Archiwalne

Nowa kampania reklamowa ASTER

23.05.2008

Change Integrated przygotowała nową kampanię reklamową dla ASTER "Wspólne chwile zaczynają się od ASTER". Jej celem jest wzmocnienie wizerunku dostawcy potrójnej usługi: telewizji, szerokopasmowego dostępu do internetu, telefonii jako firmy nowoczesnej i bliskiej rodzinie.

Kampania dzieli się na dwa etapy. Pierwszy, rozpoczęty 5 maja 2008, wykorzystuje reklamę telewizyjną. Drugi etap wystartuje 26 maja 2008 i obejmie telewizję wspartą outdoorem, reklamą radiową i przekazem internetowym.

Kampania skierowana jest do mieszkańców dużych miast, osób dynamicznych, otwartych na świat i jego możliwości. Przekaz kampanii najkrócej można streścić w zdaniu: ASTER, inspirując rodzinę do ciekawego spędzania czasu, stwarza okazje, by budować relacje z bliskimi osobami.

Pierwszy spot, zatytułowany "Deska", przedstawia młodego mężczyznę, który surfując w internecie, znajduje prezentację samodzielnej budowy deski windsurfingowej. Zainspirowany, z zapałem bierze się do roboty. Efekt jego pracy w domowym "warsztacie stolarskim" jest nieco zaskakujący. Estetyczna, choć niewielka deska, jaką przygotował, znakomicie nadaje się do tego, aby... podać na niej śniadanie do łóżka ukochanej kobiecie.

Film drugi, "Karmienie kaczek", rozpoczyna się sceną, w której ojciec i syn oglądają w telewizji pokaz pieczenia ciasta. Scena druga pokazuje "dwa pokolenia w kuchni". Zabawa w pieczenie to wiele radości - również dzięki temu, że gotowy efekt finalny dostarczy powodu do wyjścia całą rodziną - już z żoną i mamą - do parku. Z kuchennych zabaw ojca i syna radość mają też... kaczki, karmione niezbyt udanym ciastem.

Drugą odsłonę kampanii poprzedzą eventy w pięciu warszawskich parkach. Wydarzenia te, komunikujące, że "wszystko zaczyna się od ASTER", odbędą się w najbliższą niedzielę, 25 maja br. (w godz. 10.00 - 16.00), w kilku miejscach: na Polu Mokotowskim, w parku Szczęśliwickim, w Ogrodzie Saskim, parku Skaryszewskim oraz na Agrykoli. Promotorzy i promotorki będą zachęcać spacerujących do karmienia kaczek kawałkami ciasta, podarowanymi przez hostessy. Oprócz ciasta hostessy będą wręczać sygnowane przez ASTER ulotki z przepisem na ciasto drożdżowe.

Agencja Change Integrated znalazła sposób na połączenie emocji z racjonalnym przekazem produktowym. Dzięki ASTER rodzina ma więcej okazji, by spędzać wspólnie czas, a inspiracją do nowych odkryć są nowoczesne rozwiązania telekomunikacyjne oferowane przez ASTER klientom.

Filmy reklamowe emitowane są m.in.: w TVN 24, TVN Style, TVN Turbo, TVN CNBC Biznes, Discovery Channel, Science i World, Animal Planete oraz Movies 24, Ale Kino, Comedy Central, Kuchnia TV, VIVA i Kino Polska.

źródło: Aster

News Chcesz zwiększyć zaangażowanie klientów online? Rozważ współpracę z agencją interaktywną!

Obecność firm w internecie jest dziś obowiązkowa, stanowi bowiem swoistą legitymizację marki w oczach klientów. Z uwagi na fakt, iż codziennie miliardy ludzi spędza czas na przeglądaniu zamieszczonych w sieci treści, przestrzeń ta oferuje ogromne możliwości marketingowe. Aby właściwie je wykorzystać, warto podjąć współpracę z agencją interaktywną. czytaj więcej

News Czym zajmuje się agencja e commerce?

E-commerce, znany również jako handel elektroniczny, to proces kupowania i sprzedawania towarów lub usług przez internet. W jego ramach realizowane są także operacje związane z przesyłaniem pieniędzy i danych niezbędnych do wykonania transakcji. Współcześnie e-commerce obejmuje szeroki zakres działalności handlowej i może przybierać różne formy. czytaj więcej

News Jak wybrać najlepsze nośniki reklamy zewnętrznej?

Reklama zewnętrzna to efektywny sposób na przekazywanie wiadomości i komunikatów w celu przyciągnięcia nowych klientów. Dzięki reklamie zewnętrznej można ich złapać podczas ich codziennych czynności, takich jak spacer czy ćwiczenia. Dlatego w tym artykule pokażemy Ci, jak wybrać najlepsze nośniki reklamy zewnętrznej dla Twojej strategii marketingowej. czytaj więcej

Moico Moico odświeża swoją ofertę

Wrocławski dostawca usług z zakresu mediów domowych właśnie wystartował z nową kampanią reklamową „Dołącz do alternatywy”. Klienci Moico mogą tworzyć spersonalizowane pakiety promocyjne, łączące internet, telewizję i mobile. czytaj więcej

Cyfrowy Polsat Startuje kampania reklamowa Ligi Mistrzów UEFA w Cyfrowym Polsacie

Ruszyła ogólnopolska kampania reklamowa promująca wprowadzone przez Cyfrowy Polsat 2 lipca br. nowe oferty telewizyjne z pakietem Polsat Sport Premium: www.cyfrowypolsat.pl/UEFA. Dzięki niemu będzie można oglądać wszystkie mecze Ligi Mistrzów UEFA na żywo, bez reklam, także w jakości Super HD. czytaj więcej