Archiwalne

Nowa debata w kampanii na Twarz Netii

01.06.2009

Zobacz więcej szczegółów dla tej informacji

Pierwsze Wolne Wybory na Twarz Netii wchodzą w decydującą fazę. Od 1 czerwca br. wyborcy mogą się zapoznać z zapisem debaty Tomasza Kota, Piotra Adamczyka i Magdaleny Różczki. Oprócz spotów telewizyjnych, kandydatów można zobaczyć również na plakatach wyborczych.

Tradycyjnie, im bliżej końca wyborów, tym większych rumieńców nabiera rywalizacja kandydatów. Magdalena Różczka krytykuje argumenty konkurenta, na co Piotr Adamczyk ripostuje, że sama jest śmieszna, podczas gdy Tomasz Kot próbuje przejść do meritum rzeczy…

Nowy, 30-sekundowy spot-debata pojawi się zarówno w głównych, jak i tematycznych stacjach telewizyjnych. Ci, którym to nie wystarczy, z dłuższą wersją nagrania mogą zapoznać się w kinach (w 4 salach sieci Cinema City: CH Arkadia Warszawa, Galeria Kazimierz Kraków, CH Manufaktura Łódź, Cinema City Kinepolis Poznań).

Najbardziej dociekliwi na stronie www.netia.pl mogą obejrzeć pełną wersję debaty. Oprócz niej, znajdą tam również spot przedstawiający przygotowania kandydatów do wejścia na antenę, w którym pokazują swoją prawdziwą twarz. Oczywiście, na stronie netia.pl jeszcze przez miesiąc można oddać swój głos.

Kandydaci na Twarz Netii nie zapominają o docieraniu do wyborców poprzez inne media. 1 czerwca, równocześnie w całej Polsce pojawią się plakaty wyborcze na 364 tablicach outdoorowych: 6x3 i 12x4 oraz na 45 unikalnych tablicach wielkoformatowych z elementami ruchomymi. Dodatkowo, kampanii będą towarzyszyły samochody MobiJet z plakatami i nagłośnieniem. Pojawią się one w 29 miastach Polski, tam, gdzie wyborcy nie będą mogli zapoznać się z nowymi billboardami.

O kampanii
Kampania wizerunkowa „Pierwsze Wolne Wybory na Twarz Netii” ruszyła 11 maja br. Jej komunikacja obejmuje m.in. telewizję, radio, prasę i internet. Od 20 maja br. towarzyszy jej kampania prezentująca nową ofertę Netii.

Kanały komunikacji nowej odsłony kampanii zostały rozszerzone m.in. o outdoor. Przez pierwsze dwa tygodnie czerwca, w głównych stacjach radiowych, pojawią się również nowe 15-sekundowe spoty, stanowiące wsparcie dla ofertowej części kampanii.

Kreacje kampanii przygotowała agencja reklamowa Brasil, zakupem mediów zajmuje się ZenithOptimedia.

źródło: Netia

News Czy ładowarka do iPhone'a musi być oryginalna?

Ładowanie telefonu to codzienna czynność, która dla większości użytkowników pozostaje oczywista. Jednak wybór odpowiedniej ładowarki do iPhone’a może wpływać na bezpieczeństwo urządzenia i jego wydajność. Wiele osób zastanawia się, czy zamienniki oryginalnych ładowarek są dobrym pomysłem. Odpowiedź nie jest jednoznaczna, ale przy odpowiednim wyborze zamiennik może być równie funkcjonalny i bezpieczny jak produkt Apple. czytaj więcej

News Telewizja na studiach - jakie rozwiązanie wybrać?

Dostęp do telewizji na studiach to temat, który może zainteresować osoby zaczynające swoją przygodę akademicką. To ze względu na fakt, że nie w każdym akademiku czy wynajętym mieszkaniu mamy dostęp do telewizji kablowej. Ponadto istotną rolę odgrywają koszty – większości studentów zależy na tym, aby telewizja była jak najtańsza, ale oferowała duży wybór kanałów. Czy to możliwe do osiągnięcia? Jak najbardziej! czytaj więcej

News Jak działa aplikacja typu softphone?

W dobie technologii cyfrowych i pracy zdalnej coraz częściej zapominamy, do czego służy telefon stacjonarny. Ze świecą możesz dziś szukać tradycyjnych telefonów, ponieważ stopniowo wypierają je aplikacje internetowe, które znacznie taniej lub całkowicie darmowo łączą nas z całym światem. Jedną z takich aplikacji jest softphone, czyli rozwiązanie, które umożliwia prowadzenie rozmów telefonicznych przez internet. Jak dokładnie działa softphone i dlaczego staje się nieodłącznym narzędziem współczesnych biznesów? czytaj więcej

News Sieci komórkowe w Polsce - jak wybrać najlepszą ofertę?

Wybór odpowiedniej sieci komórkowej może być wyzwaniem, biorąc pod uwagę liczbę operatorów działających na rynku i różnorodność dostępnych ofert. Dla użytkowników, którzy szukają atrakcyjnych warunków abonamentowych, kluczowe są takie parametry jak cena, pakiet internetowy, dostępne promocje oraz czas trwania umowy. Na stronie www.wskoczpokase.pl znajduje się ranking sieci komórkowych, który umożliwia dokładne porównanie ofert dostępnych na polskim rynku. Dzięki temu każdy może szybko sprawdzić, która oferta najlepiej odpowiada jego potrzebom. czytaj więcej