Podczas uroczystej gali, która odbyła się 9 maja w Auli Głównej Politechniki Warszawskiej, firma Nokia odebrała Złote Godło przyznane jej w kategorii „Telefon Komórkowy” w polskiej edycji European Trusted Brands 2007. W sondażu tym wyłaniane są marki, które cieszą się największym zaufaniem Europejczyków.
Firma Nokia otrzymała nagrodę w kategorii „Telefon Komórkowy” we wszystkich 15 krajach, w których odbywało się badanie European Trusted Brands 2007.
Sondaż odbył się w tym roku po raz siódmy, a firma Nokia wygrywa w nim niezmiennie od 7 lat.
„Cieszę się, że tak wielu europejskich użytkowników ma zaufanie do marki Nokia. Staramy się, by tego zaufania nie zawieść i oferujemy innowacyjne produkty, które zaspokajają potrzeby nawet najbardziej wymagających użytkowników”, mówi Katarzyna Kluk, dyrektor marketingu Nokia Poland.
W sondażu European Trusted Brands 2007 wzięło udział ponad 24 tysiące respondentów z 14 europejskich państw (m.in. z Czech, Francji, Hiszpanii, Niemiec, Polski i Wielkiej Brytanii) i z Rosji. Zostali oni wybrani w taki sposób, by próba odzwierciedlała zróżnicowanie demograficzne każdego z krajów. W badaniu uczestniczyło 1239 Polaków.
European Trusted Brands to największy w Europie sondaż konsumencki, organizowany przez miesięcznik „Reader’s Digest”. Jest to jedyne europejskie badanie, które bierze pod uwagę nie tylko tematykę marketingową, ale również nastroje społeczne.
Złote Godło European Trusted Brands 2007 nie jest jedyną nagrodą, którą otrzymała w tym roku marka Nokia. Wyróżniono ją także (po raz drugi) tytułem Superbrands przyznawanym najsilniejszym markom na polskim rynku.
źródło: Nokia