Archiwalne

'Nowa Era' dla klientów abonamentowych

28.03.2008

Od 3 kwietnia 2008 Polska Telefonia Cyfrowa zaproponuje swoim klientom taryfy abonamentowe „Nowa Era”.

Nowe taryfy to, m.in.:

  • stawka połączeń już od 49 groszy brutto do wszystkich sieci,
  • minuty wymienialne na połączenia do krajów UE,
  • tzw. „bezpieczny abonament” - z możliwością jego zawieszenia na okres sześciu miesięcy.

W taryfach „Nowa Era” klient może wybrać abonament od 20 do 200 zł i otrzymać do 500 minut wymienialnych na SMS-y. Po wykorzystaniu minut z pakietu, cena za połączenia wynosić będzie 59 groszy w abonamencie od 20 do 60 zł oraz 49 groszy w abonamencie od 80 zł (w przypadku Play 0,72 groszy). Dodatkowo, w abonamencie od 80 złotych wliczone minuty wymieniają się na połączenia międzynarodowe do krajów Unii Europejskiej. Jest to jedyna taka propozycja na polskim rynku, którą po raz pierwszy PTC wprowadziła w taryfie Era Relaks.

W razie potrzeby, już po upływie czterech miesięcy od podpisania umowy, na specjalne życzenie klienta operator może zawiesić konieczność opłacania abonamentu na okres do sześciu miesięcy. Klient może wtedy nadal korzystać z telefonu. Jedynym obowiązkiem będzie dokonanie jednorazowej opłaty w wysokości 2 zł. Również z tego rozwiązania mogą korzystać tylko klienci sieci Era.

W nowych taryfach abonenci mają do wyboru także pakiety usług do wykorzystania w sieci Era i na telefony stacjonarne. Są to, m.in.:

  • Dodatkowe minuty w ciągu dnia, wieczorami i w weekendy (np. 200 minut wieczorami i w weekendy za 15 zł miesięcznie);
  • Tańsze połączenia z wybranymi osobami (m.in. 200 minut za 10 zł miesięcznie z 1 wybraną osobą lub z 5 wybranymi osobami za 15 zł miesięcznie);
  • 500 SMS-ów do sieci Era wymienialnych na 100 MMS-ów za 5 zł miesięcznie;
  • Blueconnect w telefonie już od 5 zł miesięcznie.

źródło: Era

News Pendrive z logo firmy - jak dopasować pojemność, design i funkcje do potrzeb odbiorców

Technologia pędzi do przodu, wymuszając na firmach ciągłe poszukiwanie innowacyjnych rozwiązań, także w obszarze gadżetów reklamowych. czytaj więcej

Case Study Jak przenieść linie telefoniczne jeśli nie ma takiej możliwości?

Autoryzowana Stacja Obsługi Pojazdów (okolice Bielska-Białej) przeniosła swoją lokalizacje do nowego miejsca. Operator, który świadczył dotychczas usługę w poprzedniej lokalizacji, nie miał możliwości przeniesienia linii telefonicznej do nowej lokalizacji. czytaj więcej

Wiadomości firmowe Grape Up: idzie nowa era dla automotive dzięki cyfryzacji i chmurze

Za sprawą polskiej firmy samochody mogą zyskać cyfrowego bliźniaka, a kierowcy nowe usługi czytaj więcej

Case Study Wymiana trzech central analogowych na jedną centralę IP PBX

3 lokalizacje klienta i w każdej z nich analogowa centrala telefoniczna. Do każdej centrali doprowadzonych po kilka telefonicznych linii analogowych z których korzystało od 50-ciu do 60-ciu użytkowników. Ciągle zajęte linie telefoniczne, brak możliwości dodzwonienia się i brak komunikacji pomiędzy lokalizacjami. Codzienna męczarnia z telefonami dla wszystkich. Taki zastaliśmy obraz telekomunikacji w trzech budynkach klienta. Jak to rozwiązaliśmy? czytaj więcej