Na imprezie Nokia Remix w Londynie i Singapurze która odbyła się 2 października br. firma Nokia zapowiedziała debiut pionierskiej cyfrowej usługi rozrywkowej Comes With Music, dzięki której konsumenci mogą w nowy sposób poznawać muzykę i jej słuchać.
Nabywcy urządzeń z Comes With Music będą mogli przeglądać i przesłuchiwać zróżnicowany katalog utworów światowych i lokalnych wykonawców, mając do niego nielimitowany dostęp przez rok oraz możliwość zachowania nagrań po upływie tego czasu.
„Comes With Music to usługa bezprecedensowa pod względem korzyści i wygody dla konsumentów, którą reszta branży cyfrowej rozrywki zaczyna już kopiować” — powiedział Tero Ojanperä, wiceprezes oraz szef działu rozrywki i społeczności firmy Nokia. „Użytkownicy mogą spontanicznie korzystać z rekomendacji i pobierać muzykę, nie przejmując się kosztami — swoboda i prostota tej usługi są
naprawdę wyjątkowe. Co więcej, Comes With Music daje nieograniczony dostęp do milionów utworów ze sklepu Nokia Music Store, które można zatrzymać — cóż by to była za rewolucja, gdyby nie można było zachować swojej muzyki.”
Comes With Music oferuje roczny, nieograniczony dostęp do całego katalogu sklepu Nokia Music Store, a po upływie roku klienci mogą zachować całą pobraną muzykę. Usługa Comes with Music będzie dostępna w różnych urządzeniach Nokia, w tym w nowym telefonie Nokia 5800 XpressMusic a także w Nokia N96, Nokia N95 8GB i Nokia 5310 XpressMusic, który sprzedał się już w 10 milionach egzemplarzy od momentu swojej premiery w zeszłym roku i jest najlepiej sprzedającym się telefonem muzycznym na świecie. Najnowszą wielką wytwórnią, która wsparła Comes With Music, jest EMI Group.
„Wraz z uruchomieniem usługi Nokia Comes with Music, fani otrzymali nowy, łatwy dostęp do muzyki
z katalogu EMI, zaś nasi artyści mogą dotrzeć do nich z nową siłą” - powiedział Douglas Merrill, szef
działu dystrybucji online w EMI Music. „Zachęcając do muzycznych odkryć w innowacyjny i przyjazny użytkownikowi sposób, Comes with Music rozszerza horyzont muzycznych eksperymentów w branży muzyki cyfrowej.”
Do Comes With Music przystąpiły także znakomite wytwórnie niezależne, takie jak The Orchard, Beggars Group, IODA, The Ministry of Sound, PIAS i Pinnacle. Wytwórnie te wspierają Comes With Music wraz z Universal Music Group, Sony BMG Music Entertainment oraz Warner Music Group. Firma Nokia uzyskała także prawa wydawnicze do muzyki od CELAS w imieniu EMI Music Publishing, GEMA w imieniu Sony/ATV Music Publishing, SACEM w ramach Universal Music Publishing, jak również od MCPS/PRS.
Pierwszym rynkiem usługi Comes With Music będzie Wielka Brytania, w której rozpocznie się ona
16 października 2008 sprzedażą telefonu Nokia 5310 XpressMusic Comes With Music Edition z kartą prepaid po 129,99 GBP.
źródło: Nokia
Wiadomości firmowe Jak podnieść poziom cyberbezpieczeństwa w sektorze finansowym?
Sektor finansowy stoi przed nowymi wyzwaniami w obliczu dynamicznego rozwoju technologii. Generatywna AI, automatyzacja, zarządzanie danymi i finanse zintegrowane kształtują branżę, jednocześnie zwiększając trudności w ochronie danych, prywatności oraz zarządzaniu tożsamościami cyfrowymi. Coraz większe wykorzystanie chmury i rosnąca ilość danych dodatkowo zwiększają powierzchnię ataków, wymagając lepszych strategii reagowania na incydenty. czytaj więcejNews Jak działa aplikacja typu softphone?
W dobie technologii cyfrowych i pracy zdalnej coraz częściej zapominamy, do czego służy telefon stacjonarny. Ze świecą możesz dziś szukać tradycyjnych telefonów, ponieważ stopniowo wypierają je aplikacje internetowe, które znacznie taniej lub całkowicie darmowo łączą nas z całym światem. Jedną z takich aplikacji jest softphone, czyli rozwiązanie, które umożliwia prowadzenie rozmów telefonicznych przez internet. Jak dokładnie działa softphone i dlaczego staje się nieodłącznym narzędziem współczesnych biznesów? czytaj więcejNews Stwórz efektowne stoisko na targi branżowe z trybunką reklamową
Uczestnictwo w tragach branżowych to znakomita okazja zarówno do nawiązania nowych kontaktów biznesowych, jak i spotkania się z potencjalnymi klientami. W targach biorą udział przede wszystkim osoby zainteresowane daną branżą i jej ofertą, dlatego warto zadbać o jak najciekawsze stoisko. Można je stworzyć z pomocą materiałów promocyjnych drukowanych oraz trybunki wystawienniczej, która pomaga wyróżnić prezentowana ofertę i lepiej zapamiętać markę.1. Czym jest trybunka reklamowa?
2. Trybunki reklamowe przykuwają uwagę na targach czytaj więcej