Archiwalne

Nowa usługa w Heyah: Pakiet Całodobowy

01.02.2008

Heyah wprowadza usługę „Pakiet Całodobowy”, dzięki której klienci otrzymają 240 minut rozmów do Heyah do wykorzystania w godzinach 21.00 - 9.00 lub możliwość wysyłania do 7200 SMSów w godzinach 9.00 - 21.00 do Heyah w ramach tygodniowej zryczałtowanej opłaty 5,90 złotych.

Z usługi będzie mógł skorzystać każdy użytkownik Heyah posiadający dodatni stan konta umożliwiający pobranie opłaty za aktywację usługi.

Usługę można aktywować:

  • Wysyłając Kod Ekspresowy *115*5#
  • Poprzez internetowy serwis „Samoobsługa” dostępny na http://www.heyah.pl/
  • Automatycznie, przez IVR, łącząc się z numerem 2222 z Heyah
  • Kontaktując się z Biurem Obsługi Użytkownika Heyah pod numerem (+48) 888002222 lub z telefonu Heyah: 2222

Użytkownik otrzyma SMS potwierdzający włączenie usługi, a z konta zostanie pobrana automatycznie opłata za aktywację tygodniowego „Pakietu Całodobowego” w kwocie 5,90 zł brutto. Usługa jest ważna przez 7 pełnych dni od momentu potwierdzenia aktywacji. Kolejny Pakiet można kupić po upływie ostatniego dnia obowiązywania poprzedniego Pakietu. W każdej chwili użytkownik może również sprawdzić stan wykorzystanych SMSów i minut poprzez wysłanie ekspresowego kodu *105*5#.

źródło: Heyah

News Co powinien wiedzieć każdy przedsiębiorca przed założeniem firmy?

Założenie własnej firmy to przedsięwzięcie, które może przynieść wiele satysfakcji oraz zapewnić sukces zawodowy. Aby nowy biznes miał solidne podstawy, warto odpowiednio przygotować się do jego uruchomienia. Poza kwestiami formalnymi, istotne jest również zadbanie o obecność firmy w internecie oraz wybór profesjonalnych narzędzi ułatwiających codzienną pracę online. W tym artykule wyjaśnimy, jakie kroki należy podjąć, aby założyć własną działalność oraz dlaczego warto już na starcie zainwestować w takie profesjonalne rozwiązania, jak e-mail dla firmy w usłudze NQ.pl. czytaj więcej

News Przejście z ISDN na VoIP - Nowoczesna Telefonia Dla Firm

Przez wiele lat w telekomunikacji, dominowała technologia ISDN. Była niezbędnym rozwiązaniem dla firm, które potrzebowały stałych połączeń telefonicznych oraz dostępu do podstawowych funkcji cyfrowych telefonii, ponieważ umożliwia jednoczesne przesyłanie danych i głosu. Nowocześniejsze rozwiązania VoIP wypierają ISDN, pomimo jego zalet, takich jak niezawodność i jakość połączeń. czytaj więcej

Wiadomości firmowe Jak podnieść poziom cyberbezpieczeństwa w sektorze finansowym?

Sektor finansowy stoi przed nowymi wyzwaniami w obliczu dynamicznego rozwoju technologii. Generatywna AI, automatyzacja, zarządzanie danymi i finanse zintegrowane kształtują branżę, jednocześnie zwiększając trudności w ochronie danych, prywatności oraz zarządzaniu tożsamościami cyfrowymi. Coraz większe wykorzystanie chmury i rosnąca ilość danych dodatkowo zwiększają powierzchnię ataków, wymagając lepszych strategii reagowania na incydenty. czytaj więcej

News Jak działa aplikacja typu softphone?

W dobie technologii cyfrowych i pracy zdalnej coraz częściej zapominamy, do czego służy telefon stacjonarny. Ze świecą możesz dziś szukać tradycyjnych telefonów, ponieważ stopniowo wypierają je aplikacje internetowe, które znacznie taniej lub całkowicie darmowo łączą nas z całym światem. Jedną z takich aplikacji jest softphone, czyli rozwiązanie, które umożliwia prowadzenie rozmów telefonicznych przez internet. Jak dokładnie działa softphone i dlaczego staje się nieodłącznym narzędziem współczesnych biznesów? czytaj więcej