Archiwalne

Nowe rozwiązanie Cisco Telepresence 1100

17.09.2009

Firma Cisco poinformowała o rozszerzeniu oferty rozwiązań Cisco TelePresence o nowy punkt końcowy wyposażony w jeden ekran i jedną kamerę, który jest przeznaczony dla maksymalnie dwóch użytkowników znajdujących się w wielofunkcyjnej sali konferencyjnej.

System Cisco TelePresence 1100 wykorzystuje standardowy ekran plazmowy o przekątnej 65 cali i może zostać zainstalowany w niewielkich salach spotkań przeznaczonych do użytku ogólnego. Kiedy system Cisco TelePresence 1100 nie jest używany do prowadzenia spotkań wirtualnych, może również służyć jako wysokiej jakości urządzenie do telekonferencji, ekran pomocniczy do prezentacji lub cyfrowa plansza. Zastosowania te są możliwe dzięki wbudowanej funkcji Cisco Digital Media Player.

W niecałe dwa lata firma Cisco umożliwiła ośmiu największym dostawcom usług telekomunikacyjnych działającym na pięciu kontynentach świadczenie usług współpracy między firmami Cisco TelePresence, rozszerzając dostępność tej technologii na ponad 150 krajów i tysiące miast. System współpracy między firmami Cisco TelePresence umożliwia przedsiębiorstwom prowadzenie spotkań z najważniejszymi dostawcami, klientami i partnerami. Dzięki temu firmy mogą uzyskać przewagę nad konkurencją, przyspieszyć wprowadzanie produktów na rynek, a także zapewnić lepszą współpracę wewnątrz organizacji.

Usługodawcy, firmy AT&T, BT, Orange, NTT, Tata Communications, Telefonica, Telstra oraz najnowszy partner — Telmex, poinformowali o dostępności usług współpracy między firmami Cisco TelePresence dla swoich klientów. W rezultacie ponad 350 przedsiębiorstw, które już wybrało system Cisco TelePresence, może komunikować się za pośrednictwem różnych sieci, przy zachowaniu wysokiego poziomu niezawodności i bezpieczeństwa.

Najważniejsze fakty

  • Ośmiu usługodawców poinformowało o dostępności systemu współpracy między firmami Cisco TelePresence w ponad 150 krajach na pięciu kontynentach.
  • Około 9 mln pracowników przedsiębiorstw ma możliwość łączenia się z różnymi sieciami korporacyjnymi.
  • Ruch pomiędzy firmami korzystającymi z sieci Cisco TelePresence rośnie o ponad 35 procent miesięcznie.
  • Obecnie wiele światowej klasy przedsiębiorstw korzysta z usług współpracy między firmami Cisco TelePresence, między innymi ponad 1/4 firm znajdujących się na liście Fortune 100.
  • Dla systemu Cisco TelePresence 1100 wykorzystano wzornictwo Cisco TelePresence z serii 1300. Kompaktowa, atrakcyjna konstrukcja umożliwia organizacjom korzystanie z zalet komunikacji osobistej rozwiązania Cisco TelePresence w dowolnej sali konferencyjnej.
  • Wszystkie punkty końcowe Cisco TelePresence — zarówno przeznaczone do użytku indywidualnego (jednostki wyposażone w jeden ekran), jak i systemy przeznaczone do dużych sal — zapewniają zgodność operacyjną ze wszystkimi rozwiązaniami wideokonferencyjnymi opartymi na standardach i obsługującymi zarówno niską jak i wysoką rozdzielczość, a także
    z internetowymi aplikacjami do obsługi wideokonferencji, np. Cisco WebEx.
  • Rozwiązanie Cisco TelePresence Extended Reach umożliwia przedsiębiorstwom ekonomiczne wdrażanie jednoekranowych punktów końcowych Cisco TelePresence w placówkach,
    w których istnieje możliwość korzystania z technologii T-1/E-1 lub połączenia szerokopasmowego z Internetem.
  • System Cisco TelePresence 1100 obsługuje wszystkie rozwiązania i aplikacje Cisco TelePresence, w tym Recording Studio, Events oraz Expert on Demand.

źródło: Cisco

News Co to jest i jak działa czat RCS?

RCS to skrót od wyrażenia "Rich Communication Services". Oznacza ono zaawansowany oraz rozbudowany system wiadomości tekstowych. Głównym celem systemu RCS jest wyparcie klasycznych wiadomości SMS oraz MMS. Mimo że technologia RCS jest znana światu już od ponad 15 lat, to dopiero w 2016 roku zaczęto wdrażać ją u większości operatorów sieci komórkowych. Jakie są korzyści z korzystania z czatu RCS? Czym różni się RCS od klasycznych wiadomości tekstowych oraz MMS? Odpowiedzi na wyżej postawione pytania znajdziesz w tym artykule. czytaj więcej

News Dlaczego Twoja firma powinna inwestować w aplikacje mobilne?

Większość firm usługowych czy sklepów posiada własną aplikację. Dzisiaj „apka” to już standard i wizytówka dla przedsiębiorcy, a wygoda dla klienta. Opracowanie i wypuszczenie aplikacji na telefon nie jest ani inwestycją ponad budżet ani nie zajmuje tak dużo czasu, jak wydaje się wielu właścicielom firm. Poniżej znajdziesz szczegóły. czytaj więcej

News Jak otworzyć biznes w sieci internetowej?

Wiele się mówi o firmach działających, w sieci, o przenosinach sklepów stacjonarnych do sieci internetowej. Czy internet jest swego rodzaju remedium na problemy firm wynikające z pandemii i postępującej cyfryzacji naszej cywilizacji? Na pewno w jakiś sposób tak. Czy każdy może swój sklep stacjonarny przenieść do świata internetu? To już nie jest takie proste. czytaj więcej

News Telekonferencje – ten sposób komunikacji zostanie z nami na dłużej!

Żyjemy w czasach telekonferencji. I chociaż wszyscy liczymy na to, że tzw. „odmrożenie gospodarki” nastąpi jak najszybciej i z niecierpliwością czekamy, kiedy wreszcie będzie można umówić się na spotkanie „w realu”, wiemy, że pandemia zmieniła nasz świat już bezpowrotnie. Niektóre rozwiązania, a tele- i wideokonferencje na pewno, zostaną z nami już na zawsze. Bo okazało się, że choć bezpośredniego kontaktu z drugim człowiekiem nic nie jest w stanie zastąpić, to jednak dzięki telekonferencjom i spotkaniom online, możemy oszczędzać czas i pieniądze oraz efektywniej pracować zdalnie. Dlatego warto inwestować w rozwiązania, które wspierają ten rodzaj komunikacji, aby zapewnić pracownikom jak najwyższy komfort pracy. Dzięki rozwiązaniom tele- i wideokonferencyjnym od Grandstream problemy techniczne nigdy nie staną na przeszkodzie wysokiej skuteczności! czytaj więcej