Zobacz więcej szczegółów dla tej informacji
Netia zaproponowała kolejną ofertę promocyjną dotyczącą szerokopasmowych usług dostępu do internetu oraz usług telefonicznych. Kupując internet lub telefon Netii klient otrzymuje przy aktywacji usługi nawet 600 złotych na własne wydatki.
Oferta jest skierowana do klientów indywidualnych, a także małych i średnich przedsiębiorstw. Z promocji mogą również skorzystać klienci, którym Netia świadczy usługi z wykorzystaniem sieci TP.
W najnowszej promocji Netii klienci nie muszą czekać przez cały okres trwania umowy z operatorem na zgromadzenie korzyści wynikających z zakupu stałego dostępu do internetu lub telefonu. W zależności od wybranej opcji klient otrzymuje bowiem od Netii nawet do 600 złotych bezpośrednio po aktywacji usług.
Innowacyjność nowej oferty Netii związana jest również ze sposobem dostarczenia klientowi środków finansowych. Klient otrzymuje specjalnie wydaną przez Netię bezpłatną kartę płatniczą VISA, którą można zapłacić bez prowizji w ponad 150.000 punktach akceptujących karty VISA w całej Polsce. Może też wypłacić gotówkę w bankomacie.
Poza środkami finansowymi, klient Netii dodatkowo oszczędza, ponieważ ceny usług w ramach oferty Netii w trakcie trwania umowy są nawet o 14% niższe w porównaniu z usługami TP. Abonament obejmuje również usługi dodatkowe: Bezpieczny Internet i osobisty serwis internetowy mynet.pl.
Bezpieczny Internet to zestaw zabezpieczeń chroniących użytkownika oraz dane i oprogramowanie na jego komputerze przed zagrożeniami płynącymi z internetu. Zawiera moduł antywirusowy, firewall – zaporę chroniącą przed dostępem do komputera ze strony osób trzecich, filtr antyspamowy – blokujący odbieranie niepożądanej poczty oraz kontrolę rodzicielską, umożliwiającą nadzór rodziców nad treściami internetowymi, do których mają dostęp dzieci.
Mynet.pl to unikalny serwis internetowy pozwalający użytkownikowi na stworzenie własnej strony www, gromadzącej bieżące informacje ze wskazanych źródeł internetowych w zależności od indywidualnych preferencji.
Promocja obowiązuje do 31 grudnia br.
- Celem naszej kampanii jest zwiększenie liczby klientów, którzy zechcą korzystać z naszych usług w dłuższej perspektywie. Po raz kolejny zaproponowaliśmy klientom rozwiązanie, które jest na rynku nowe i oryginalne. Nasze dynamiczne działania wpisują się w strategię pozyskania miliona klientów usług szerokopasmowych w ciągu trzech lat – powiedział Mirosław Godlewski, prezes zarządu Netii.
źródło: Netia