Firma Polycom, światowy lider w dziedzinie ujednoliconej komunikacji (unified communications), wprowadza rozwiązanie do współpracy grupowej Polycom Unified Collaboration Solution przeznaczone dla platformy IBM Lotus Sametime. Jest to nowy, zintegrowany system do obsługi konferencji telepresence oraz wideokonferencji z użyciem komputerów osobistych przeznaczonych do środowisk IBM Unified Communication and Collaboration (UC2), umożliwiającym użytkownikom proste połączenia i współpracę grupową. Lepsza współpraca pozwala organizacjom poprawić efektywność, przyspiesza proces decyzyjny, jak również obniża koszty poprzez zmiejszenie ilości podróży służbowych.
Kompleksowe rozwiązanie łączy bogatą w funkcje platformę firmy IBM o nazwie Lotus Sametime ze skalowalną, nadmiarową i opartą na standardach platformą komunikacji wizualnej Polycom UC Intelligent Core™ oraz rozwiązaniami telepresence zarówno osobistymi jak i do sal konferenycyjnych, jakie oferuje Polycom. Ponadto Polycom wraz z certyfikowanymi partnerami oraz integratorami, w tym IBM Global Services oferują usługi dodatkowe mające na celu pomóc klientom w planowaniu, wdrażaniu i zarządzaniu zintegrowaną ofertą.
“Wideokonferencje przez długi czas stanowiły główny element każdego rozwiązania z zakresu ujednoliconej komunikacji i pracy grupowej (unified communications and collaboration),” powiedział Sandesh Bhat, wicedyrektor ds. rozwoju rozwiązań sieciowych i współpracy grupowej w firmie IBM. “Ponieważ usługi wideo stają się coraz bardziej powszechne i wychodzą poza gabinet dyrektorski, nowa integracja Polycom z IBM Sametime ułatwi organizacjom wykorzystanie tych możliwości w celu wyeliminowania konieczności podróży służbowych, ochrony środowiska oraz pozwoli firmom osiągnąć znaczące oszczędności.”
“Ujednolicona komunikacja (UCC) pomaga ludziom w łatwy sposób łączyć się i wspólnie pracować,” powiedział Joseph Burton, dyrektor ds. strategii i technologii w firmie Polycom. “Integracja Polycom ze środowiskiem IBM UC2 to nasze potężne, poprawiające efektywność narzędzia do współpracy wideo dostępne z poziomu aplikacji Lotus, wykorzystywanej przez miliony ludzi na świecie każdego dnia, za pomocą jednego kliknięcia. Zwiększa to wartość inwestycji poczynionych przez klientów w UC oraz pozwala przyspieszyć ich zwrot.”
Lotus Sametime z wideokonferencją na jedno kliknięcie
Rozwiązanie Polycom Unified Collaboration dla platformy IBM Lotus Sametime umożliwia użytkownikom wykonywanie połączeń za pomocą jednego kliknięcia (“Click-to-Call”), jak również realizację konferencji głosowych, wideo, telepresence oraz konferencji zunifikowanych (wideo i głosowych) w taki sam sposób (“Click-to-Conference”) z osobami z listy kontaktów w IBM Lotus Sametime. Ponadto, użytkownicy wykorzystujący do zestawiania konferencji aplikację Lotus Sametime Web mogą korzystać z funkcji Instant Meetings do celów konferencji lub zestawić wideokonferencję w ramach zaplanowanej konferencji sieciowej.
“Integracja komunikacji audiowizualnej w ramach środowiska IBM UC pozwoli klientom zbudować lepszą kulturę współpracy grupowej poprzez wzbogacanie interakcji między lokalizacjami przy jednoczesnej redukcji kosztów podróży służbowych,” powiedziała Cindy Borovick, wicedyrektor Enterprise Communications w firmie International Data Corporation (IDC). “Klienci skorzystają na współpracy firm Polycom i IBM ponieważ zapewni ona wysoką efektywność dla użytkowników końcowych oraz kierowników IT, jak również większe bezpieczeństwo inwestycji.”
Lepsza obsługa istniejących rozwiązań Polycom i IBM
Rozwiązanie Polycom Unified Collaboration Solution przeznaczone dla platformy IBM Lotus Sametime obsługuje Lotus Sametime w wersji 8.5.1, jak również zapewnia płynny routing połączeń pomiędzy aplikacjami Lotus a systemami wideokonferencyjnymi Polycom przeznaczonymi do zastosowań osobistych oraz dla sal konferencyjnych. Aby rozszerzyć możliwości pracy grupowej i pomóc klientom osiągnąć szybszy zwrot z inwestycji, rozwiązanie zostało przygotowane do współpracy z szerokim ekosystemem standardowych systemów telepresence oraz systemów wideokonferencyjnych, jakie są obecnie w użyciu.
Proste wdrożenie i zarządzanie
Rozwiązanie Polycom Unified Collaboration Solution przeznaczone dla platformy IBM Lotus Sametime stanowi wszechstronne rozwiązanie, które jest proste w implementacji i zarządzaniu. Integracja Polycom z serwerem Lotus Sametime nie wpływa na zmianę interfejsu użytkownika, dlatego nie wymaga dodatkowego szkolenia użytkowników. Aplikacja Converged Management Application™ (CMA™) firmy Polycom umożliwia administratorom IT centralną realizację i zarządzanie sieciami wideo oraz systemami w ramach sieci UC firmy Polycom.
Usługi komunikacji konwergentnej oferowane przez IBM
IBM Global Technology Services (GTS) świadczy usługi komunikacji konwergentnej na całym świecie, w tym oferuje usługi dla produktów Lotus oraz integrację produktów Lotus z rozwiązaniami Polycom. Usługi Komunikacji Konwergentnej IBM dla rozwiązań wideo w komputerach osobistych umożliwiają integrację i wdrożenie kompleksowych rozwiązań UC, jak również zapewniają integrację rozwiązań Polycom dla Lotus Sametime w wersji 8.5.1. Ponadto, IBM GTS zapewnia usługi w zakresie opracowania strategii, oceny parametrów sieci, projektowania oraz implementacji, które mogą być wykorzystane do celów planowania i wdrożenia rozwiązań pracy grupowej UC opartych na produktach Polycom.
Duże możliwości wzrostu sprzedaży dla partnerów
Rynek rozwiązań UC dla przedsiębiorstw rozwija się dynamicznie i oferuje ogromne perspektywy rozwoju wykwalifikowanych partnerów sprzedaży. Według analiz firmy Forrester Research, wielkość rynku usług UC dla przedsiębiorstw wzrośnie z 3,75 miliardów USD w 2010 roku do 14,5 miliardów w 2015 roku (Źródło: Forrester, “Market Overview: Sizing Unified Communications,” Luty 2009, strona 9).
“Klienci coraz wyżej oceniają narzędzia współpracy audiowizualnej i wymagają aby były one zintegrowane z posiadanymi przez nich środowiskami unified communications,” powiedział Ted Thompson, wiceprezes ds. technologii w firmie HB Communications. “Firmy Polycom oraz IBM dostarczyły wspaniałe rozwiązanie pozwalające na wykorzystanie tych narzędzi poprzez znane aplikacje oraz interfejs Lotus Sametime. Wszystkie systemy Polycom oparte są na standardach, a platforma UC Intelligent Core, na której działają, może być skalowana w miarę wzrostu potrzeb oraz opracowania kolejnych aplikacji. Rozwiązanie takie stanowi doskonałą ścieżkę migracji dla klientów pragnących przejść w kierunku prawdziwie konwergentnej komunikacji i pracy grupowej. Cieszymy się, że jesteśmy wśród pierwszych partnerów oferujących to rozwiązanie klientom.”
Integracja rozwiązania Polycom ze środowiskiem IBM jest zgodna ze strategią Polycom Open Collaboration Network, wspierającą rozwój otwartych współpracujących ze sobą rozwiązań zapewniających klientom większą elastyczność oraz ochronę inwestycji w środowisko UC.
źródło: Polycom
Polycom Badanie Polycom: dwie trzecie millenialsów czuje, że jest negatywnie oceniane kiedy pracuje poza biurem
• 66 proc. millenialsów pracujących poza biurem obawia się, że w opinii współpracowników nie pracują wystarczająco ciężko. Te obawy podziela jedynie 50 proc. dzisiejszych 50-latków• 72 proc. millenialsów lubi pracować w różnych miejscach – taki styl pracy pomaga im zachować równowagę pomiędzy pracą zawodową a życiem prywatnym
• 67 proc. z nich uważa, że praca poza biurem wpływa na wzrost produktywności i kreatywności
• 83 proc. wykorzystuje technologie wideokonferencyjne w kontaktach ze współpracownikami czytaj więcej
Wiadomości firmowe 25 lat nowoczesnego telefonu konferencyjnego: premiera nowych rozwiązań Polycom
• W 25. rocznicę premiery swojego kultowego trójramiennego telefonu, Polycom przedstawia model Polycom Trio™ 8500, który definiuje nowe standardy wydajności dla telefonów wykorzystywanych w średniej wielkości salach konferencyjnych• Firma dodaje nowe funkcje wideo do popularnego modelu Polycom Trio™ 8800, poprawiające komfort obsługi w dużych salach konferencyjnych
• Polycom wprowadza także Polycom® VoxBox™, kompaktowy i przenośny zestaw głośnomówiący do pracy zespołowej i osobistej czytaj więcej
Polycom Polycom wprowadza nowe oprogramowanie UC dla biznesowych telefonów multimedialnych VVX
• Nowe funkcje w wersji 5.6.0 dostępne dla użytkowników Open SIP i Skype for Business• Obsługa normalizacji schematu połączeń (Dial Plan Normalization) i schematu połączeń z wieloma numerami awaryjnymi (Multiple Emergency Dial Plan)
• Ulepszony interfejs użytkownika Skype for Business i funkcje konferencyjne czytaj więcej
Polycom Polycom i Microsoft - dwie nowości w zakresie współpracy firm
Polycom, Inc., producent rozwiązań wideokonferencyjnych i technologii Unified Communications (UC – komunikacja zunifikowana), które ułatwiają organizacjom wykorzystanie pełnego potencjału współpracy między ludźmi, poinformował o dwóch nowościach w zakresie swojej współpracy z firmą Microsoft. czytaj więcejPolycom Polycom zdobywa prestiżowy certyfikat ISO 27001
Polycom, Inc., producent rozwiązań wideokonferencyjnych i technologii Unified Communications (UC – komunikacja zunifikowana), które ułatwiają organizacjom wykorzystanie pełnego potencjału współpracy między ludźmi, uzyskał certyfikat ISO/IEC 27001:2013 dla swojego systemu zarządzania bezpieczeństwem informacji (Information Security Management System, ISMS). czytaj więcejPolycom Badanie Polycom: dwie trzecie millenialsów czuje, że jest negatywnie oceniane kiedy pracuje poza biurem
• 66 proc. millenialsów pracujących poza biurem obawia się, że w opinii współpracowników nie pracują wystarczająco ciężko. Te obawy podziela jedynie 50 proc. dzisiejszych 50-latków• 72 proc. millenialsów lubi pracować w różnych miejscach – taki styl pracy pomaga im zachować równowagę pomiędzy pracą zawodową a życiem prywatnym
• 67 proc. z nich uważa, że praca poza biurem wpływa na wzrost produktywności i kreatywności
• 83 proc. wykorzystuje technologie wideokonferencyjne w kontaktach ze współpracownikami czytaj więcej
Wiadomości firmowe 25 lat nowoczesnego telefonu konferencyjnego: premiera nowych rozwiązań Polycom
• W 25. rocznicę premiery swojego kultowego trójramiennego telefonu, Polycom przedstawia model Polycom Trio™ 8500, który definiuje nowe standardy wydajności dla telefonów wykorzystywanych w średniej wielkości salach konferencyjnych• Firma dodaje nowe funkcje wideo do popularnego modelu Polycom Trio™ 8800, poprawiające komfort obsługi w dużych salach konferencyjnych
• Polycom wprowadza także Polycom® VoxBox™, kompaktowy i przenośny zestaw głośnomówiący do pracy zespołowej i osobistej czytaj więcej
Polycom Polycom wprowadza nowe oprogramowanie UC dla biznesowych telefonów multimedialnych VVX
• Nowe funkcje w wersji 5.6.0 dostępne dla użytkowników Open SIP i Skype for Business• Obsługa normalizacji schematu połączeń (Dial Plan Normalization) i schematu połączeń z wieloma numerami awaryjnymi (Multiple Emergency Dial Plan)
• Ulepszony interfejs użytkownika Skype for Business i funkcje konferencyjne czytaj więcej