Archiwalne

Nowa oferta biznesowa UPC

03.06.2008

UPC Polska rozwija swoją ofertę usług dla biznesu. Klienci prowadzący działalność gospodarczą w domu oraz małe i średnie przedsiębiorstwa mogą już zamawiać superszybkie łącza internetowe o przepustowości aż do 20 Mb/s oraz linie telefoniczne z nawet 500 darmowymi minutami w ramach abonamentu.

Nowa oferta obejmuje trzy pakiety, w skład których wchodzą łącza internetowe i linie telefoniczne oraz dodatkowe usługi, takie jak router WiFi, czy zapewniające bezpieczeństwo danych oprogramowanie Smart Guard. Ceny miesięcznego abonamentu za pakiet usług zaczynają się już od 122 zł brutto.

"Usługi biznesowe UPC cieszą się stale rosnącą popularnością, dlatego też podjęliśmy decyzję o rozwinięciu naszej dotychczasowej oferty B2B. Nowe pakiety biznesowe to kompleksowe rozwiązania telekomunikacyjne dla małych i średnich firm, zapewniające szybki i niezawodny dostęp do Internetu, tanie rozmowy telefoniczne oraz szereg dodatkowych usług podnoszących bezpieczeństwo informatyczne firmy. Jesteśmy przekonani, że dzięki atrakcyjności i elastyczności naszej oferty, a także najwyższym standardom obsługi i pomocy technicznej nowe pakiety biznesowe UPC zdobędą zaufanie przedsiębiorców" - mówi Jarosław Pijanowski, członek zarządu ds. marketingu i sprzedaży UPC Polska.

Nowe podejście do dostępności oferty biznesowej oznacza w praktyce, że każdy klient może zakupić dowolną usługę - zarówno z puli usług dla klientów indywidualnych jak i dla klientów biznesowych. Usługi biznesowe charakteryzują się wyższymi parametrami technicznymi (np. szybkością transmisji danych czy dedykowaną grupą konsultantów pomocy technicznej).

Pakiet UPC Biuro Start to oferta skierowana głównie do firm, które chcą mieć stabilny dostęp do Internetu w atrakcyjnej cenie. Łącze o przepustowości 2 Mb/s zapewnia wygodę korzystania z poczty elektronicznej i komunikatorów oraz szybkie przeglądanie stron www. Wynosząca 1 Mb/s prędkość wysyłania pozwala na komfortową wymianę plików. W ramach pakietu abonent otrzymuje również jedną linię telefoniczną z atrakcyjną taryfą (połączenia w sieci w cenie abonamentu oraz bardzo atrakcyjna stawka na połączenia lokalne i międzymiastowe do wszystkich sieci stacjonarnych w Polsce – 0,09 zł netto).

UPC Biuro Plus to rozwiązanie przygotowane z myślą o niewielkich firmach. Transfer 10 Mbit/s (download) / 2 Mbit/s (upload) umożliwia efektywną wymianę materiałów drogą elektroniczną i szybkie pobieranie danych z sieci. Cena pakietu obejmuje router WiFi z zaporą ogniową (firewall) pakiet oprogramowania UPC SmartGuard chroniący komputery PC oraz linię telefoniczną z pulą 250 minut rozmów telefonicznych w abonamencie.

UPC Biuro Max to superszybkie łącze internetowe o przepustowości aż 20 Mbit/s, przeznaczone dla abonentów wymieniających przez Internet duże ilości danych. Wysoka szybkość wysyłania danych, wynosząca 4 Mbit/s, pozwala na komfortową komunikację z partnerami i współpracownikami. Cena pakietu obejmuje router WiFi z zaporą ogniową, pakiet oprogramowania UPC SmartGuard oraz linię telefoniczną z pulą 500 minut na rozmowy telefoniczne w ramach abonamentu.

Użytkownicy każdego z pakietów mogą ponadto zamówić dodatkowe linie telefoniczne, które poza funkcjami komunikacji głosowej mogą posłużyć np. do instalacji terminala kart płatniczych czy faksu.

Usługi dodatkowe w ramach pakietów
Pakiety UPC Biuro Plus i UPC Biuro Max zawierają dodatkowo, w ramach opłaty abonamentowej , instalację i konfigurację dostarczonego przez UPC routera WiFi z zaporą ogniową, który umożliwia bezprzewodowe korzystanie z internetu w każdym miejscu firmy, zapewniając ochronę sieci wewnętrznej przed atakami z Internetu.

Wzbogaceniem oferty jest także pakiet bezpieczeństwa UPC SmartGuard, który skutecznie zabezpiecza komputery przed wirusami, a także spamem, phishingiem oraz innymi niepożądanymi lub niebezpiecznymi treściami występującymi w Internecie.

źródło: UPC

UPC Rusza I edycja programu Digital Imagination Challenge organizowanego przez UPC Polska

UPC i Liberty Global, zapraszają do programu na najlepsze innowacje wykorzystujące siłę technologii, aby sprostać wyzwaniom społeczeństwa

• Program Digital Imagination ma na celu wypracowanie cyfrowych rozwiązań dla kluczowych wyzwań społecznych w Polsce
• Od 13 czerwca, przez trzy miesiące, będzie można przystąpić do programu i zgłosić swój autorski projekt
• Zwycięzcy Digital Imagination Challenge otrzymają nagrody pieniężne o łącznej wartości 70 000 zł, mentoring oraz promocję czytaj więcej

UPC Kanały Tenis Premium dostępne w sprzedaży w UPC Polska

Tenis na najwyższym światowym poziomie, rozgrywany w ramach czterech najbardziej prestiżowych turniejów, jest dostępny dla klientów UPC Polska w ramach specjalnego pakietu. czytaj więcej

UPC UPC: „Przyszłość telewizji: czynniki zmian” - czy jesteśmy gotowi na nowe trendy?

Premiera raportu na temat trendów na rynku telewizyjnym, zrealizowanego przez infuture hatalska foresight institute w partnerstwie z UPC Polska

• Telewizję ogląda blisko 92 proc. Polaków, a 65 proc. robi to codziennie, spędzając średnio ponad 4 godziny na dobę przed szklanym ekranem.
• Szybki rozwój technologii wprowadza interakcję pomiędzy użytkownikami a nadawcami treści
• Użytkownicy coraz częściej oglądają treści na urządzeniach mobilnych i korzystają z serwisów OTT i VOD
• Operatorzy wprowadzają usługi umożliwiające oglądanie telewizji w dowolnym miejscu i czasie, np. Replay TV i Horizon GO od UPC Polska czytaj więcej

UPC KSW39: Colloseum w UPC Polska w systemie pay-per-view

Już 27 maja 2017 na Stadionie Narodowym w Warszawie zobaczyć będzie można całą plejadę gwiazd Mieszanych Sztuk Walki. W walce wieczoru odbędzie się pojedynek Mameda Khalidova z mistrzem KSW w kategorii półśredniej, niepokonanym od ponad czterech Borysem Mańkowskim. Tę spektakularną galę MMA będzie można zobaczyć w UPC w systemie pay-per-view. czytaj więcej

UPC UPC: Rusza kampania telewizyjna Replay TV

UPC Polska ruszyło dziś z telewizyjną kampanią reklamową, promującą innowacyjną usługę Replay TV. Kampania potrwa do 18 czerwca. Wprowadzenie Replay TV wspierane jest także reklamą w radiu, online oraz działaniami BTL. czytaj więcej

UPC Wyniki UPC Polska za I kwartał 2017 roku

W I kwartale 2017 r. UPC Polska, lider rynku cyfrowej telewizji kablowej, szerokopasmowego internetu i telefonii, zwiększało zasięg superszybkiego internetu i rozwijało ofertę, dostarczając klientom nowe produkty i usługi, takie jak innowacyjny Replay TV. Pierwszy kwartał 2017 roku UPC Polska zamknęło liczbą 1 430 500 klientów, korzystających z 2 955 600 usług (RGU*). czytaj więcej

UPC UPC, Mastercard i Blue Media promują płatności automatyczne

Od końca marca trwa wspólna kampania firm UPC Polska, Mastercard oraz Blue Media, właściciela serwisu bm.pl. Klienci uczestniczący w promocji mogą zyskać do 30 zł zwrotu za e-płatności automatyczne dokonane kartą Mastercard za rachunki UPC Polska. czytaj więcej

UPC Rusza I edycja programu Digital Imagination Challenge organizowanego przez UPC Polska

UPC i Liberty Global, zapraszają do programu na najlepsze innowacje wykorzystujące siłę technologii, aby sprostać wyzwaniom społeczeństwa

• Program Digital Imagination ma na celu wypracowanie cyfrowych rozwiązań dla kluczowych wyzwań społecznych w Polsce
• Od 13 czerwca, przez trzy miesiące, będzie można przystąpić do programu i zgłosić swój autorski projekt
• Zwycięzcy Digital Imagination Challenge otrzymają nagrody pieniężne o łącznej wartości 70 000 zł, mentoring oraz promocję czytaj więcej

UPC Kanały Tenis Premium dostępne w sprzedaży w UPC Polska

Tenis na najwyższym światowym poziomie, rozgrywany w ramach czterech najbardziej prestiżowych turniejów, jest dostępny dla klientów UPC Polska w ramach specjalnego pakietu. czytaj więcej

UPC UPC: „Przyszłość telewizji: czynniki zmian” - czy jesteśmy gotowi na nowe trendy?

Premiera raportu na temat trendów na rynku telewizyjnym, zrealizowanego przez infuture hatalska foresight institute w partnerstwie z UPC Polska

• Telewizję ogląda blisko 92 proc. Polaków, a 65 proc. robi to codziennie, spędzając średnio ponad 4 godziny na dobę przed szklanym ekranem.
• Szybki rozwój technologii wprowadza interakcję pomiędzy użytkownikami a nadawcami treści
• Użytkownicy coraz częściej oglądają treści na urządzeniach mobilnych i korzystają z serwisów OTT i VOD
• Operatorzy wprowadzają usługi umożliwiające oglądanie telewizji w dowolnym miejscu i czasie, np. Replay TV i Horizon GO od UPC Polska czytaj więcej

UPC KSW39: Colloseum w UPC Polska w systemie pay-per-view

Już 27 maja 2017 na Stadionie Narodowym w Warszawie zobaczyć będzie można całą plejadę gwiazd Mieszanych Sztuk Walki. W walce wieczoru odbędzie się pojedynek Mameda Khalidova z mistrzem KSW w kategorii półśredniej, niepokonanym od ponad czterech Borysem Mańkowskim. Tę spektakularną galę MMA będzie można zobaczyć w UPC w systemie pay-per-view. czytaj więcej

UPC UPC: Rusza kampania telewizyjna Replay TV

UPC Polska ruszyło dziś z telewizyjną kampanią reklamową, promującą innowacyjną usługę Replay TV. Kampania potrwa do 18 czerwca. Wprowadzenie Replay TV wspierane jest także reklamą w radiu, online oraz działaniami BTL. czytaj więcej

UPC Wyniki UPC Polska za I kwartał 2017 roku

W I kwartale 2017 r. UPC Polska, lider rynku cyfrowej telewizji kablowej, szerokopasmowego internetu i telefonii, zwiększało zasięg superszybkiego internetu i rozwijało ofertę, dostarczając klientom nowe produkty i usługi, takie jak innowacyjny Replay TV. Pierwszy kwartał 2017 roku UPC Polska zamknęło liczbą 1 430 500 klientów, korzystających z 2 955 600 usług (RGU*). czytaj więcej

UPC UPC, Mastercard i Blue Media promują płatności automatyczne

Od końca marca trwa wspólna kampania firm UPC Polska, Mastercard oraz Blue Media, właściciela serwisu bm.pl. Klienci uczestniczący w promocji mogą zyskać do 30 zł zwrotu za e-płatności automatyczne dokonane kartą Mastercard za rachunki UPC Polska. czytaj więcej