Nowa, wielkoformatowa reklama okrywa siedzibę Telefonii DIALOG SA na placu Jana Pawła II. To już czwarta wymiana projektu graficznego siatki w historii firmy.
Odważna kolorystyka projektu symbolizuje stale rosnący zakres usług Spółki DIALOG, ofertę dobrze znaną – telefonię i internet oraz dwie nowe propozycje, dostępne w portfolio DIALOGu od marca bieżącego roku – telewizję cyfrową i wypożyczalnię filmów.
Wielobarwne siatki zdobią ściany DIALOGu od ponad czterech lat. Atrakcyjna lokalizacja budynku przy jednej z głównych arterii komunikacyjnych powoduje, że wrocławianie i turyści traktują reklamy Spółki jako stały punkt odniesienia, trwale wpisany w krajobraz miasta.
Nowa siatka znacznie różni się od poprzednich.
- Tej jesieni DIALOG zdecydowanie dodaje barw - podkreśla Romuald Mendelak, dyrektor Departamentu Komunikacji Marketingowej Telefonii DIALOG SA. - Nasza oferta to paleta atrakcyjnych multimedialnych możliwości. Realizując ten projekt dajemy także wyraz naszej optymistycznej i żywiołowej naturze. Wielobarwna elewacja wprowadza element ożywienia w szary, jesienno-zimowy krajobraz Wrocławia.
Projekt graficzny, który opiera się na nowej identyfikacji wizualnej, przygotowała agencja reklamowa Grupa 3 z Krakowa. Dynamiczna kreacja powstała przy użyciu grafiki wektorowej. Odchodzi ona od dotychczasowej komunikacji wizualnej firmy oraz wyraźnie wyróżnia się na tle konkurencyjnych przekazów. Nowa identyfikacja wykorzystywana jest również w innych materiałach promocyjnych Telefonii DIALOG SA.
Całkowita powierzchnia siatki to prawie 2380 m2 - wykonana jest ona z nowoczesnych materiałów, umożliwiających prawidłową wentylację pomieszczeń biurowych i spełnia wszystkie normy bezpieczeństwa i higieny pracy. To największa tego typu reklama w stolicy Dolnego Śląska.
źródło: Dialog