Archiwalne

Nokia uruchamia program wymiany ładowarek

09.11.2009

Nokia uruchamia dziś program wymiany ładowarek przeznaczony dla klientów posiadających wybrane modele ładowarek pochodzące od zewnętrznego dostawcy. W ramach programu zalecana jest ich wymiana, która jest oferowana bezpłatnie.

W trakcie rutynowej kontroli jakości, Nokia wykryła potencjalną wadę w niektórych ładowarkach wyprodukowanych przez jednego z zewnętrznych dostawców tych urządzeń. Wada ta polega na tym, iż plastikowa obudowa wybranych modeli może ulec poluzowaniu i odpaść, odsłaniając wewnętrzną konstrukcję ładowarki, co stwarza potencjalne ryzyko porażenia prądem, jeśli określone elementy ładowarki zostaną dotknięte, w momencie gdy urządzenie jest podłączone do prądu. Nokia nie posiada informacji o jakichkolwiek wypadkach lub obrażeniach powstałych z tej przyczyny.

Program wymiany ładowarek obejmuje wyłącznie określone modele wyprodukowane przez jednego z poddostawców w określonym czasie. Są to modele AC-3E i AC-3U wyprodukowane pomiędzy 15 czerwca i 9 sierpnia 2009 oraz model AC-4U wyprodukowany pomiędzy 13 kwietnia i 25 października 2009. Tylko model AC-3E był sprzedawany w Europie, ładowarki oznaczone symbolami AC-3U i AC-4U były sprzedawane wyłącznie w Ameryce Północnej i Ameryce Południowej.

Nokia przygotowała specjalną stronę internetową, na której znajduje się więcej szczegółów, a także informacje, jak sprawdzić, czy ładowarka jest objęta programem: http://chargerexchange.nokia.com/.

Nokia zaleca posiadaczom ładowarek objętych programem zaprzestanie korzystania z tych urządzeń i darmową wymianę.

źródło: Nokia

News Przewaga konkurencyjna dzięki logistyce? Kilka słów o systemie WMS

W świecie walki konkurencyjnej, gdzie oferta konkurujących sklepów czy producentów jest bardzo do siebie podobna dużą rolę zaczynają odgrywać szczegóły, takie jak szybkość dostawy, łatwość komunikacji ze sprzedającym, sposób pakowania. Szereg tych drobnych elementów wpływa na tak zwane Customer Experience, czyli doświadczenie kupującego. Pojęcie to opisuje subiektywne odczucie Klienta w procesie zakupu, od pierwszego kontaktu, aż po ostateczne użycie produktu (niekiedy również kwestie związane z obsługą posprzedażową, na przykłada w formie serwisu). Jak wpływać na Customer Experience? Jest to bardzo szerokie zagadnienie, ale jedną z form skutecznego wpływu są inwestycje w obszar logistyki w celu poprawy jej jakości, co koniec końców wpłynie na dostawę właściwego produktu, w najkrótszym możliwym czasie, do właściwego miejsca, w najlepszej możliwej cenie. czytaj więcej

News Co to jest silnik krokowy i jak działa?

Silnik krokowy to rodzaj silnika elektrycznego, który jest szeroko stosowany w różnych aplikacjach przemysłowych, w tym w pojazdach autonomicznych. czytaj więcej

News Jak sfinansować zakup sprzętu IT do firmy? Mały przewodnik

Każda współczesna firma musi podążać z duchem czasu. W miarę postępu technologii, aktualizacja sprzętu IT staje się koniecznością nie luksusem. Jednak koszty związane z zakupem najnowszych urządzeń i oprogramowania mogą być wyzwaniem dla budżetu firmy. W tym artykule przedstawiamy przystępne opcje finansowania, które pomogą zrealizować technologiczne potrzeby Twojej działalności bez nadwyrężania finansów. czytaj więcej

Nokia AGH w Krakowie wspólnie z firmą Nokia uruchamia własną sieć komórkową

13 kwietnia (tj. piątek) o godzinie 10:00 w Katedrze Telekomunikacji na Wydziale Informatyki, Elektroniki i Telekomunikacji Akademii Górniczo-Hutniczej w Krakowie odbędzie się uroczyste uruchomienie pierwszej, w pełni funkcjonalnej, sieci komórkowej na uczelni w Polsce. Demonstracyjna sieć LTE powstała na bazie najnowszych rozwiązań telekomunikacyjnych dostarczonych przez firmę Nokia. czytaj więcej