Vectra wprowadziła 2 nowe programy do swojej oferty cyfrowej: Domo oraz Discovery HD. Spośród wszystkich 740 tys. abonentów Vectry, oba kanały stały się dostępne dla ponad 220 tysięcy odbiorców korzystających z cyfrowego przekazu.
Bez dodatkowych opłat mogą je oglądać odbiorcy pakietu Platynowego. Natomiast pozostali widzowie mogą zamówić dostęp do Discovery HD za 6 zł. miesięcznie.
Uruchomienie kolejnych programów umacnia Vectrę na pozycji lidera wśród kablowych operatorów polskiego rynku jeśli chodzi o ilość oferowanych pozycji. Obecnie Vectra oferuje cyfrowy dostęp do łącznie 143 programów telewizyjnych, w tym 10 w wersji HD. Poza tym Vectra to także 12 programów radiowych oraz 55 programów telewizji lokalnych, które docierającą do ponad pół miliona mieszkań w całym kraju.
Domo jest pierwszym polskim kanałem tematycznym przedstawiającym inspiracje dla domu i ogrodu. To propozycja dla osób, które budują lub wykańczają dom, remontują i urządzają mieszkanie, lubią majsterkować czy pracować w ogrodzie. Partnerem Domo jest Leroy Merlin, jeden z liderów na światowym rynku dystrybucji materiałów budowlanych, narzędzi oraz artykułów wyposażenia wnętrz i ogrodów. W Polsce Leroy Merlin posiada 26 nowoczesnych hipermarketów budowlano-dekoracyjnych i wkrótce otworzy kilka kolejnych.
Discovery HD to największa globalna sieć telewizyjna wysokiej rozdzielczości (High Definition) oferująca rozrywkę przy wykorzystaniu najnowszej technologii HD. Prezentuje przyrodnicze, architektoniczne i inżynierskie cuda świata, tematy z zakresu kultury, nauki, historii natury, podróży czy szeroko pojętego stylu życia (lifestylu). Przybliża otaczający świat oraz rzeczywistość, dzięki czemu stają się one ciekawsze i bardziej znajome. Niezależna ramówka stanowi unikalne połączenie najlepszych serii i produkcji HD z bogatej biblioteki wszystkich kanałów z portfolio Discovery z programami stworzonymi specjalnie na potrzeby Discovery HD. Kanał nadaje 24 godziny na dobę.
źródło: Vectra