Archiwalne

Nokia sponsorem głównym Orange Warsaw Festival 2010

21.07.2010


Nokia po raz kolejny została partnerem i głównym sponsorem Orange Warsaw Festival. To muzyczne wydarzenie odbędzie się 28-29 sierpnia br. na służewieckim torze wyścigowym w Warszawie i z całą pewnością ściągnie tłumy fanów dobrych brzmień z całej Polski.

Trzecia edycja Orange Warsaw Festival będzie niezaprzeczalnym świętem muzyki. Pierwszego dnia fani będą mogli wsłuchać się w brzmienia muzyki alternatywnej. Zagra między innymi rockowa grupa Hole
z ekscentryczną Courtney Love na czele, Edyta Bartosiewicz, której koncert podczas festiwalu będzie pierwszym od 10 lat, a także White Lies, Kim Nowak oraz zespół Kumka Olik uznany za polski debiut 2009 roku.

Drugiego dnia na scenie zagoszczą mniej alternatywni twórcy. Niezaprzeczalną atrakcją wieczoru będzie występ Nelly Furtado, wielokrotnie wyróżnionej nagrodami Grammy i MTV Music Awards. Występ poprzedzony będzie koncertami takich gwiazd jak Agnieszka Chylińska, Monika Brodka, Mika, Aura Dione czy Lisa Hannigan.

Nokia już od paru lat konsekwentnie wspiera wydarzenia muzyczne. Potwierdzeniem tej strategii jest organizacja z Radiem Roxy serii Najmniejszych Koncertów Świata, w których udział wzięli m.in. Hey, Tilt, Muniek Staszczyk, Pustki, Giulia y Los Tellarini czy Maria Peszek,
a także zainicjowanie przez firmę projektu Studio Garaż, w ramach którego promowani byli młodzi twórcy. Nokia oferuje również ponad 7 milionów utworów poprzez dostępny dla użytkowników Nokia Music Store.

„Zaangażowanie w projekty muzyczne wpisuje się w strategię firmy Nokia, która stawia sobie za cel łączenie ludzi. Muzyka pozwala wyrażać emocje, towarzyszy nam w wielu momentach dnia i staje się pasją coraz większej rzeszy osób. Wspieramy ten trend, dlatego zdecydowaliśmy się uczestniczyć w Orange Warsaw Festival, stając się już po raz drugi głównym sponsorem wydarzenia” - mówi Piotr Bubak, dyrektor marketingu Nokia Poland.

źródło: Nokia

News Zarządzanie produkcją w czasie rzeczywistym - jak program produkcyjny wspiera elastyczność w odpowiedzi na zmienne zapotrzebowanie?

Coraz więcej małych i średnich przedsiębiorstw bazuje na modelu zarządzania produkcją w czasie rzeczywistym. To pozwala firmie być bardziej elastyczną i lepiej reagować na zmiany w zapotrzebowaniu, awarie maszyn czy inne nieprzewidziane zdarzenia w sposób znacznie bardziej efektywny niż w przypadku tradycyjnych metod planowania. Jak program do zarządzania produkcją wspiera takie podejście przedsiębiorstwa? czytaj więcej

Wiadomości firmowe Jak podnieść poziom cyberbezpieczeństwa w sektorze finansowym?

Sektor finansowy stoi przed nowymi wyzwaniami w obliczu dynamicznego rozwoju technologii. Generatywna AI, automatyzacja, zarządzanie danymi i finanse zintegrowane kształtują branżę, jednocześnie zwiększając trudności w ochronie danych, prywatności oraz zarządzaniu tożsamościami cyfrowymi. Coraz większe wykorzystanie chmury i rosnąca ilość danych dodatkowo zwiększają powierzchnię ataków, wymagając lepszych strategii reagowania na incydenty. czytaj więcej