Archiwalne

Nowa marka: Plush na Kartę. Każdy znajdzie coś dla siebie. Żeby korzystać bez konsekwencji!

08.09.2014

Zobacz więcej na Plus.pl.

Plush na kartę” – to nowa marka na rynku telekomunikacyjnym. Marka stworzona dla młodych, z którą będą mogli się utożsamić i która jest bliska ich wartościom. Młodzi otrzymują dla siebie całkowicie nowa markę, a nie tylko kolejną ofertę - więc dostają coś wyłącznie swojego, wyjątkowego i pozbawionego ograniczeń świata dorosłych. To podejście definiuje hasło i motyw przewodni komunikacji nowej marki „Bez konsekwencji”.

Nowa marka dla młodych
Dzisiaj młode osoby poszukują w każdym aspekcie życia bliskich sobie wartości i możliwości identyfikacji – stąd koncepcja stworzenia całkowicie nowej marki, która w maksymalny sposób spełni oczekiwania współczesnych młodych ludzi.

Dlatego 9 września pojawi się na rynku całkowicie nowa marka „Plush na Kartę”. To propozycja adresowana głównie do młodych osób korzystających z usług „na kartę”.

Czego właściwe chcą – zapytaliśmy ich
Chcą maksymalnie korzystać z życia, bez żadnych ograniczeń i bez konsekwencji i nawet jeśli te oczekiwania są tylko marzeniem, to wymagają od swojego otoczenia, by pomagało im je spełniać. Takie same wymagania stawiają sobie, swoim rówieśnikom, klubom, do których chodzą, filmom, jakie oglądają, muzyce, jakiej słuchają i markom, z jakich korzystają. Od tych ostatnich oczekują zaangażowania i autentycznego bycia w ich świecie. By ich intrygowały i były godne posiadania. By przedstawiana im oferta nie tylko spełniała ich oczekiwania i zaspokajała potrzeby, ale również by jej komunikacja trafiała w ich poczucie humoru i wyznawane wartości. Młodzi obserwują się nawzajem: „Wszystko co robimy ma znaczenie” – a więc marki, z jakich korzystają też mają znaczenie.

Bez konsekwencji dla młodych… z konsekwencjami dla rynku
Powstała więc nowa marka odpowiadająca na oczekiwania młodych ludzi – marka, której hasłem jest „bez konsekwencji”. Marka dopasowana do oczekiwań i potrzeb, jakie określili sami młodzi ludzie. Bez konsekwencji, bo daje swobodę wyboru. Bez konsekwencji, bo mogą rozmawiać ile chcą i z kim chcą w każdej sieci – bez limitu. Bez konsekwencji, bo mogą SMS-ować ile chcą i z kim chcą w każdej sieci bez limitu. Bez konsekwencji – bo nikt nie narzuca im jednego rozwiązania – i mogą wybrać sami to, czego chcą. I co najważniejsze – będzie ich na to stać – Plush daje najtańszy pakiet usług na rynku.

Taki właśnie jest „Plush na Kartę”, czyli nowa marka stworzona dla młodych i adresowana do młodych. Nowy brand ma odpowiadać na potrzeby młodej grupy docelowej, dlatego wszystkie działania spięte są obietnicą „braku konsekwencji”. To myśl, która definiuje zarówno przygotowanie oferty (brak konsekwencji finansowych w przypadku rozmów, SMS-ów oraz Internetu), jak i wszelkiego rodzaju aktywności komunikacyjnych.

Plush – komunikacja marki
Platforma komunikacji „Plush na Kartę” opiera się na postaci Brand Hero tzw. Plushaku, czyli pluszowym misiu, który jak większość młodej grupy docelowej nie do końca przejmuje się konsekwencjami swoich działań. Jest królem życia i urodzonym hedonistą, ma mnóstwo przyjaciół, skacze ze sceny, jeździ na longboardzie, potrafi nieźle rymować, przepada za pizzą na puszystym cieście, a jego dewizą jest „przyjemność bez konsekwencji”.

„Nowa marka to również całkowicie nowa komunikacja z klientem. Proponujemy coś całkowicie nowego i odświeżającego - komunikacja będzie otwarta, odważna i wielowątkowa. Z nowym, zdystansowanym do świata dorosłych i celebrytów bohaterem, który jest przerysowanym marzeniem wielu młodych ludzi. Nasz brand hero Plushak preferuje życie bez konsekwencji, maksymalne korzystanie z życia bez konsekwencji – bo kiedy mamy być nieodpowiedzialni, jak nie w czasie młodości? I z tą koncepcją tożsama jest nasza oferta – pakiety usług dostosowane do potrzeb, bez limitu, bez ograniczeń, i bez konsekwencji.” – mówi Beata Białkowska, Dyrektor Zarządzająca ds. marketingu w Plusie i Cyfrowym Polsacie.

Plush – zwiad i rozpoznanie bojem
Nadejście Plusha poprzedziły intensywne działania teaserowe. Rozpoczęły je zmiany na billboardach Plusa, na których nieznani sprawcy domalowywali sprayem wielką, czarną literę H przy nazwie Plus. Kolejnym krokiem był atak hakerski na stronę internetową operatora, na której również przy nazwie sieci pojawiło się wielkie domalowane H. Co więcej profil na Facebooku sprawiał wrażenie całkowicie przejętego przez obce osoby, i że administratorzy nie mają wpływu na pojawiające się na nim treści. Dopełnieniem akcji były zhakowane w miniony weekend spoty reklamowe Plusa w telewizji.

ps.
Koparka, która przecięła w ostatni piątek światłowód nie była w zmowie z Plusem.

Oferta
Plush na Kartę” – oferta na miarę i bez konsekwencji
To propozycja dla osób, dla których najważniejszy jest nielimitowany kontakt ze wszystkimi oraz stały dostęp do Internetu w swoim telefonie. To gotowe, najtańsze na rynku zestawy usług, wśród których każdy znajdzie coś dla siebie. Klienci nie muszą się ograniczać – mogą korzystać bez limitu z tego co wybrali i bez konsekwencji i obaw o wysokie koszty!

Dla tych, którzy chcą mieć wszystko, do wyboru są:
1. Rozmowy i SMS-y bez limitu do wszystkich sieci komórkowych i pakiet 0,5 GB Internetu. Jest to najtańszy zestaw usług na rynku za 35 zł na 30 dni!
2. Rozmowy i SMS-y bez limitu do wszystkich sieci komórkowych za 30 zł na 30 dni.
3. Rozmowy bez limitu do wszystkich sieci komórkowych za 25 zł na 30 dni.

Dla tych, którzy potrzebują Internetu i dużo SMS-ują, do wyboru są:
1. Pakiet 2 GB na Internet, SMS-y bez limitu do wszystkich sieci komórkowych i 9 gr/min do wszystkich sieci komórkowych za 20 zł na 30 dni.
2. Pakiet 2 GB na Internet i SMS-y bez limitu do wszystkich sieci komórkowych za tylko 15 zł na 30 dni. Najtaniej na rynku!

Na start nowej oferty przygotowane są nowe startery, na których po doładowaniu za 30 zł można przez 5 dni za darmo testować „zaszyte” usługi.

Za darmo na nowych starterach są również mobilny Facebook i Instagram, a jedynym warunkiem, by z tego korzystać jest aktywne i dodatnie konto.

Doładowania i ważność konta:
Każdy chętny może skorzystać z nowej oferty „Plush na Kartę”, wystarczy tylko:

  • przenieść swój numer do „Plush na Kartę” i zyskać aż 240 zł (przy pierwszych 12 doładowaniach za minimum 30 zł jest bonus aż 20 zł dodatkowo extra),
  • za pomocą kodu „*147*19#słuchawka” zmienić obecną taryfę na „Plush na Kartę bez limitu”.

Kampania reklamowa
Od 9 września rozpoczyna się ogólnopolska kampania reklamowa "Plush na Kartę”. Startuje ona wraz z wejściem oferty i pojawi się w telewizji, internecie, kinie, prasie, na nośnikach zewnętrznych oraz materiałach POS.

Za koncept nowej marki odpowiada agencja Scholz & Friends Warszawa, która w lipcu tego roku wygrała obsługę segmentu prepaid Polkomtelu.

źródło: Polkomtel/Plus

News Telewizja internetowa - rozrywka, emocje i informacje ze świata na wyciągnięcie ręki

Wybór telewizji internetowej to rozwiązanie, które oferuje wiele zalet w porównaniu do tradycyjnego sposobu oglądania telewizji. Niezależnie od tego, czy interesują Cię Twoje ulubione seriale, programy dokumentalne czy mecze piłki nożnej - do wszystkich kanałów TV masz dostęp bez względu na to, gdzie jesteś i co robisz. czytaj więcej

News Internet do domu lub mieszkania - czym kierować się przy wyborze?

W obecnych czasach trudno wyobrazić sobie już codzienne życie bez internetu. Z sieci korzystamy bowiem nie tylko na kanwie prywatnej, ale także zawodowej. Dla większości osób priorytetem jest dziś właśnie szybkie łącze internetowe. Powstaje jednak pytanie, na co zwrócić uwagę przy wyborze internetu do domu lub mieszkania? Przyjrzyjmy się nieco bliżej temu tematowi! czytaj więcej

News Biurko, przy którym miło pracować — niezbędne akcesoria papiernicze usprawniające każde zadanie

Artykuły biurowe cieszą się ostatnio coraz większą popularnością. Kolorowa papeteria, taka jak samoprzylepne karteczki zdobywa wśród pracowników biurowych duże uznanie - znacznie usprawniają pracę i pomagają ułożyć myśli podczas dużego projektu. Jednak papierowe naklejki to nie wszystko. Po jakie narzędzia warto sięgnąć, by ułatwić sobie pracę i poprawić efektywność? Sprawdźmy, co czeka na nas w sklepie papierniczym: czytaj więcej