UPC Polska, dostawca potrójnej usługi: telewizji kablowej, szerokopasmowego dostępu do internetu oraz usług telefonicznych – zmienia wizerunek marki. Wdrożeniu nowej wizji, którą ilustruje hasło ‘Dla wszystkich. To proste’ towarzyszy zmiana filozofii obsługi klienta. Nowe logo i wizualizacja podkreślają charakter zmian.
Szybko rozwijająca się technologia stwarza nowe możliwości, ale także sprawia, że wybór najlepszej oferty z punktu widzenia klienta staje się coraz bardziej skomplikowany. Wprowadzone zmiany to wynik analizy potrzeb klientów oraz sposobu działania firmy. UPC uważa, że cyfrowy świat powinien być dostępny dla wszystkich, bez względu na wiedzę o technologii, wiek czy zainteresowania, dlatego zamierza ułatwić klientom korzystanie z nowinek technologicznych.
Nowe logo, nowa filozofia
Ilustracją przemian jest nowe logo UPC w formie rozwijającego się kwiatu. Odmieniony wygląd odzwierciedla rozwój, jaki dokonał się w UPC na przestrzeni ostatnich lat i wyraża nowe podejście firmy w dostarczaniu cyfrowych produktów i usług w sposób prosty oraz zrozumiały dla każdego.
Nie jest to jednak proces zakończony, a zaledwie początek zmian. Nowa marka i tożsamość, jako pierwsze zostały wprowadzone w Holandii i sukcesywnie wdrażane są w pozostałych krajach europejskich, w których działa UPC.
"Nasz rynek zmienia sie niewzwykle szybko. Wzrasta konkurencyjność, a klienci mają coraz więcej możliwości. Marka i wizja muszą być czymś więcej, niż znakiem, czy deklaracją. Dlatego zmiany, jakie wprowadzamy będą widoczne i odczuwalne we wszystkich kontaktach z naszą firmą i naszymi usługami. Klienci zobaczą nowe logo, ale zauważą również liczne ułatwienia. Kolejnym etapem będzie wprowadzenie telewizji cyfrowej – wygodę korzystania z niej klienci będą mogli poznać w II kwartale 2008" – powiedział Simon Boyd, Prezes Zarządu, UPC Polska.
Zmieniające się potrzeby
UPC stale dostosowuje swoją ofertę do potrzeb rynku i jej klientów. Proces przygotowania do zmiany rozpoczął się przed kilkoma miesiącami i objął wszystkie obszary działania firmy.
Nowa wizualizacja pozwala zakomunikować pod wspólnym parasolem wiele pozytywnych usprawnień, które dokonały się w UPC w zakresie obsługi klienta, procesów operacyjnych oraz oferty.
Zaoferowaliśmy zwiększone prędkości usługi internetowej dla klientów indywidualnych, w tym rekordową na polskim rynku prędkość 20 Mb/s, zlikwidowaliśmy ponadto limity transferu danych. Ułatwiając klientom wybór najlepszej opcji, uprościliśmy dotychczasową ofertę usług internetowych oraz wprowadziliśmy na rynek przejrzyste i proste taryfy telefoniczne" - powiedział Jarosław Pijanowski, Członek Zarządu ds. Marketingu i Sprzedaży, UPC Polska.
Trzy usługi, jeden operator
Wprowadzona w ubiegłym roku oferta promocyjna „Kup 3 płać za 2” ma zachęcać klientów do zakupu wszystkich trzech usług: telewizji, internetu i telefonu. Klienci, którzy zdecydowali się na zakup potrójnej usługi w UPC, doceniają nie tylko znaczne oszczędności, ale także wygodę związaną z jedną fakturą i jednym Ogólnopolskim Biurem Obsługi Klienta.
Blisko klientów, po ludzku
UPC dokłada starań, by być zawsze blisko swoich klientów i konsekwentnie wprowadza dla nich kolejne udogodnienia. Zgodnie z zasadą upraszczania przygotowany został nowy, bardziej czytelny układ faktury, który już wkrótce zobaczą klienci. Zmianie uległa szata graficzna i funkcjonalność strony internetowej oraz utworzone zostało Elektroniczne Biuro Obsługi Klienta z sekcją „Elektroniczna Faktura”.
„Dla wszystkich. To proste.”: W jednej społeczności
Zgodnie z filozofią firmy i hasłem „Dla wszystkich. To Proste” UPC rozwija również działalność na polu odpowiedzialności społecznej, uznając wyłączenie technologiczne za ważną kwestię społeczną.
Wyłączenie technologiczne nie ogranicza się jedynie do dostępu do technologii cyfrowych, ale również obejmuje umiejętności korzystania z nich w sposób bezpieczny i efektywny. Program prospołeczny UPC – W jednej społeczności, ma na celu rozszerzenia dostępności do nowoczesnych technologii, zwiększania umiejętności i kreowanie nowych możliwości dla społeczności, w których działamy. W jednej społeczności pomaga ludziom czerpać jak najwięcej z technologii cyfrowych, uczyć jak z nich korzystać dla dobra jednostek i całych społeczeństw.
Od dwóch lat dzięki kursom Akademii e-Seniora UPC ponad 1,100 seniorów zwiększyło umiejętności korzystania z Internetu, dołączając do społeczności internetowej.
źródło: UPC
News Najlepszy router - na co zwracać uwagę podczas zakupu?
Router to najważniejsze urządzenie domowej sieci. Pozwala różnym urządzeniom połączyć się z siecią Wi-Fi. Aby jednak połączenie było prawidłowe, trzeba dysponować dobrym routerem. Wybór tego urządzenia staje się więc kwestią kluczową. Na jakie parametry zwracać uwagę podczas zakupu? Jakie urządzenie pozwala na podłączenie kilku innych jednocześnie? czytaj więcejNews Umówione spotkanie w salonach sprzedaży UPC poprzez Booksy
Chyba nikt nie lubi marnować czasu, prawda? UPC dba o klienta i już teraz można umówić się na spotkanie w terminie i czasie który Ci tylko pasuje, poprzez największą platformę rezerwacyjną dostępną w aplikacji mobilnej jak i na stronie internetowej Booksy. Dodatkowo, na początek w Warszawie, poprzez aplikację Booksy będzie można również umówić spotkanie z mobilnym doradcą UPC w dogodnym dla siebie miejscu i czasie. czytaj więcejNews UPC Polska ma najszybszy internet światłowodowy
W lutym odbył się kolejny ranking SpeedTest. UPC Polska okazała się najszybszym ogólnopolskim operatorem internetu światłowodowego. Średni wynik sieci UPC przekroczył poziom 150 Mb/s - czyli dwukrotnie wyższy wynik od średniej prędkości krajowej. czytaj więcejUPC 10 tys. dolarów do wygrania w programie Adaptive Power Challenge, organizowanym przez Liberty Global. Zgłoszenia jeszcze do 29 czerwca
Liberty Global w Adaptive Power Challenge zaprasza do zgłaszania rozwiązań, które odpowiadają na największe wyzwania energetyczne branży kablowej i dostawców usług szerokopasmowych. Program dedykowany jest przedsiębiorstwom, startupom, naukowcom i studentom. Zwycięzcy w dwóch kategoriach otrzymają nagrody z puli 20 tys. dolarów oraz szansę na współpracę biznesową z Liberty Global. Termin zgłoszeń upływa 29 czerwca. czytaj więcejUPC UPC Polska dołącza do swojej oferty boostery – urządzenia do zwiększania zasięgu WiFi w dużym mieszkaniu i domu
Do portfolio produktów UPC Polska dołączyły WiFi Boosters – urządzenia zapewniające jeszcze lepszy dostęp do sieci internetowej oraz szybkie i niezawodne bezprzewodowe łącze internetowe WiFi na wielu urządzeniach jednocześnie. Boostery dedykowane są zwłaszcza klientom mieszkającym w dużych mieszkaniach i domach jednorodzinnych, w których zasięg WiFi klasycznego modemu bywa niewystarczający z powodu dużej liczby pomieszczeń oraz przeszkód na drodze sygnału (takich jak grube ściany). Urządzenia dostępne są w pakietach UPC z Premium Internetem opartym na światłowodzie do 500 Mb/s oraz cyfrową telewizją. czytaj więcejUPC Nowa sportowa oferta Happy Home od UPC
Nowa oferta w UPC: każdy z domowników ogląda to, co chce i kiedy chce. czytaj więcejUPC UPC Biznes startuje z nową ofertą dla firm z segmentu SoHo i odświeża markę
UPC Biznes wprowadza nową identyfikację wizualną oraz kampanię pod hasłem „Otwórz się na sukces”. Pierwszym etapem nowej kampanii jest start oferty dedykowanej firmom sektora Small office/Home office. Znajdują się w niej cztery prędkości internetu, w tym dwie nowe – 200 Mb/s i 400 Mb/s wraz z wysokimi prędkościami wysyłania danych 20 i 40 MB/s, Premium WiFi, bogaty wybór kanałów telewizyjnych, Telefon bez limitu oraz Pakiety Bezpieczeństwa i gwarantowane poziomy świadczenia usług (SLA). Oferta podzielona została na trzy grupy: Start, Smart i Pro. Każda z nich odpowiada różnym potrzebom przedsiębiorców z segmentu SoHo. czytaj więcejUPC Vintom zwycięzcą jubileuszowej, 5. edycji programu THINK BIG, prowadzonego przez UPC Biznes
Podczas wielkiego finału tegorocznej edycji programu THINK BIG odbywającego się pod hasłem „Let’s Connect to Grow”, jury zdecydowało o przyznaniu nagrody głównej firmie Vintom, czyli twórcy rozwiązania do automatycznego generowania spersonalizowanej komunikacji wideo. Laureat otrzymał 10 tys. euro oraz zaproszenie do współpracy z UPC. Na gali wręczono również Nagrodę Publiczności – 10 tys. euro w głosowaniu gości wygrała firma 4-D, czyli autorzy inteligentnego narzędzia, analizującego zmiany zachodzące w mózgu. Finał THINK BIG stał się także okazją do zaprezentowania nowego logotypu oraz kampanii UPC Biznes pod hasłem „Otwórz się na sukces”. czytaj więcejUPC UPC Polska kontynuuje inwestycje w budowę sieci światłowodowej pozwalającej na wprowadzenie gigabitowych prędkości dla polskich klientów
Dostęp do gigabitowej sieci przyszłości wsparty innowacyjnymi rozwiązaniami cyfrowymi – modemem Connect Box, systemem Smart WiFi wraz z Boosterami oraz aplikacją Connect App – zapewni klientom jeszcze lepszą jakość internetu w domu i nowe możliwości korzystania z cyfrowej rozrywki i komunikacji od UPC. czytaj więcejUPC Nowa kampania UPC - „więcej niż światłowód” w Happy Home
Z początkiem lutego UPC startuje z nową odsłoną kampanii reklamowej Happy Home promującą internet oparty na światłowodzie, Premium Wi-Fi oraz telewizję najnowszej generacji na wielu urządzeniach jednocześnie i o każdej porze. czytaj więcejNews Najlepszy router - na co zwracać uwagę podczas zakupu?
Router to najważniejsze urządzenie domowej sieci. Pozwala różnym urządzeniom połączyć się z siecią Wi-Fi. Aby jednak połączenie było prawidłowe, trzeba dysponować dobrym routerem. Wybór tego urządzenia staje się więc kwestią kluczową. Na jakie parametry zwracać uwagę podczas zakupu? Jakie urządzenie pozwala na podłączenie kilku innych jednocześnie? czytaj więcejNews Umówione spotkanie w salonach sprzedaży UPC poprzez Booksy
Chyba nikt nie lubi marnować czasu, prawda? UPC dba o klienta i już teraz można umówić się na spotkanie w terminie i czasie który Ci tylko pasuje, poprzez największą platformę rezerwacyjną dostępną w aplikacji mobilnej jak i na stronie internetowej Booksy. Dodatkowo, na początek w Warszawie, poprzez aplikację Booksy będzie można również umówić spotkanie z mobilnym doradcą UPC w dogodnym dla siebie miejscu i czasie. czytaj więcejNews UPC Polska ma najszybszy internet światłowodowy
W lutym odbył się kolejny ranking SpeedTest. UPC Polska okazała się najszybszym ogólnopolskim operatorem internetu światłowodowego. Średni wynik sieci UPC przekroczył poziom 150 Mb/s - czyli dwukrotnie wyższy wynik od średniej prędkości krajowej. czytaj więcejUPC 10 tys. dolarów do wygrania w programie Adaptive Power Challenge, organizowanym przez Liberty Global. Zgłoszenia jeszcze do 29 czerwca
Liberty Global w Adaptive Power Challenge zaprasza do zgłaszania rozwiązań, które odpowiadają na największe wyzwania energetyczne branży kablowej i dostawców usług szerokopasmowych. Program dedykowany jest przedsiębiorstwom, startupom, naukowcom i studentom. Zwycięzcy w dwóch kategoriach otrzymają nagrody z puli 20 tys. dolarów oraz szansę na współpracę biznesową z Liberty Global. Termin zgłoszeń upływa 29 czerwca. czytaj więcejUPC UPC Polska dołącza do swojej oferty boostery – urządzenia do zwiększania zasięgu WiFi w dużym mieszkaniu i domu
Do portfolio produktów UPC Polska dołączyły WiFi Boosters – urządzenia zapewniające jeszcze lepszy dostęp do sieci internetowej oraz szybkie i niezawodne bezprzewodowe łącze internetowe WiFi na wielu urządzeniach jednocześnie. Boostery dedykowane są zwłaszcza klientom mieszkającym w dużych mieszkaniach i domach jednorodzinnych, w których zasięg WiFi klasycznego modemu bywa niewystarczający z powodu dużej liczby pomieszczeń oraz przeszkód na drodze sygnału (takich jak grube ściany). Urządzenia dostępne są w pakietach UPC z Premium Internetem opartym na światłowodzie do 500 Mb/s oraz cyfrową telewizją. czytaj więcejUPC Nowa sportowa oferta Happy Home od UPC
Nowa oferta w UPC: każdy z domowników ogląda to, co chce i kiedy chce. czytaj więcejUPC UPC Biznes startuje z nową ofertą dla firm z segmentu SoHo i odświeża markę
UPC Biznes wprowadza nową identyfikację wizualną oraz kampanię pod hasłem „Otwórz się na sukces”. Pierwszym etapem nowej kampanii jest start oferty dedykowanej firmom sektora Small office/Home office. Znajdują się w niej cztery prędkości internetu, w tym dwie nowe – 200 Mb/s i 400 Mb/s wraz z wysokimi prędkościami wysyłania danych 20 i 40 MB/s, Premium WiFi, bogaty wybór kanałów telewizyjnych, Telefon bez limitu oraz Pakiety Bezpieczeństwa i gwarantowane poziomy świadczenia usług (SLA). Oferta podzielona została na trzy grupy: Start, Smart i Pro. Każda z nich odpowiada różnym potrzebom przedsiębiorców z segmentu SoHo. czytaj więcejUPC Vintom zwycięzcą jubileuszowej, 5. edycji programu THINK BIG, prowadzonego przez UPC Biznes
Podczas wielkiego finału tegorocznej edycji programu THINK BIG odbywającego się pod hasłem „Let’s Connect to Grow”, jury zdecydowało o przyznaniu nagrody głównej firmie Vintom, czyli twórcy rozwiązania do automatycznego generowania spersonalizowanej komunikacji wideo. Laureat otrzymał 10 tys. euro oraz zaproszenie do współpracy z UPC. Na gali wręczono również Nagrodę Publiczności – 10 tys. euro w głosowaniu gości wygrała firma 4-D, czyli autorzy inteligentnego narzędzia, analizującego zmiany zachodzące w mózgu. Finał THINK BIG stał się także okazją do zaprezentowania nowego logotypu oraz kampanii UPC Biznes pod hasłem „Otwórz się na sukces”. czytaj więcejUPC UPC Polska kontynuuje inwestycje w budowę sieci światłowodowej pozwalającej na wprowadzenie gigabitowych prędkości dla polskich klientów
Dostęp do gigabitowej sieci przyszłości wsparty innowacyjnymi rozwiązaniami cyfrowymi – modemem Connect Box, systemem Smart WiFi wraz z Boosterami oraz aplikacją Connect App – zapewni klientom jeszcze lepszą jakość internetu w domu i nowe możliwości korzystania z cyfrowej rozrywki i komunikacji od UPC. czytaj więcejUPC Nowa kampania UPC - „więcej niż światłowód” w Happy Home
Z początkiem lutego UPC startuje z nową odsłoną kampanii reklamowej Happy Home promującą internet oparty na światłowodzie, Premium Wi-Fi oraz telewizję najnowszej generacji na wielu urządzeniach jednocześnie i o każdej porze. czytaj więcejNews Najczęstsze błędy w ochronie przeciwpożarowej i jak ich unikać
Ochrona przeciwpożarowa jest kluczowym elementem zapewnienia bezpieczeństwa w każdym budynku, zarówno mieszkalnym, jak i komercyjnym. W obliczu rosnącego ryzyka pożarów, właściwe zabezpieczenia mogą stanowić różnicę między minimalnymi szkodami a katastrofą. Skuteczne systemy ochrony przeciwpożarowej nie tylko chronią życie ludzkie, ale również zabezpieczają mienie oraz pozwalają na szybką reakcję w sytuacjach kryzysowych.Pomimo rosnącej świadomości dotyczącej znaczenia ochrony przeciwpożarowej, wiele budynków wciąż cierpi z powodu podstawowych błędów, które mogą mieć poważne konsekwencje. W tym artykule omówimy najczęstsze błędy związane z ochroną przeciwpożarową i podzielimy się praktycznymi poradami, jak ich unikać. Wiedza na temat tych pułapek jest nieoceniona dla każdego, kto chce zapewnić maksymalne bezpieczeństwo dla siebie i innych. czytaj więcej