UPC Polska przygotowało kolejne promocje, m.in. dla klientów pakietów 2 lub 3 usług, którzy przenoszą numery telefoniczne do UPC od dotychczasowego operatora. Na atrakcyjne rabaty mogą również liczyć osoby zainteresowane zamówieniem usługi telewizji cyfrowej.
Opłacalne przeniesienie numeru
Klienci nie będący dotychczas abonentami usługi telefonicznej UPC, którzy korzystają już z usługi Internet Turbo (lub chcą ją zakupić) i zdecydują się na zakup taryfy telefonicznej UPC Po godzinach lub UPC Non-stop, wraz z przeniesieniem numeru telefonicznego z sieci dotychczasowego operatora do UPC, mogą liczyć na następujące profity:
- rabat w wysokości 10 zł brutto od ceny abonamentu za taryfę UPC Po godzinach lub taryfę UPC Non-stop przez 12 miesięcy następujących po przystąpieniu do promocji,
- rabat w wysokości 10 zł brutto od ceny abonamentu za usługę Internet Turbo 10 Mb/s przez 12 miesięcy następujących po przystąpieniu do promocji.
Ceny za powyższe usługi (po uwzględnieniu rabatu w wysokości 10 zł) podlegają dodatkowo upustom 10% w przypadku, gdy klient staje się posiadaczem pakietu 2 usług lub 20% w przypadku
3 usług. Dzięki temu cena np. usługi Internet Turbo może wynieść nawet 63 zł.
Klienci, którzy nie korzystają z usługi Internet Turbo, ale do końca br. zdecydują się na przeniesienie numeru i zakup dowolnie wybranej taryfy telefonicznej w UPC, mogą z niej korzystać bezpłatnie przez pierwszych 30 dni.
Telewizja cyfrowa UPC nawet o 35% taniej
Klienci zainteresowani telewizją cyfrową, którzy zdecydują się na zakup do końca 2008 roku przez pierwsze 3 miesiące będą płacić abonament w wysokości 65 zł, niezależnie od pakietu, który wybiorą. W przypadku wyboru np. pakietu Max z nagrywarką i HD oznacza to oszczędność aż 35 zł miesięcznie. O 50% tańsza będzie również instalacja dekodera dla nowych klientów TV cyfrowej UPC. Jej koszt wyniesie w promocji 50 zł za dekoder standardowy lub z nagrywarką bez HD lub 100 zł za dekoder z HD.
Telewizja cyfrowa jest dostępna w pakietach ze wszystkimi innymi usługami oferowanymi przez UPC - również na zasadach promocyjnych. W przypadku zamówienia pakietu trzech usług, klienci otrzymają rabat od sumy cennikowych opłat abonamentowych w wysokości 20%. Zamówienie pakietu dwóch usług wiąże się z obniżeniem opłat abonamentowych o 10%. Rabat przyznawany jest na zawsze i będzie obowiązywał przez cały okres korzystania z pakietu.
źródło: UPC
UPC Rusza I edycja programu Digital Imagination Challenge organizowanego przez UPC Polska
UPC i Liberty Global, zapraszają do programu na najlepsze innowacje wykorzystujące siłę technologii, aby sprostać wyzwaniom społeczeństwa• Program Digital Imagination ma na celu wypracowanie cyfrowych rozwiązań dla kluczowych wyzwań społecznych w Polsce
• Od 13 czerwca, przez trzy miesiące, będzie można przystąpić do programu i zgłosić swój autorski projekt
• Zwycięzcy Digital Imagination Challenge otrzymają nagrody pieniężne o łącznej wartości 70 000 zł, mentoring oraz promocję czytaj więcej
UPC Kanały Tenis Premium dostępne w sprzedaży w UPC Polska
Tenis na najwyższym światowym poziomie, rozgrywany w ramach czterech najbardziej prestiżowych turniejów, jest dostępny dla klientów UPC Polska w ramach specjalnego pakietu. czytaj więcejUPC UPC: „Przyszłość telewizji: czynniki zmian” - czy jesteśmy gotowi na nowe trendy?
Premiera raportu na temat trendów na rynku telewizyjnym, zrealizowanego przez infuture hatalska foresight institute w partnerstwie z UPC Polska• Telewizję ogląda blisko 92 proc. Polaków, a 65 proc. robi to codziennie, spędzając średnio ponad 4 godziny na dobę przed szklanym ekranem.
• Szybki rozwój technologii wprowadza interakcję pomiędzy użytkownikami a nadawcami treści
• Użytkownicy coraz częściej oglądają treści na urządzeniach mobilnych i korzystają z serwisów OTT i VOD
• Operatorzy wprowadzają usługi umożliwiające oglądanie telewizji w dowolnym miejscu i czasie, np. Replay TV i Horizon GO od UPC Polska czytaj więcej
UPC KSW39: Colloseum w UPC Polska w systemie pay-per-view
Już 27 maja 2017 na Stadionie Narodowym w Warszawie zobaczyć będzie można całą plejadę gwiazd Mieszanych Sztuk Walki. W walce wieczoru odbędzie się pojedynek Mameda Khalidova z mistrzem KSW w kategorii półśredniej, niepokonanym od ponad czterech Borysem Mańkowskim. Tę spektakularną galę MMA będzie można zobaczyć w UPC w systemie pay-per-view. czytaj więcejUPC UPC: Rusza kampania telewizyjna Replay TV
UPC Polska ruszyło dziś z telewizyjną kampanią reklamową, promującą innowacyjną usługę Replay TV. Kampania potrwa do 18 czerwca. Wprowadzenie Replay TV wspierane jest także reklamą w radiu, online oraz działaniami BTL. czytaj więcejUPC Wyniki UPC Polska za I kwartał 2017 roku
W I kwartale 2017 r. UPC Polska, lider rynku cyfrowej telewizji kablowej, szerokopasmowego internetu i telefonii, zwiększało zasięg superszybkiego internetu i rozwijało ofertę, dostarczając klientom nowe produkty i usługi, takie jak innowacyjny Replay TV. Pierwszy kwartał 2017 roku UPC Polska zamknęło liczbą 1 430 500 klientów, korzystających z 2 955 600 usług (RGU*). czytaj więcejUPC UPC, Mastercard i Blue Media promują płatności automatyczne
Od końca marca trwa wspólna kampania firm UPC Polska, Mastercard oraz Blue Media, właściciela serwisu bm.pl. Klienci uczestniczący w promocji mogą zyskać do 30 zł zwrotu za e-płatności automatyczne dokonane kartą Mastercard za rachunki UPC Polska. czytaj więcejUPC Rusza I edycja programu Digital Imagination Challenge organizowanego przez UPC Polska
UPC i Liberty Global, zapraszają do programu na najlepsze innowacje wykorzystujące siłę technologii, aby sprostać wyzwaniom społeczeństwa• Program Digital Imagination ma na celu wypracowanie cyfrowych rozwiązań dla kluczowych wyzwań społecznych w Polsce
• Od 13 czerwca, przez trzy miesiące, będzie można przystąpić do programu i zgłosić swój autorski projekt
• Zwycięzcy Digital Imagination Challenge otrzymają nagrody pieniężne o łącznej wartości 70 000 zł, mentoring oraz promocję czytaj więcej
UPC Kanały Tenis Premium dostępne w sprzedaży w UPC Polska
Tenis na najwyższym światowym poziomie, rozgrywany w ramach czterech najbardziej prestiżowych turniejów, jest dostępny dla klientów UPC Polska w ramach specjalnego pakietu. czytaj więcejUPC UPC: „Przyszłość telewizji: czynniki zmian” - czy jesteśmy gotowi na nowe trendy?
Premiera raportu na temat trendów na rynku telewizyjnym, zrealizowanego przez infuture hatalska foresight institute w partnerstwie z UPC Polska• Telewizję ogląda blisko 92 proc. Polaków, a 65 proc. robi to codziennie, spędzając średnio ponad 4 godziny na dobę przed szklanym ekranem.
• Szybki rozwój technologii wprowadza interakcję pomiędzy użytkownikami a nadawcami treści
• Użytkownicy coraz częściej oglądają treści na urządzeniach mobilnych i korzystają z serwisów OTT i VOD
• Operatorzy wprowadzają usługi umożliwiające oglądanie telewizji w dowolnym miejscu i czasie, np. Replay TV i Horizon GO od UPC Polska czytaj więcej