Archiwalne

Nowe Biuro Obsługi Klienta Multimediów w Rzeszowie

01.12.2008

Lepsza lokalizacja i komfort obsługi - nowe BOK Multimedia Polska w Rzeszowie przy ulicy Lenartowicza 4 – blisko centrum, w sąsiedztwie osiedli Dąbrowskiego i Piastów-Skarpa.

Nowe Biuro Obsługi Klienta (BOK) urządzone jest według najnowszych europejskich standardów. Nowocześnie i komfortowo. Oferta programowa Multimediów prezentowana jest na dużym plazmowym telewizorze. Klienci będą mogli zobaczyć jak wygląda obraz w wysokiej rozdzielczości oraz na czym polega wypożyczanie filmów w wideo na żądanie. Przy specjalnie przygotowanym stanowisku internetowym skorzystają z dostępu do szybkiego internetu.

- Lokalizacja nowego Biura Obsługi Klienta Multimediów z pewnością ucieszy naszych obecnych abonentów, ponieważ wielu z nich to mieszkańcy osiedli Dąbrowskiego i Piastów-Skarpa. Mamy także nadzieję, że bliskość do centrum miasta oraz łatwy dojazd miejskimi środkami transportu lub samochodem zachęci także nowych klientów do odwiedzenia naszego biura – mówi Maria Wilczyńska, zastępca kierownika Biura Obsługi Klienta - Zapraszamy od poniedziałku do piątku w godzinach 9-18.

W Rzeszowie nowoczesna sieć Multimedia Polska dociera do prawie 20 000 gospodarstw domowych, którym oferuje cyfrową telewizję kablową z wideo na żądanie, szerokopasmowy Internet oraz telefon.

źródło: Multimedia Polska

News Prezes UOKiK wydał decyzję dotyczącą Multimedia Polska

Klienci spółki odzyskają abonament za dwa miesiące, dostaną 50 minut albo 5 GB internetu.
Operator uniknął kary finansowej, ponieważ wyeliminuje skutki swoich praktyk. czytaj więcej

News Prezes UOKiK wydał decyzję dotyczącą Multimedia Polska

Klienci spółki odzyskają abonament za dwa miesiące, dostaną 50 minut albo 5 GB internetu.
Operator uniknął kary finansowej, ponieważ wyeliminuje skutki swoich praktyk. czytaj więcej

Wiadomości firmowe Centrala telefoniczna online - od czego zacząć i jak ją wdrożyć w swojej firmie?

Jeżeli jesteś początkującym przedsiębiorcą, na pewno zastanawiasz się jakie narzędzia wprowadzić do swojej firmy, aby jak najlepiej przygotować odpowiednie środowisko pracy dla swoich pracowników z Biura Obsługi Klienta. W tym celu warto poznać możliwości i funkcje, jakie posiada centrala telefoniczna online. czytaj więcej

News Co powinien wpisać w CV technik telekomunikacji?

Technik szerokopasmowej komunikacji elektronicznej to zawód, do którego powstania przyczyniła się Polska Izba Komunikacji Elektronicznej (PIKE). Osoba, która ukończy 4-letnią szkołę zawodową, zajmuje się obsługą systemów telewizji kablowych, a także produkcją, montażem i serwisem sprzętu wykorzystywanego przez sieci szerokopasmowe. Tymczasem technik telekomunikacji zajmuje się transmisją różnych informacji na odległość. Jak napisać CV, aby móc ubiegać się to o stanowisko? Co należy umieścić w curriculum vitae? Podpowiadamy.

czytaj więcej

Case Study Jak przenieść linie telefoniczne jeśli nie ma takiej możliwości?

Autoryzowana Stacja Obsługi Pojazdów (okolice Bielska-Białej) przeniosła swoją lokalizacje do nowego miejsca. Operator, który świadczył dotychczas usługę w poprzedniej lokalizacji, nie miał możliwości przeniesienia linii telefonicznej do nowej lokalizacji. czytaj więcej

Case Study Wymiana trzech central analogowych na jedną centralę IP PBX

3 lokalizacje klienta i w każdej z nich analogowa centrala telefoniczna. Do każdej centrali doprowadzonych po kilka telefonicznych linii analogowych z których korzystało od 50-ciu do 60-ciu użytkowników. Ciągle zajęte linie telefoniczne, brak możliwości dodzwonienia się i brak komunikacji pomiędzy lokalizacjami. Codzienna męczarnia z telefonami dla wszystkich. Taki zastaliśmy obraz telekomunikacji w trzech budynkach klienta. Jak to rozwiązaliśmy? czytaj więcej