Zobacz więcej na Virginmobile.pl.
Właśnie wystartowała kampania reklamowa Virgin Mobile Polska pod hasłem #CHCE WSZYSTKO. Operator postawił na młode gwiazdy internetu, dynamiczną muzykę i pokazanie odbiorcom jak wygląda świetna zabawa.
Kampania reklamowa zaplanowana jest na dwa miesiące i potrwa od 3 października do 29 listopada. Głównym narzędziem wykorzystywanym w działaniach są 3 wersje, 15-sekundowych spotów reklamowych, w których występują młodzi, zdolni i aktywni ludzie. Do udziału zostali zaproszeni: Marcelina (wokalistka i ambasadorka marki Femi Pleasure), Natalia Maczek i Tomek Wirski (ambasadorzy marki MISBHV), Wojtek Kotlarz i Maciej Wojdyła (ambasadorzy marki Urban Flavours), Globe Team Polska, DJ Kovvalsky, Janek Korycki (jeden z najbardziej elektryzujących kite Riderów na scenie, były Mistrz Polski we freestyle), Tomasz Adamiec (judoka, reprezentant Polski na Olimpiadzie w Londynie) oraz Auer (muzyk, DJ, kompozytor).
– Nasi użytkownicy to przede wszystkim młodzi dynamiczni ludzie, nie ograniczają się, chcą wszystkiego – sami tworzą trendy. Chcieliśmy, aby nasza kampania trafiała właśnie do nich, była widoczna, rozpoznawalna i zaskakiwała. Jestem pewien, że zaproszenie do udziału przedstawicieli naszej grupy to najlepszy wybór - mówi Marcin Wieczorkowski, dyrektor marketingu Virgin Mobile Polska
Spoty reklamowe wyświetlane będą w głównych stacjach telewizyjnych (TVN i Polsat) – zarówno na kanałach ogólnopolskich jak i tematycznych.
Specjalnie na potrzeby spotu reklamowego została skomponowana muzyka. Za wykorzystany w spocie utwór „Everything” odpowiadał Auer feat. Uncl, Olga Jankowska. Produkcją spotu zajęła się Platige Image a za kreację i pomysł odpowiadały agencje Lubię to i Isobar, natomiast zakup mediów leżał po stronie domu mediowego Mindshare Polska. Kampania obejmie także działania outdoor, internet i radio.
Link do spotu reklamowego:
http://www.youtube.com/watch?v=SQup0R67USg&list=UUdcHT7gOCa4s3UK0OWzMtcQ
źródło: Virgin Mobile Polska