Archiwalne

Nowa kampania reklamowa ASTER - 'W pakiecie M4 zmieścisz wszystko'

07.10.2008

Wczoraj, 6 października 2008 r., rozpoczęła się nowa kampania reklamowa ASTER, pod hasłem "W pakiecie M4 zmieścisz wszystko". Głównym jej celem jest promocja wszystkich czterech usług oferowanych przez ASTER: telewizji, szerokopasmowego dostępu do internetu, telefonii stacjonarnej oraz najnowszego produktu w portfolio firmy - telefonii komórkowej.

"Rozpoczynamy właśnie kampanię reklamową wszystkich oferowanych przez nas usług: telewizji, internetu, telefonii stacjonarnej i komórkowej. Jest to kompleksowa oferta przygotowana z myślą o całej rodzinie. Klienci, którzy zdecydują się na skorzystanie z pakietu M4, będą mieli możliwość korzystania, w atrakcyjnych cenach, ze wszystkich produktów ASTER oraz dostępu do bogatego źródła wiedzy, informacji i rozrywki" - powiedziała Beata Mazurkiewicz, Kierownik ds. Komunikacji Marketingowej w ASTER.

Oferta "W pakiecie M4 zmieścisz wszystko" obejmuje cztery usługi ASTER:

  • Telewizja - zestaw pakietów telewizyjnych: Basic, cyfrowy BasicPLUS oraz pakiet kanałów HD, HDPack
  • Internet - dowolnie wybrany przez klienta pakiet internetowy
  • Telefon stacjonarny - dowolnie wybrany przez klienta plan taryfowy
  • Telefon komórkowy  - dowolnie wybrany przez klienta pakiet

Za każdy wybrany produkt klient przez pierwsze cztery okresy rozliczeniowe zapłaci abonament w wysokości 1 zł miesięcznie. Pakiet czterech usług będzie kosztował 4 zł miesięcznie przez pierwsze cztery miesiące trwania umowy.

Przez kolejnych 20 miesięcy - miesięczna opłata uzależniona będzie od wybranych pakietów: internetowego i telefonicznych (telefonia stacjonarna i komórkowa).

Visual kampanii - ikony usług wpisane w plan mieszkania - nawiązują do rodzinnego charakteru marki ASTER oraz podkreślają kompleksowość oferty produktów dla domu i rodziny.

Kampania prowadzona będzie do końca października 2008 roku w telewizji - na kanałach tematycznych, w radio, prasie stołecznej i internecie. Dodatkowo kampania wspierana będzie działaniami BTL obejmującymi mailing oraz materiały dla przedstawicieli handlowych i Salonów ASTER.

źródło: Aster

News Polskie polubienia fanpage - klucz do sukcesu w social media

Facebook wciąż pozostaje jednym z najpopularniejszych mediów społecznościowych. Dla wielu firm, influencerów i marek jest to nie tylko miejsce promocji, ale także narzędzie budowania relacji z klientami. Polskie polubienia fanpage mają szczególne znaczenie, zwłaszcza dla tych, którzy działają na rodzimym rynku. Dlaczego? Przyciągają lokalnych odbiorców, zwiększają zasięg organiczny i budują wiarygodność. W tym artykule dowiesz się, jakie korzyści przynoszą polskie polubienia, jakie problemy mogą wystąpić przy ich zdobywaniu oraz jak skutecznie je pozyskiwać. czytaj więcej

News Chcesz zwiększyć zaangażowanie klientów online? Rozważ współpracę z agencją interaktywną!

Obecność firm w internecie jest dziś obowiązkowa, stanowi bowiem swoistą legitymizację marki w oczach klientów. Z uwagi na fakt, iż codziennie miliardy ludzi spędza czas na przeglądaniu zamieszczonych w sieci treści, przestrzeń ta oferuje ogromne możliwości marketingowe. Aby właściwie je wykorzystać, warto podjąć współpracę z agencją interaktywną. czytaj więcej

News Jak wybrać najlepsze nośniki reklamy zewnętrznej?

Reklama zewnętrzna to efektywny sposób na przekazywanie wiadomości i komunikatów w celu przyciągnięcia nowych klientów. Dzięki reklamie zewnętrznej można ich złapać podczas ich codziennych czynności, takich jak spacer czy ćwiczenia. Dlatego w tym artykule pokażemy Ci, jak wybrać najlepsze nośniki reklamy zewnętrznej dla Twojej strategii marketingowej. czytaj więcej