Zobacz więcej szczegółów dla tej informacji
Netia wprowadziła zmiany w ofercie dla klientów indywidualnych dla usług internetowych i głosowych oraz pakietów. Na własnej sieci Netia zaczęła oferować dostęp do Internetu bez abonamentu telefonicznego i opłaty za utrzymanie łącza. Nowej ofercie towarzyszy szeroko zakrojona, odważna kampania reklamowa.
Największe zmiany w ofercie szybkiego dostępu do Internetu Netii pojawiają się w usługach świadczonych na własnej sieci miedzianej operatora. Nowością jest tu możliwość zakupu samodzielnej usługi internetowej bez konieczności posiadania usługi głosowej oraz bez potrzeby ponoszenia opłat za utrzymanie łącza. Co więcej najniższą oferowaną przez Netię prędkością dostępu do Internetu na bazie sieci własnej operatora (sieć miedziana, ethernet) jest teraz 2 Mbit/s w cenie od 49 zł miesięcznie.
W usługach świadczonych na liniach TP oraz w technologii bezprzewodowego dostępu WiMAX zostają utrzymane dotychczasowe warianty prędkości łączy. Aktualne cenniki są dostępne na stronie: http://www.netia.pl/hp,dla_domu,internet_opis.html
Jeszcze lepszy telefon
W ofercie usług głosowych Netii pojawiają się zupełnie nowe plany taryfowe. W ofercie na bazie WLR (abonament telefoniczny, oferowany z wykorzystaniem sieci TP) i WiMAX dostępna jest nowa taryfa Lepszy Telefon 50, umożliwiająca uzyskanie dodatkowych rabatów i obniżonych opłat miesięcznych na opcje Wieczory i Weekendy oraz Cały Czas w pakietach.
Oferta głosowa Netii jest jeszcze bardziej atrakcyjna dla klientów, będących w zasięgu uwolnionych przez Netię central TP (LLU) oraz klientów, który są w zasięgu własnej sieci miedzianej Netii oraz sieci ethernetowych. Dla tych klientów Netia opracowała ofertę Lepszy Telefon 35. W jej ramach dostępne są m.in. niższe stawki za połączenia, niższe opłaty miesięczne za opcje taryfowe Wieczory i Weekendy oraz Cały Czas. Tym klientom, którzy przeniosą swój numer do sieci Netii, firma oferuje darmowe korzystanie przez okres 4 miesięcy z jednej opcji dodatkowej. Szczegóły dostępne na stronie: http://www.netia.pl/hp,dla_domu,telefon_opis.html
Pakiety
Wraz z nowymi planami taryfowymi zmienia się oferta pakietów internet+telefon. Kupując w Netii pakiet klient korzysta z niższej ceny dostępu do Internetu lub niższych cen opcji dodatkowych. Informacje na temat pakietów dostępne są na stronie: http://www.netia.pl/hp,dla_domu,pakiet_opis.html
W nowej ofercie Netii na usługi dostępu do internetu i pakiety wciąż obowiązuje możliwość zmiany promocji na inną, nawet w trakcie obowiązywania umowy.
(Nie) porównawcza kampania reklamowa
Nowa oferta wspierana jest szerokozakrojoną kampanią reklamową obejmująca telewizję, internet, radio, prasę oraz materiały BTL. Kreacja podkreśla oszczędności, jakie można uzyskać decydując się na ofertę pakietową w Netii: Internet i telefon w Netii nawet 26 zł taniej w porównaniu do oferty TP SA.
- Wierzymy, że jasny przekaz w reklamie spowoduje, iż żaden klient nie będzie miał wątpliwości, jaka oferta jest atrakcyjniejsza cenowo - powiedział Michał Dolny, dyrektor marketingu Netii.
Reklamowane zestawienie dotyczy ofert w pakietach przy umowach na 24 miesiące: Lepszy Telefon 35 (LLU) + Szybki Internet 1 Mbit/s w Netii vs. plan doMowy tp 60 + bezpieczna neostrada tp 1 Mbit/s oraz Lepszy Telefon 50 (BSA) + Szybki Internet 2 Mbit/s w Netii vs. plan doMowy tp 60 + bezpieczna neostrada tp 2 Mbit/s.
Reklamy pojawią się w następujących mediach:
- w telewizji – spot 15 sek. w stacjach: TVP 1, TVP 2, TVP 3, TVN, TVN 7, Polsat, TV 4
- w internecie – kreacje na m.in.: WP, Onet, gazeta.pl, Gadu Gadu, Wrzuta, Interia, o2, sieci ad.net
- w prasie, m.in. „Gazeta Wyborcza”, „Gala”, „Dziennik”, „Fakt”, „Przegląd Sportowy”, „Sport”, „Wprost”
- w radiu – spot 30 sek. oraz 15 sek. (po 16 marca) w stacjach: RMF FM, Radio Zet, PR3
źródło: Netia