Archiwalne

Nokia: Trafiaj w dobre miejsca

30.09.2009

1 października b.r. rusza kampania „Trafiaj w dobre miejsca” promująca telefon Nokia 6710 Navigator i Ovi Maps (maps.ovi.com). Działania skupione będą głównie na outdoorze i internecie, ale obejmą również kino, ambient i punkty sprzedaży. Kampania potrwa do 20 listopada b.r.

Celem kampanii „Trafiaj w dobre miejsca” jest zachęcenie obecnych użytkowników telefonów Nokia do włączenia map i aktywacji nawigacji w ich telefonach oraz wsparcie sprzedaży Nokia 6710 Navigator. Model ten, prócz najnowszej wersji Ovi Maps z nawigacją samochodową i pieszą oraz pełnymi mapami regionalnymi, posiada aparat 5Mpix z obiektywem Carl Zeiss i podwójną lampą błyskową. Nokia 6710 Navigator dostępna jest w sprzedaży w cenie 1469 PLN od końca sierpnia b.r.

Ovi Maps to oprogramowanie komatybilne z blisko 30 modelami Nokia, które dzięki udoskonalonym mapom oraz wysokiej klasy nawigacji samochodowej i pieszej zaprowadzi nas zawsze do celu. Niezwykle wygodną funkcją tej aplikacji jest możliwość wcześniejszego zaplanowania trasy na komputerze na http://www.maps.ovi.com/ i wgrania jej do telefonu.

Do dyspozycji użytkownika są przydatne w czasie podróży informacje pochodzące z najlepszych źródeł, takich jak Lonely Planet, ViaMichelin, Wcities czy CustomWeather. Dzięki nim można sprawdzić pogodę na najbliższe 24h lub 7 dni w dowolnym miejscu na świecie, znaleźć potrzebne miejsca (hotele, restauracje, muzea, etc.) oraz ciekawe wydarzenia, takie jak koncerty, spektakle, wydarzenia sportowe, targi, festiwale i wiele innych.

„Poprzez nasze działania chcemy zachęcić użytkowników do korzystania z map w telefonie. W zasadzie wszystkie bardziej zaawansowane modele Nokia są wyposażone w darmowy mapy, które z powodzeniem mogą zastąpić atlas samochodowy. Ich zaletą jest duża wygoda i podręczność - telefon, w przeciwieństwie do papierowych map, mamy zawsze przy sobie” – mówi Piotr Bubak, Dyrektor Marketingu Nokia Poland. „Chcemy również pokazać, że funkcja nawigacji jest przydatna zarówno w podróży, jak i na co dzień. W kampanii pojawi się 100 dedykowanych nośników, które będą kierować użytkowników do tzw. dobrych miejsc, takich jak góry, jeziora, parki, ciekawe miasta i miasteczka, ale także rynki miast typu Warszawa czy Kraków”.

źródło: Nokia

News Czy można naprawić telefon nie wychodząc z domu? Naprawa telefonu na odległość

Smartfony stały się nieodłącznym elementem naszego życia. Niestety, jak każde urządzenie, są narażone na różne uszkodzenia, które mogą utrudniać codzienne funkcjonowanie. W takich sytuacjach często zastanawiamy się, jak szybko i sprawnie naprawić nasz telefon. Czy serwis wysyłkowy jest odpowiedzią na te problemy? Czy można naprawić telefon, nie wychodząc z domu? czytaj więcej

News Wrocław - pozycjonowanie coraz popularniejsze

Stron, portali, sklepów i blogów w sieci jest nieskończona liczba, dlatego tak ważne jest ich pozycjonowanie w Internecie. Działania tego typu, pozwalają podnieść pozycję danego serwisu internetowego, sklepu lub bloga w wyszukiwarkach internetowych. Usługę tego typu, można swobodnie zamówić u specjalisty, który wykona wszystkie niezbędne działania pomagające podwyższyć pozycję w wyszukiwarkach. czytaj więcej

Nokia Nokia zaprasza na dzień otwarty. Zobacz, nad czym pracują

Wszystkim szukającym pracy w IT, ale również tym, którzy chcą spędzić interesujący weekend i dowiedzieć się, nad czym pracują najlepsi programiści, polecamy zarezerwować czas 12 maja i przyjść na Dzień Otwarty do krakowskiego oddziału Nokii. czytaj więcej