Archiwalne

Nokia po raz dziewiąty wybrana marką najbardziej godną zaufania

22.04.2009

Marka Nokia została uhonorowana Złotym Godłem w tegorocznej, IX już edycji badania European Trusted Brands organizowanego przez wydawnictwo Reader’s Digest. Zarówno w Polsce, jak
i Europie, marka Nokia odnotowuje zwycięstwa w kategorii „Telefon Komórkowy” od dziewięciu lat, a więc od początku istnienia badania.

Ankieta przeprowadzona na potrzeby konkursu European Trusted Brands 2008 stanowi największe pod względem zasięgu badanie opinii konsumentów w Europie. Zadaniem konsumentów jest wskazanie marek, którym ufają najbardziej. Polscy uczestnicy badania wskazywali marki godne zaufania w 20 kategoriach wspólnych dla 16 krajów i w 12 kategoriach wybieranych lokalnie. W tegorocznej edycji badania markę, której ufają najbardziej wskazało 23 287 respondentów, w tym 844 Polaków. Marka Nokia była najczęsciej wybieraną spontanicznie marką za co otrzymała Złote Godło European Trusted Brands 2009.

„Zaufanie konsumentów jest dla nas priorytetem, ale również najlepszą nagrodą za działania podjęte przez firmę Nokia. Celem tych działań jest łączenie najwyższej jakości produktów z coraz szerszym i bardziej zaawansowanym portfolio usług. W strategię firmy wpisują się również projekty społeczne, które Nokia realizuje m.in. poprzez swój wkład w ochronę środowiska czy też prowadzenie od 8 lat programu Make a Connection, oferującego środki finansowe na rzecz lokalnych społeczności na całym świecie, w tym w Polsce”- powiedział Piotr Bubak, Dyrektor Marketingu Nokia Poland.

„Najwyższe zaufanie dla marki Nokia potwierdzone wynikami badania Trusted Brands jest dla nas ogromnym wyróżnieniem, za które pragnę wszystkim gorąco podziękować. To kapitał, który stanowi rezultat naszych dotychczasowych działań, a jednocześnie podstawę dalszych starań w kierunku dostarczania urządzeń i rozwiązań na najwyższym poziomie” – dodał Piotr Bubak.

Uroczysta gala wręczenia nagród odbyła się 21 kwietnia br. w Galerii Porczyńskich w Warszawie.

źródło: Nokia