Nokia zaprasza do konkursu Studio Garaż, który rozpoczął się na początku lutego 2008 r. Może w nim wziąć udział każdy początkujący zespół lub solista, marzący o karierze na wymagającym rynku muzycznym. Nokia chce pomóc początkującym artystom w promowaniu ich twórczości oraz zachęcić młodych ludzi do odkrywania nowych brzmień.
Projekt Studio Garaż jest skierowany do osób, które żyją muzyką oraz marzą o karierze i występach przed publicznością. Nokia zachęca zespoły i solowych artystów do zarejestrowania się na stronie http://www.studiogaraz.pl/ jako „wykonawca” w jednej z pięciu muzycznych kategorii: Pop, Rock, Electro, Hip Hop i R’n’B.
Wszyscy odwiedzający serwis Studio Garaż będą mogli bliżej poznać zarejestrowanych wykonawców oraz zagłosować na ich twórczość. Artyści, którzy otrzymają najwięcej głosów zdobędą cenne nagrody. Na zwycięzców każdej kategorii czekają talony o wartości 5 tys. zł na zakup instrumentów w sklepie muzycznym Rock’n’Roll oraz telefony muzyczne Nokia 5310 Xpress Music, Firma Nokia zostanie także sponsorem nagrania profesjonalnego teledysku przez jeden zespół lub artystę, który zdobędzie największą liczbę głosów internautów.
Entuzjaści muzyki znajdą na stronie także opcję „fan”. Wszyscy „fani” mogą dyskutować na forum i głosować na swoich ulubionych wykonawców, dzięki czemu mają szansę wygrać telefony muzyczne Nokia 5310 XpressMusic. Ostatecznie to właśnie oni zadecydują, którzy wykonawcy są najlepsi.
Poszukiwanie nowych gwiazd w serwisie Studio Garaż odbędzie się w trzech etapach:
Etap I – rejestracja wykonawców i fanów na stronie http://www.studiogaraz.pl/ w dniach od 1 do 24 lutego.
Etap II – ocenianie wykonawców w dniach od 25 lutego do 16 marca – duża liczba głosów oddana przez fanów gwarantuje przejście danego wykonawcy do kolejnego etapu. W każdej kategorii w ścisłym finale znajdzie się pięć zespołów lub solowych artystów.
Etap III – głosowanie internautów w dniach od 17 marca do 13 kwietnia wyłoni zwycięzców we wszystkich pięciu kategoriach.
Partnerami konkursu Studio Garaż są: serwis muzyczny Megatotal.pl oraz sieć sklepów muzycznych Rock’n’Roll.
źródło: Nokia
News Stwórz efektowne stoisko na targi branżowe z trybunką reklamową
Uczestnictwo w tragach branżowych to znakomita okazja zarówno do nawiązania nowych kontaktów biznesowych, jak i spotkania się z potencjalnymi klientami. W targach biorą udział przede wszystkim osoby zainteresowane daną branżą i jej ofertą, dlatego warto zadbać o jak najciekawsze stoisko. Można je stworzyć z pomocą materiałów promocyjnych drukowanych oraz trybunki wystawienniczej, która pomaga wyróżnić prezentowana ofertę i lepiej zapamiętać markę.1. Czym jest trybunka reklamowa?
2. Trybunki reklamowe przykuwają uwagę na targach czytaj więcej