Archiwalne

Nokia Trends Lab już w Polsce

04.08.2007

Nokia Poland poinformowała o rozpoczęciu Nokia Trends Lab, połączenia wirtualnych eksperymentów z imprezą muzyczną. Nokia Trends Lab składa się z serii kreatywnych, interaktywnych warsztatów dla artystów i szerszej publiczności, nieograniczonych do samej imprezy na żywo, ale wzbogaconych o stronę internetową Nokia Trends Lab i inne kanały mediowe.

Podczas gdy laboratoria zwykle są powiązane z eksperymentami naukowymi, Nokia ogłosiła wyjątkową inicjatywę oferującą kreatywne forum dla aspirujących artystów. Celem projektu Nokia Trends Lab jest umożliwienie młodym talentom spotkania i wymiany doświadczeń z artystami, którzy mają na swoim koncie osiągnięcia w wybranej dziedzinie sztuki, a następnie stworzenie w ramach twórczych eksperymentów czegoś wyjątkowego. Impreza Nokia Trends Lab udostępni przestrzeń na podzielenie się na żywo wynikami laboratoriów z szerszą publicznością.

Nokia Trends Lab to międzynarodowy program zachęcający kreatywne jednostki do skorzystania z bogatych aplikacji dostępnych w telefonach komórkowych. Centralna strona http://www.nokiatrendslab.com/ odegra główną rolę w całym eksperymencie i będzie udostępniać wyniki kreatywnych zmagań w ramach Nokia Trends Lab w różnych krajach.

30 lipca ruszyła polska strona internetowa http://www.nokiatrendslab.pl/. Momentem kulminacyjnym eksperymentu obejmującego muzykę, świat filmu, mody, fotografii i wizualizacji oraz reklamy będzie impreza, która odbędzie się 6 października 2007 roku w Warszawie, w dawnej Fabryce Wódek „Koneser”. Poprzedzające imprezę dwa miesiące, od końca lipca do końca września, będą poświęcone tematycznym laboratoriom i eksperymentom kreatywnym prowadzonym pod okiem doświadczonych artystów-mentorów. Wyniki artystycznych zmagań zostaną zaprezentowane podczas imprezy Nokia Trends Lab, a towarzyszyć im będą koncerty polskich i zagranicznych gwiazd muzyki.

Nokia Trends Lab będzie wsparta kampanią reklamową, która rozpoczęła się pod koniec lipca. Pierwsza część kampanii pojawi się wyłącznie w Internecie. Obejmie serwisy społecznościowe oraz strony internetowe.

Firma Nokia pragnie rozwijać koncept Nokia Trends Lab w kolejnych latach. Tegoroczna edycja imprez i eksperymentów rozpoczęła się w maju w Bochum, następne imprezy z tego cyklu odbyły się w Wilnie i w Paryżu. Wkrótce dołączy do nich Dublin oraz kilka włoskich miast.

Nokia Trends Lab jest ewolucją imprezy Nokia Trends, która odbyła się m. in. w Warszawie w dniu 15 lipca 2006 r. na torach Wyścigów Konnych Służewiec. Gwiazdami polskiej edycji w byli: Mylo DJ, Tiga i Fisherspooner. Uniegłoroczna edycja miała miejsce w 10 krajach, m.in. w Grecji, na Węgrzech i we Francji.

źródło: Nokia

News Artykuł ekspercki: AIoT (Artificial Intelligence of Things) - przyszłość w transporcie i magazynowaniu produktów wrażliwych

Integracja sztucznej inteligencji i Internetu Rzeczy (AIoT) wyznacza nowe standardy w transporcie i magazynowaniu produktów wrażliwych, takich jak leki czy żywność. Dzięki możliwościom precyzyjnego monitorowania, przewidywania awarii oraz optymalizacji procesów w czasie rzeczywistym, AIoT staje się nieodzownym narzędziem do minimalizowania strat i zapewnienia zgodności z wymogami prawa. czytaj więcej

News Zarządzanie produkcją w czasie rzeczywistym - jak program produkcyjny wspiera elastyczność w odpowiedzi na zmienne zapotrzebowanie?

Coraz więcej małych i średnich przedsiębiorstw bazuje na modelu zarządzania produkcją w czasie rzeczywistym. To pozwala firmie być bardziej elastyczną i lepiej reagować na zmiany w zapotrzebowaniu, awarie maszyn czy inne nieprzewidziane zdarzenia w sposób znacznie bardziej efektywny niż w przypadku tradycyjnych metod planowania. Jak program do zarządzania produkcją wspiera takie podejście przedsiębiorstwa? czytaj więcej

News Sieci komórkowe w Polsce - jak wybrać najlepszą ofertę?

Wybór odpowiedniej sieci komórkowej może być wyzwaniem, biorąc pod uwagę liczbę operatorów działających na rynku i różnorodność dostępnych ofert. Dla użytkowników, którzy szukają atrakcyjnych warunków abonamentowych, kluczowe są takie parametry jak cena, pakiet internetowy, dostępne promocje oraz czas trwania umowy. Na stronie www.wskoczpokase.pl znajduje się ranking sieci komórkowych, który umożliwia dokładne porównanie ofert dostępnych na polskim rynku. Dzięki temu każdy może szybko sprawdzić, która oferta najlepiej odpowiada jego potrzebom. czytaj więcej

News Zarządzanie wizytówką Google - na co zwrócić szczególną uwagę?

Wizytówka w Google to nieodłączny element każdego biznesu działającego lokalnie. Fryzjer, restauracja, sklep obuwniczy, weterynarz – każdy z tych podmiotów nie tylko powinien posiadać profil Google Moja Firma, ale i aktywnie go prowadzić. Przekonaj się, co się pod tym kryje! czytaj więcej