Archiwalne

Nowa kampania reklamowa PLAY - PINOKIO

11.09.2009

Zobacz więcej na Play.pl.

Play Fresh ruszył z nową kampanią promocyjną. W Play Fresh (nie) dają 60 zł.

Tym razem celem komunikacji jest poinforomowanie użytkownikow ofert na kartę, że przeniesienie numeru jest możliwe i proste, a dodatkowo, przenosząc numer do Play Fresh, każdy dostaje 60 zł.

Pomysł kreatywny jest inspirowany postacią Pinokia z książki Carla Collodiego. Bohater spotu – drewniana kukiełka - przedstawia ofertę na opak, bo podobnie jak Pinokio, lubi kłamać. Rosnący nos zdradza jednak prawdę.

źródło: Play

News Chcesz zwiększyć zaangażowanie klientów online? Rozważ współpracę z agencją interaktywną!

Obecność firm w internecie jest dziś obowiązkowa, stanowi bowiem swoistą legitymizację marki w oczach klientów. Z uwagi na fakt, iż codziennie miliardy ludzi spędza czas na przeglądaniu zamieszczonych w sieci treści, przestrzeń ta oferuje ogromne możliwości marketingowe. Aby właściwie je wykorzystać, warto podjąć współpracę z agencją interaktywną. czytaj więcej

News Czym zajmuje się agencja e commerce?

E-commerce, znany również jako handel elektroniczny, to proces kupowania i sprzedawania towarów lub usług przez internet. W jego ramach realizowane są także operacje związane z przesyłaniem pieniędzy i danych niezbędnych do wykonania transakcji. Współcześnie e-commerce obejmuje szeroki zakres działalności handlowej i może przybierać różne formy. czytaj więcej

News Funkymedia agencja marketingu internetowego

W dzisiejszym dynamicznym świecie biznesu, istnienie online stało się kluczowym elementem osiągnięcia sukcesu. W takiej sytuacji przychodzą z pomocą profesjonalne firmy takie jak Funkymedia. W poniższym artykule przyjrzymy się bliżej, dlaczego Funkymedia to nie tylko agencja SEO, ale także kreatywna redakcja, która połączyła siły, aby pomagać klientom odnosić sukcesy w dzisiejszym konkurencyjnym świecie internetowym. czytaj więcej

News Jak wybrać najlepsze nośniki reklamy zewnętrznej?

Reklama zewnętrzna to efektywny sposób na przekazywanie wiadomości i komunikatów w celu przyciągnięcia nowych klientów. Dzięki reklamie zewnętrznej można ich złapać podczas ich codziennych czynności, takich jak spacer czy ćwiczenia. Dlatego w tym artykule pokażemy Ci, jak wybrać najlepsze nośniki reklamy zewnętrznej dla Twojej strategii marketingowej. czytaj więcej