Archiwalne

Nowa strategia DrayTek w Polsce

06.06.2007

DrayTek - producent sprzętu sieciowego i VoIP – ogłosił 5 czerwca 2007 na konferencji prasowej nową strategię działania w Polsce. Jej celem jest zdobycie w ciągu najbliższych 2 lat 15 proc. udziałów w polskim rynku urządzeń sieciowych, w tym 30 proc. udziałów na rynku routerów VoIP.

Cel ten ma zostać osiągnięty poprzez dotarcie z ofertą produktową do najbardziej wymagających kategorii odbiorców: ceniących sobie jakość i funkcjonalność użytkowników prywatnych, małych firm oraz średniego biznesu. Zakładane udziały w rynku na poziomie 15 proc. DrayTek zamierza osiągnąć dzięki sieci resellerskiej autoryzowanych partnerów, wspartych przez DrayTek merytorycznie, marketingowo oraz z priorytetowym supportem.

„Postawiliśmy na jakość, a nie cenę. Chcemy zaoferować rozwiązania niezawodne, o wysokich standardach zabezpieczeń i znacznie większych możliwościach niż porównywalne produkty konkurencji. Konsekwencją tak zdefiniowanej przez DrayTek strategii, jest oparcie sieci resellerskiej na małych i średniej wielkości, regionalnych partnerach - dobrze wyszkolonych i zaangażowanych także w posprzedażową obsługę klientów” - powiedział Bogdan Płachtij, Prezes Brinet sp. z o.o. - wyłącznego dystrybutora DrayTek w Polsce.

W osiągnięciu sukcesu mają również pomóc DrayTek nowe modele routerów: DrayTek Vigor 2700VG (wymagający użytkownicy indywidualni), Vigor2910VG (segment SOHO - małe firmy) oraz router i zapora UTM w jednym – VigorPro 5500 (segment SME - średni biznes). Są to nowe wersje najpopularniejszych i najlepiej sprzedających się w Polsce i na świecie serii urządzeń.

Częścią nowej strategii jest także wprowadzanie ciągłych innowacji do oferty DrayTek, jak np. zupełnie nowa linia produktów w wersji Rack 19. Będą to zaawansowane routery typu Broadband Access Router o dużej wydajności, tradycyjnie już wyposażone w bogaty zestaw funkcji. Prototypy tych urządzeń były niedawno prezentowane na targach CeBit, a wkrótce trafią na rynek.

Wszystkie produkty DrayTek'a będą dystrybuowane za pośrednictwem sieci resellerskiej, która już teraz liczy 115 firm. Kolejne mogą nawiązać współpracę z DrayTek'iem dzięki programowi partnerskiemu DrayTek Vigor Action. Jego celem jest budowanie kompetentnych i dobrze wyszkolonych Partnerów gwarantujących najwyższy poziom obsługi klienta.

Nowy program wprowadza trzy poziomy partnerstwa: brązowy, srebrny i najbardziej prestiżowy - złoty. Przynależność do któregoś z wymienionych poziomów uzależniona jest od wysokości obrotów Partnera oraz liczby osób, które przeszły odpowiednie szkolenia certyfikacyjne. Wszystkie firmy, niezależnie od poziomu uczestnictwa, wzbogacą się o certyfikaty autoryzacyjne oraz zostaną zaproszone na „Czwartek z Vigorem!” - czyli cotygodniowe szkolenia produktowe z technologii: VoIP, VPN, WLAN i nie tylko.

źródło: DrayTek

News Zarządzanie produkcją w czasie rzeczywistym - jak program produkcyjny wspiera elastyczność w odpowiedzi na zmienne zapotrzebowanie?

Coraz więcej małych i średnich przedsiębiorstw bazuje na modelu zarządzania produkcją w czasie rzeczywistym. To pozwala firmie być bardziej elastyczną i lepiej reagować na zmiany w zapotrzebowaniu, awarie maszyn czy inne nieprzewidziane zdarzenia w sposób znacznie bardziej efektywny niż w przypadku tradycyjnych metod planowania. Jak program do zarządzania produkcją wspiera takie podejście przedsiębiorstwa? czytaj więcej

News Sieci komórkowe w Polsce - jak wybrać najlepszą ofertę?

Wybór odpowiedniej sieci komórkowej może być wyzwaniem, biorąc pod uwagę liczbę operatorów działających na rynku i różnorodność dostępnych ofert. Dla użytkowników, którzy szukają atrakcyjnych warunków abonamentowych, kluczowe są takie parametry jak cena, pakiet internetowy, dostępne promocje oraz czas trwania umowy. Na stronie www.wskoczpokase.pl znajduje się ranking sieci komórkowych, który umożliwia dokładne porównanie ofert dostępnych na polskim rynku. Dzięki temu każdy może szybko sprawdzić, która oferta najlepiej odpowiada jego potrzebom. czytaj więcej

News Chcesz zwiększyć zaangażowanie klientów online? Rozważ współpracę z agencją interaktywną!

Obecność firm w internecie jest dziś obowiązkowa, stanowi bowiem swoistą legitymizację marki w oczach klientów. Z uwagi na fakt, iż codziennie miliardy ludzi spędza czas na przeglądaniu zamieszczonych w sieci treści, przestrzeń ta oferuje ogromne możliwości marketingowe. Aby właściwie je wykorzystać, warto podjąć współpracę z agencją interaktywną. czytaj więcej

News Znaki pożarowe - wszystko co warto widzieć

Znaki przeciwpożarowe to rodzaj znaków bezpieczeństwa. Kategoria ta obejmuje znaki ochrony przeciwpożarowej zgodne z normą PN-92/N-01256/01, znaki ochrony przeciwpożarowej zgodne z normą PN-EN ISO 7010, fotoluminescencyjne techniczne środki przeciwpożarowe zgodne z normą PN PN-97/N-01256/04 oraz znaki uzupełniające i znaki numeryczne. czytaj więcej

Case Study Jak przenieść linie telefoniczne jeśli nie ma takiej możliwości?

Autoryzowana Stacja Obsługi Pojazdów (okolice Bielska-Białej) przeniosła swoją lokalizacje do nowego miejsca. Operator, który świadczył dotychczas usługę w poprzedniej lokalizacji, nie miał możliwości przeniesienia linii telefonicznej do nowej lokalizacji. czytaj więcej