Archiwalne

Nowe stacje bazowe i kolejne miejscowości w zasięgu Internetu HSPA+ Cyfrowego Polsatu

28.01.2011

Zobacz więcej na CyfrowyPolsat.pl.

44 stacje bazowe, 9 miast powyżej 20 tysięcy mieszkańców i ponad 1,2 miliona potencjalnych klientów w zasięgu, to kolejny etap rozbudowy sieci radiowej HSPA+, z której korzysta Cyfrowy Polsat.

W wyniku regularnego rozwoju infrastruktury telekomunikacyjnej spółki Aero2, z której korzysta Cyfrowy Polsat, na terenie kraju przybyły 44 stacje bazowe. Dzięki nowym masztom, w zasięgu bezprzewodowego, szerokopasmowego Internetu platformy, świadczonego w technologii HSPA+ MIMO, znalazło się 9 nowych miast z zaludnieniem powyżej 20 tysięcy mieszkańców i wiele mniejszych miejscowości, a na obszarach większości województw został zwiększony dotychczasowy zasięg. Dzięki temu usługa Internetu Cyfrowego Polsatu jest dostępna dla 48% populacji kraju oraz 40% abonentów platformy.

Do grona użytkowników Internetu Cyfrowego Polsatu mogą dołączyć mieszkańcy takich miast jak: Dębica, Hajnówka, Jarosław, Mielec, Mińsk Mazowiecki, Ostrowiec Świętokrzyski, Puławy, Stalowa Wola i Tczew, a także mniejszych miejscowości, jak np. Nowa Dęba, Zagórz, Ozorków, Sędziszów Małopolski, Solec Kujawski czy Łańcut. Na dzień dzisiejszy w zasięgu mobilnego Internetu spółki znajduje się blisko 11 tys. miejscowości.

Internet Cyfrowego Polsatu HSPA+ w technologii MIMO zapewnia wysokie prędkości transmisji danych – do 28,8 Mb/s przy pobieraniu i do 5,76 Mb/s przy wysyłaniu. Usługa dostępna jest od 1 lutego 2010 r. Na koniec 2010 r. z Internetu HSPA+ Cyfrowego Polsatu korzystało ponad 25 tysięcy klientów.

W I kwartale br. spółka, jako pierwszy dostawca w Polsce, planuje uruchomić najszybszy Internet mobilny. Najnowocześniejsza technologia LTE będzie zapewniała usługę o prędkości do 100 Mb/s. Od grudnia 2010 r. trwają zapisy na promocję Internetu LTE. Pierwszych 10 000 klientów będzie mogło korzystać z Internetu w tej technologii za darmo nawet przez pół roku.

źródło: Cyfrowy Polsat

Cyfrowy Polsat Cyfrowy Polsat podsumowuje pierwszy kwartał 2018 roku: więcej usług kontraktowych i klientów usług łączonych

Grupa Cyfrowy Polsat zamknęła I kwartał br. bardzo dobrymi wynikami operacyjnymi i sprzedażowymi obu segmentów. Już niemal 1,6 mln klientów korzysta z ofert wiązanych, a o blisko 0,5 mln wzrosła liczba świadczonych usług kontraktowych. Początek roku to okres mocnego wzrostu przychodów reklamowych i wysokiego udziału w rynku reklamy telewizyjnej. Bardzo dobre wyniki finansowe całej Grupy były wsparte szybko uzyskiwanymi synergiami z nowo zakupionych kanałów telewizyjnych. Grupa rozpoczęła także przygotowania do transmitowania od nowego sezonu rozgrywek Ligi Mistrzów i Ligi Europy, do których wyłączne prawa zakupiła na kolejne 3 lata, zapewniając sobie możliwość pokazania łącznie ponad 1000 meczów we wszystkich kanałach dystrybucji – w telewizji, w Internecie i na urządzeniach mobilnych. czytaj więcej

Cyfrowy Polsat Wyniki GK Cyfrowy Polsat w 2017 roku - ponad 1,5 mln klientów multiplay i kolejne akwizycje

Dla Grupy Cyfrowy Polsat to kolejny rok bardzo dobrych wyników operacyjnych i finansowych. Wśród najważniejszych wydarzeń 2017 roku były: dalsza skuteczna realizacja strategii multiplay, wdrożenie zasady Roam like at home (RLAH), nabycie praw sportowych do transmisji Ligi Mistrzów i Ligi Europy UEFA oraz strategiczne akwizycje. Grupa po raz kolejny odnotowała wysoki wzrost liczby usług kontraktowych oraz klientów usług zintegrowanych. Osiągnęła wyniki oglądalności zgodne z długoterminową strategią, zajmując czołową pozycję na rynku nadawców, oraz wzrost przychodów reklamowych i udziałów w rynku reklamy TV. Był to także bardzo dobry rok pod względem wyników finansowych – przychody Grupy przekroczyły 9,8 mld zł, wynik EBITDA osiągnął 3,6 mld zł, a zysk netto – ok. 1 mld zł. Ponadto Cyfrowy Polsat regularnie zmniejszał zadłużenie oraz zanotował wysoki poziom wolnych przepływów pieniężnych – 1,7 mld zł. czytaj więcej

Cyfrowy Polsat WynikiCyfrowego Polsatu po trzecim kwartale 2017 roku

Grupa Cyfrowy Polsat zamknęła III kwartał br. bardzo dobrymi wynikami operacyjnymi w obydwu segmentach, co oznacza, że skutecznie radziła sobie zarówno na rynkach telekomunikacyjnym i płatnej telewizji, jak i nadawców TV. Grupa odnotowała solidne wyniki finansowe, mimo niekorzystnego wpływu regulacji „Roam Like at Home”, oraz wciąż generuje bardzo wysokie wolne przepływy pieniężne. Realizacja konsekwentnej polityki finansowej przyczyniła się do podwyższenia przez agencję Moody’s Investors Service perspektywy ratingu korporacyjnego dla Grupy do pozytywnej. czytaj więcej

Cyfrowy Polsat Testuj LTE Plus w Cyfrowym Polskacie przez dwa miesiące za 9 zł

Od teraz nawet przez dwa miesiące każdy może sprawdzać, jak działa superszybki Internet LTE. Aż do 60 dni wydłużony zostaje okres, w którym można testować LTE Plus i LTE Plus Advanced w ofercie Plusa oraz Cyfrowego Polsatu. Promocja jest dostępna we wszystkich punktach sprzedaży i sklepach internetowych obu operatorów, a jedyny koszt testowania to opłata aktywacyjna w wysokości 9 zł. czytaj więcej