Cisco przedstawia program Small Business Advantage dla partnerów i klientów z sektora małych firm. Nowe programy partnerskie, nowe technologie i pomoc techniczna wspierają wzrost małych
firm i ich partnerów.
Firma Cisco uruchomiła nowy program poprawy rentowności opracowany z myślą o partnerach obsługujących rynek małych firm. Firma poinformowała również o rozszerzeniu swojej oferty produktów dla małych firm o nowe technologie zabezpieczeń sieciowych i współpracy na odległość. Oznacza to rozszerzenie polityki wsparcia małych firm i wprowadzenie finansowania w systemie „zero procent” w Stanach Zjednoczonych, Kanadzie i Europie.
Inwestycje Cisco zmierzają do zaoferowania najlepszych na rynku warunków w obszarach kanału partnerskiego, technologii i wsparcia technologicznego, które pozwolą firmie umocnić pozycję w segmencie małych przedsiębiorstw. Te trzy filary strategii Cisco wobec małych firm pozwolą pracodawcom zatrudniającym poniżej 100 osób zyskać przewagę nad konkurencją, a obsługującym ich partnerom handlowym — stworzyć zyskowne i stabilne formy współpracy.
Najważniejsze fakty:
Szeroka oferta technologiczna
Firma Cisco poinformowała o wprowadzeniu kolejnych produktów Cisco Small Business Pro Series i nowości w ofercie Cisco Smart Business Communications System, takich jak:
- Produkty Cisco SA 500 Series należące do rodziny Cisco Small Business Pro Series: łatwe
w obsłudze, wielofunkcyjne rozwiązania zaprojektowane w celu zapewnienia ochrony sieciom i najważniejszym danym małych firm. Pozwalają one utworzyć bezpieczne środowisko,
w którym pracownicy mogą nawiązywać połączenia z siecią firmową z dowolnego miejsca
i w dowolnym czasie. Urządzenia te obejmują wbudowaną zaporę internetową, funkcje sieci VPN oraz szybką komunikację sieciową, która gwarantuje optymalną wydajność sieci. Inne opcjonalne funkcje: - Opcjonalna usługa Trend Micro ProtectLink Gateway pozwala aktywować zabezpieczenia poczty elektronicznej i zabezpieczenia sieciowe. Zapewnia ona wyższą produktywność pracowników firmy, filtrując treści pod kątem spamu i blokując nieodpowiednie i niebezpieczne strony WWW.
- Opcjonalna usługa VeriSign Identity Protection stanowi drugą warstwę zabezpieczeń, która potwierdza jednorazowe hasła przesyłane przez urządzania mobilne, co zapewnia małym firmom dodatkową elastyczność działania.
- Produkty Cisco SPA 500 Series IP Phones należące do rodziny Cisco Small Business Pro Series: rodzina niedrogich telefonów IP z obsługą standardu SIP, o bogatej funkcjonalności, z kartami dźwiękowymi o jakości HD, które zapewniają jakość dźwięku dwukrotnie wyższą od oferowanej przez standardowe telefony.
- Pięć nowych telefonów IP współpracuje z lokalnym systemem kontroli połączeń, podobnie jak rozwiązania Cisco Unified Communications 500 Series, lub też z rozwiązaniami telefonii IP wdrażanymi przez usługodawców i użytkowanymi na zasadzie hostingu.
- Cisco Smart Business Communications System (SBCS) 1.6: rozszerzenie uzupełniające system współpracy i komunikacji, który pozwala utrzymywać nieprzerwaną łączność między siedzibą firmy, pracownikami i klientami, niezależnie od tego, gdzie się znajdują.
- Wersja 1.6 obsługuje nowe telefony IP z rodziny Cisco SPA 500 Series.
- Wersja 1.6 jest oparta na nowej edycji narzędzia Cisco Configuration Assistant (CCA) 2.1 rozszerzonego o opcję konfiguracji dla wielu ośrodków. Narzędzie CCA 2.1, wyposażone w kreatory konfiguracji i ogólnosystemowe możliwości konfiguracyjne, jest przydatne w procesie instalacji i ułatwia obsługę systemów małych firm dzięki uproszczonym funkcjom diagnostycznym, opcjom rozwiązywania problemów i narzędziom aktualizowania oprogramowania.
- Wersja 1.6 obsługuje również nowe aplikacje innych producentów dla branży motoryzacyjnej i ubezpieczeniowej, nową aplikację rejestrowania połączeń oraz sieciowe oprogramowanie do monitorowania i zarządzania. Integracja systemu SBCS z tymi aplikacjami pozwala małym firmom poprawiać swoją produktywność i zyskiwać przewagę nad konkurencją, a jednocześnie sprawia, że partnerzy mogą lepiej zaspokajać indywidualne potrzeby swoich klientów.
Serwis i pomoc techniczna
Firma Cisco zapewnia narzędzia, szkolenia, serwis i pomoc techniczną, aby pomóc partnerom w sprzedaży, wdrażaniu i obsłudze technologii Cisco dla małych firm.
- Usługa Cisco Small Business Pro Service, dostępna dla wszystkich produktów z rodziny Cisco Small Business Pro, pomaga partnerom zdobywać lojalność klientów poprzez ofertę niedrogich usług opartych na doświadczeniu i zasobach Cisco.
- Usługi Pro Service obejmują trzyletnią pomoc techniczną w przystępnej cenie, rozszerzenia oprogramowania, zaawansowany poziom dostępu do centrum Cisco Small Business Support Center oraz w razie konieczności wymianę sprzętu w następnym dniu roboczym.
- Koszt usług Cisco Business Pro Service określają cztery poziomy cenowe:
19 USD — urządzenia takie jak telefony Cisco SPA 500 Series IP Phone
69 USD — urządzenia takie jak Cisco SA 500 Security Appliance
169 USD — urządzenia takie jak Cisco SR 520-T1 Secure Router
499 USD — rozwiązania z rodziny Cisco Smart Business Communications System.
Opcje finansowe dla małych firm i partnerów handlowych
Cisco Capital oferuje finansowanie przy zerowym oprocentowaniu, dzięki czemu małe firmy, korzystając z rozwiązań Cisco Unified Communications, mogą zyskać przewagę nad konkurencją. Cisco proponuje również partnerom handlowym bezpłatne szkolenia dotyczące możliwości wykorzystania oferty elastycznego finansowania Cisco Capital przy zawieraniu nowych umów.
W Europie plan finansowania Easy Lease z zerowymi odsetkami został rozszerzony na wszystkie rozwiązania Cisco Unified Communications i sieciowe.
Ceny i dostępność produktów
Ceny produktów z rodziny Cisco SA 500 Series rozpoczynają się od 550 USD, zależnie od modelu. Produkty te są obecnie dostępne również w Polsce.
Ceny telefonów Cisco SPA 500 Series IP Phone wahają się od 135 USD do 430 USD, zależnie od modelu. Produkty te są obecnie dostępne również w Polsce.
Ceny systemu Cisco SBCS 1.6 zależą od regionu, liczby użytkowników, określonych potrzeb biznesowych i konkretnej konfiguracji. System Cisco SBCS 1.6 jest obecnie dostępny również w Polsce.
Wszystkie produkty są dostępne za pośrednictwem partnerów i dilerów Cisco.
Korzyści dla partnerów
Ponadto firma Cisco zaprezentowała nowy globalny ramowy program skierowany do partnerów handlowych obsługujących małe firmy, który ma im pomóc w tworzeniu zyskownych form współpracy w zakresie rozwiązań Cisco dla małych firm.
- Udostępniono pięć nowych ścieżek funduszu rozwoju partnerów (Partner Development Fund — PDF), które odpowiadają różnym typom współpracy partnerów z małymi firmami. Dotyczy to partnerów zarejestrowanych (Cisco Registered Partner), partnerów wyspecjalizowanych (Cisco Specialized Partner), partnerów sprzedaży internetowej i usługodawców.
- Fundusz rozwoju partnerów małych firm oferuje kwartalne wypłaty dla zakwalifikowanych partnerów na podstawie dokonanych przez nich zakupów produktów z oferty Cisco dla tego sektora.
- Nowe narzędzia rejestrowania partnerów i systemy analityczne ułatwiają przystępowanie do programu i oferują możliwości śledzenia sprzedaży. Narzędzia te, zgrupowane w jednym miejscu, pozwalają partnerom śledzić codzienne postępy sprzedaży i obliczać płatności wynikające z wielu różnych programów Cisco.
Ian Pennell, wiceprezes ds. technologii dla małych firm w Cisco: „Naszym celem jest dostarczanie małym firmom niezawodnych, łatwych w użyciu rozwiązań technologicznych, które pozwolą im rozwiązywać rzeczywiste problemy biznesowe, działać szybciej i lepiej, a wreszcie uzyskiwać przewagę nad konkurencją.”
Andrew Sage, wiceprezes ds. sprzedaży produktów dla małych firm w Cisco: „Nowy program partnerski wraz z bogatą ofertą rozwiązań i pomocy technicznej dla małych firm pozwolą naszym partnerom stworzyć i utrzymać korzystne formy współpracy z klientami. Dzięki programowi Cisco Small Business Advantage nasi partnerzy będą mogli z łatwością pozyskiwać i obsługiwać klientów z sektora małych firm.”
źródło: Cisco