UPC Polska rozwija swoją ofertę usług dla biznesu. Klienci prowadzący działalność gospodarczą w domu oraz małe i średnie przedsiębiorstwa mogą już zamawiać superszybkie łącza internetowe o przepustowości aż do 20 Mb/s oraz linie telefoniczne z nawet 500 darmowymi minutami w ramach abonamentu.
Nowa oferta obejmuje trzy pakiety, w skład których wchodzą łącza internetowe i linie telefoniczne oraz dodatkowe usługi, takie jak router WiFi, czy zapewniające bezpieczeństwo danych oprogramowanie Smart Guard. Ceny miesięcznego abonamentu za pakiet usług zaczynają się już od 122 zł brutto.
"Usługi biznesowe UPC cieszą się stale rosnącą popularnością, dlatego też podjęliśmy decyzję o rozwinięciu naszej dotychczasowej oferty B2B. Nowe pakiety biznesowe to kompleksowe rozwiązania telekomunikacyjne dla małych i średnich firm, zapewniające szybki i niezawodny dostęp do Internetu, tanie rozmowy telefoniczne oraz szereg dodatkowych usług podnoszących bezpieczeństwo informatyczne firmy. Jesteśmy przekonani, że dzięki atrakcyjności i elastyczności naszej oferty, a także najwyższym standardom obsługi i pomocy technicznej nowe pakiety biznesowe UPC zdobędą zaufanie przedsiębiorców" - mówi Jarosław Pijanowski, członek zarządu ds. marketingu i sprzedaży UPC Polska.
Nowe podejście do dostępności oferty biznesowej oznacza w praktyce, że każdy klient może zakupić dowolną usługę - zarówno z puli usług dla klientów indywidualnych jak i dla klientów biznesowych. Usługi biznesowe charakteryzują się wyższymi parametrami technicznymi (np. szybkością transmisji danych czy dedykowaną grupą konsultantów pomocy technicznej).
Pakiet UPC Biuro Start to oferta skierowana głównie do firm, które chcą mieć stabilny dostęp do Internetu w atrakcyjnej cenie. Łącze o przepustowości 2 Mb/s zapewnia wygodę korzystania z poczty elektronicznej i komunikatorów oraz szybkie przeglądanie stron www. Wynosząca 1 Mb/s prędkość wysyłania pozwala na komfortową wymianę plików. W ramach pakietu abonent otrzymuje również jedną linię telefoniczną z atrakcyjną taryfą (połączenia w sieci w cenie abonamentu oraz bardzo atrakcyjna stawka na połączenia lokalne i międzymiastowe do wszystkich sieci stacjonarnych w Polsce – 0,09 zł netto).
UPC Biuro Plus to rozwiązanie przygotowane z myślą o niewielkich firmach. Transfer 10 Mbit/s (download) / 2 Mbit/s (upload) umożliwia efektywną wymianę materiałów drogą elektroniczną i szybkie pobieranie danych z sieci. Cena pakietu obejmuje router WiFi z zaporą ogniową (firewall) pakiet oprogramowania UPC SmartGuard chroniący komputery PC oraz linię telefoniczną z pulą 250 minut rozmów telefonicznych w abonamencie.
UPC Biuro Max to superszybkie łącze internetowe o przepustowości aż 20 Mbit/s, przeznaczone dla abonentów wymieniających przez Internet duże ilości danych. Wysoka szybkość wysyłania danych, wynosząca 4 Mbit/s, pozwala na komfortową komunikację z partnerami i współpracownikami. Cena pakietu obejmuje router WiFi z zaporą ogniową, pakiet oprogramowania UPC SmartGuard oraz linię telefoniczną z pulą 500 minut na rozmowy telefoniczne w ramach abonamentu.
Użytkownicy każdego z pakietów mogą ponadto zamówić dodatkowe linie telefoniczne, które poza funkcjami komunikacji głosowej mogą posłużyć np. do instalacji terminala kart płatniczych czy faksu.
Usługi dodatkowe w ramach pakietów
Pakiety UPC Biuro Plus i UPC Biuro Max zawierają dodatkowo, w ramach opłaty abonamentowej , instalację i konfigurację dostarczonego przez UPC routera WiFi z zaporą ogniową, który umożliwia bezprzewodowe korzystanie z internetu w każdym miejscu firmy, zapewniając ochronę sieci wewnętrznej przed atakami z Internetu.
Wzbogaceniem oferty jest także pakiet bezpieczeństwa UPC SmartGuard, który skutecznie zabezpiecza komputery przed wirusami, a także spamem, phishingiem oraz innymi niepożądanymi lub niebezpiecznymi treściami występującymi w Internecie.
źródło: UPC
News Stwórz efektowne stoisko na targi branżowe z trybunką reklamową
Uczestnictwo w tragach branżowych to znakomita okazja zarówno do nawiązania nowych kontaktów biznesowych, jak i spotkania się z potencjalnymi klientami. W targach biorą udział przede wszystkim osoby zainteresowane daną branżą i jej ofertą, dlatego warto zadbać o jak najciekawsze stoisko. Można je stworzyć z pomocą materiałów promocyjnych drukowanych oraz trybunki wystawienniczej, która pomaga wyróżnić prezentowana ofertę i lepiej zapamiętać markę.1. Czym jest trybunka reklamowa?
2. Trybunki reklamowe przykuwają uwagę na targach czytaj więcej