Odkryj, jak przenośne narzędzia mogą zrewolucjonizować Twoje podejście do analizy i programowania urządzeń elektronicznych. Dowiedz się, jak technologia inspiruje innowacje w różnych dziedzinach. czytaj więcej

Wiadomości firmowe Motywacja pracowników, pozyskiwanie specjalistów - Zwiększanie sukcesu firmy dzięki większej przejrzystości

Sindelfingen, 21 listopada 2024 – Każdy chce korzystać z przejrzystej komunikacji: Zarówno kadra zarządzająca, jak i pracownicy oczekują jasnej, zrozumiałej komunikacji, ponieważ przejrzystość to nie tylko ideał, ale i istotny czynnik sukcesu. W swoim nowym raporcie firma innovaphone AG specjalizująca się w komunikacji, pokazuje, w jaki sposób odpowiednie strategie przejrzystości mogą nie tylko zwiększyć sukces przedsiębiorstwa, ale także podnieść jego atrakcyjność jako pracodawcy. czytaj więcej

News Nowe Technologie w Logistyce i Przemyśle w 2024 - Od AI po Elektryfikację - artykuł ekspercki Blulog

Przedstawiamy artykuł ekspercki, który analizuje pięć kluczowych trendów technologicznych, które już teraz kształtują sektor logistyczny i przemysłowy, oraz przewiduje, jakie zmiany mogą nastąpić w 2025 roku. czytaj więcej

News Stwórz efektowne stoisko na targi branżowe z trybunką reklamową

Uczestnictwo w tragach branżowych to znakomita okazja zarówno do nawiązania nowych kontaktów biznesowych, jak i spotkania się z potencjalnymi klientami. W targach biorą udział przede wszystkim osoby zainteresowane daną branżą i jej ofertą, dlatego warto zadbać o jak najciekawsze stoisko. Można je stworzyć z pomocą materiałów promocyjnych drukowanych oraz trybunki wystawienniczej, która pomaga wyróżnić prezentowana ofertę i lepiej zapamiętać markę.

1. Czym jest trybunka reklamowa?
2. Trybunki reklamowe przykuwają uwagę na targach czytaj więcej