Archiwalne

Nokia Marką Najwyższej Reputacji 2008 w badaniu PremiumBrand

25.06.2008

23 czerwca 2008, podczas uroczystej gali finałowej prestiżowego badania PremiumBrand w Hotelu Intercontonental, Nokia otrzymała tytuł Marki Najwyższej Reputacji 2008 w kategorii Telekomunikacja.

O przyznaniu marce tego wyróżnienia zadecydowali konsumenci oraz menedżerowie największych polskich firm. Nokia zdobywa ten tytuł od trzech lat, a więc od początku istnienia badania PremiumBrand.

PremiumBrand - Niezależny Ranking Reputacji Marek w Polsce to innowacyjne i jedyne na polskim rynku badanie reputacji marek opracowane przez zespół ekspertów z Domu Badawczego Maison. Badanie PremiumBrand prowadzone jest w dwóch grupach marek – marek konsumenckich (masowych, ogólnie znanych, reklamowanych w massmediach) oraz marek biznesowych (znanych głównie w tym środowisku, w tym: koncernów, korporacji, usług profesjonalnych dla korporacji itp.). Za realizację badania odpowiada instytut badawczy TNS OBOP.

Nokia wzięła udział w badaniu jako marka konsumencka. Została ona uznana za Markę Najwyższej Reputacji 2008 przez ogólnopolską reprezentatywną grupę konsumentów oraz wśród 200 menedżerów-ekspertów z 2000 największych polskich firm według kryteriów reputacji konsumenckiej. Wyróżnienie to otrzymała w kategorii Telekomunikacja.

„Tytuł Marki Najwyższej Reputacji 2008 dla marki Nokia jest dla nas dużym wyróżnieniem, zwłaszcza że oceny dokonali konsumenci i menadżerowie największych polskich firm. Jest to dla nas potwierdzenie, że Nokia cieszy się zaufaniem nie tylko jako dostawca produktów i usług, ale również jako partner biznesowy. Pragniemy wszystkim podziękować i zapewnić, że dołożymy starań by to zaufanie utrzymać na tak wysokim poziomie” - powiedział Slavomír Vaškovič, szef marketingu Nokia na Polskę, Czechy i Słowację.

Do budowy wskaźnika reputacji konsumenckiej w badaniu PremiumBrand wybrano:
- zaufanie, jakim darzona jest marka;
- referencje (w znaczeniu pozytywnej komunikacji z ust do ust);
- informacje dostrzegane na temat marki są w mediach
- działania społeczne podejmowane przez markę (sponsoring, wsparcie dla społeczności lokalnych itp.). - postrzeganie firmy jako pracodawcy (chęć podjęcia pracy dla firmy/marki).
- reputacja marki jako partnera biznesowego.

Ranking Marek Najwyższej Reputacji w Polsce podsumowujący wyniki badania PremiumBrand zostanie opublikowany w polskiej edycji miesięcznika Forbes.

źródło: Nokia

News Z głową w chmurach, czyli jaki teleskop astronomiczny kupić?

Migoczące punkty na niebie zachwycają swoim blaskiem, pobudzając zaciekawienie i chęć bliższego przyjrzenia się im. Uwielbiasz obserwować gwiazdozbiory? Chcesz dokładniej poznać poszczególne układy i w związku z tym poszukujesz odpowiedniego teleskopu astronomicznego? Poniżej podpowiemy Ci, jaki teleskop wybrać! czytaj więcej

Allview X4 Soul Infinity i X4 Soul Infinity Plus będą pierwszymi smartfonami marki Allview wyposażonymi w funkcje bazujące na sztucznej inteligencji

Od ponad roku zespół Allview pracuje nad opracowaniem platformy sztucznej inteligencji oraz nad konsolidacją niektórych elementów sprzętu i oprogramowania, które będą rywalizować w segmencie produktów premium. czytaj więcej