Archiwalne

Nokia przejmuje Twango aby oferować wszechstronny dostęp do multimediów

25.07.2007

Firmy Nokia i Twango poinformowały o przejęciu przez firmę Nokia praktycznie wszystkich aktywów Twango (http://www.twango.com/). Twango oferuje wszechstronne rozwiązania do udostępniania i porządkowania multimediów, takich jak zdjęcia, wideo i inne pliki osobiste. Dzięki przejęciu Twango Nokia może oferować konsumentom łatwy sposób udostępniania multimediów za pośrednictwem urządzeń stacjonarnych i mobilnych. Oprócz najważniejszych aktywów, firma Nokia zyskuje dzięki tej transakcji także doświadczony zespół osób, które doskonale znają branżę internetowych społeczności i usług.

„Przejęcie Twango to konkretny krok w realizacji naszej wizji usług internetowych, zapewniających bezproblemowy dostęp do informacji, rozrywki oraz kontakt z innymi użytkownikami serwisu, niezależnie od czasu, miejsca, typu połączonego z siecią urządzenia oraz sposobu wykorzystania. Dysponujemy najpełniejszą ofertą usług multimedialnych online, w tym muzyki, nawigacji, gier oraz - dzięki przejęciu Twango - udostępniania zdjęć, wideo i różnych dokumentów” - powiedział Anssi Vanjoki, wiceprezes i dyrektor generalny działu Multimedia firmy Nokia. „Dzięki połączeniu mobilnego komputera multimedialnego Nokia Nseries, który jest zawsze włączony, zawsze w sieci i zawsze razem z właścicielem, z zaawansowaną usługą udostępniania multimediów taką jak Twango, użytkownicy będą mogli korzystać z nowych, atrakcyjnych sposobów tworzenia, wyświetlania i słuchania multimediów w czasie rzeczywistym”.

Twango to prywatna spółka, założona przez byłych pracowników firmy Microsoft, z siedzibą w Redmond w amerykańskim stanie Washington. Uniwersalna platforma Twango umożliwia łatwe porządkowanie, udostępnianie i publikowanie takich multimediów, jak zdjęcia oraz nagrania wideo i audio. W przeciwieństwie do wielu innych usług dla społeczności internetowych, Twango działa z wieloma typami multimediów i oferuje wszechstronne opcje porządkowania, udostępniania oraz przetwarzania osobistych materiałów multimedialnych. Twango to atrakcyjna usługa dla użytkowników komputerów stacjonarnych i urządzeń mobilnych, a także wszechstronna platforma umożliwiająca tworzenie aplikacji dodatkowych, łączenie z urządzeniami mobilnymi oraz integrację z innymi usługami internetowymi.

„Wyjątkowa wizja społeczności online firmy Nokia doskonale pasuje do wizji Twango” - powiedział Jim Laurel, współzałożyciel Twango. „Możliwości, jakie daje nam połączenie naszego doświadczenia z dziedziny społeczności internetowych z zasobami firmy, która odegrała tak ważną rolę w rozwoju branży mobilnej, są naprawdę fascynujące. Możemy teraz zrealizować swoją wizję utrwalania i odtwarzania osobistych multimediów w urządzeniach mobilnych, na komputerach osobistych oraz we wszystkich ważnych dla użytkowników miejscach”.

Współzałożycielka Twango, Serena Glover, dodaje: „W wyniku tego przejęcia będziemy zdecydowanie rozwijać nasz zespół w Seattle, aby zapewnić najwyższej klasy, globalną usługę udostępniania multimediów”.

Urządzenia marki Nokia wyposażone w wysokiej jakości aparaty fotograficzne o rozdzielczości do 5 megapikseli zmieniły sposób tworzenia materiałów multimedialnych, prowadzenia blogów i uczestniczenia w społecznościach online. W roku 2006 firma Nokia sprzedała ponad 140 milionów działających w sieci cyfrowych aparatów fotograficznych, a jej urządzenia w szybkim tempie stają się głównym źródłem zdjęć i wideo na świecie. Nokia oferuje nowe możliwości udostępniania multimediów, takie jak łączenie informacji GPS o położeniu ze zdjęciami i wideo.

źródło: Nokia

News Na co zwrócić uwagę kupując hosting dla swojego sklepu internetowego lub bloga?

Wybór hostingu dla sklepu internetowego lub bloga to decyzja, która może zaważyć na sukcesie twojej strony. Działanie witryny, jej prędkość, bezpieczeństwo i stabilność – to wszystko zależy od jakości usług hostingowych. Wiele osób, szczególnie początkujących, może czuć się zagubionych w morzu ofert, dlatego warto dokładnie przemyśleć, na co zwrócić uwagę przy wyborze hostingu. czytaj więcej

News Marketing zróżnicowany od podstaw - czym jest i jak go zaplanować?

Przemyślana strategia marketingu zróżnicowanego cieszy się dużym zainteresowaniem przedsiębiorców, którzy chcieliby w skuteczny sposób dotrzeć do różnych grup klientów i tym samym zwiększyć sprzedaż swoich produktów lub usług. W uproszczeniu polega ona na dostosowaniu produktów i komunikacji do specyficznych potrzeb różnych grup klientów, na przykład firma kosmetyczna może proponować krem nawilżający do cery młodej, dojrzałej czy skłonnej do przetłuszczania się. Z tego powodu często można spotkać się z określeniem, że marketing zróżnicowany uwzględnia podział rynku na segmenty, które pozwalają na tworzenie bardziej spersonalizowanych ofert. Warto dowiedzieć się, jakie są najważniejsze zalety takiej strategii i zdecydować, czy okaże się ona godnym uwagi rozwiązaniem dla danego przedsiębiorstwa. czytaj więcej

News Co lepsze - abonament, czy telefon na kartę?

Telefony komórkowe są obecnie nieodłączną częścią życia każdego z nas. Znajdziemy je w niemal każdej torebce czy kieszeni. Osoby analizujące oferty operatorów telekomunikacyjnych bardzo często zastanawiają się jednak, co będzie lepsze - telefon na kartę czy abonament? Zarówno pierwsze, jak i drugie rozwiązanie ma swoje wady i zalety. Co zatem wybrać? czytaj więcej

News Kurs języka angielskiego online - jak wybrać ten właściwy?

Kursy angielskiego online zagościły w Polsce już kilka lat temu i szybko zdobyły popularność, a nadejście pandemii koronawirusa przyczyniło się do wzmocnienia tego trendu. Jeśli Ty także należysz do szerokiej rzeszy Polaków, którzy postanowili spróbować nauki angielskiego przez internet, przeczytaj ten artykuł. Podpowiadamy, jak wybrać najlepszy kurs angielskiego online - na co zwracać uwagę i na co uważać. czytaj więcej