Archiwalne

Nowe strefy numeracyjne w ipfon

18.12.2008

Operator telefonii internetowej ipfon uruchomił obsługę 4 nowych stref numeracyjnych: 0-16 (Przemyśl), 0-25 (Siedlce), 0-46 (Skierniewice) oraz 0-82 (Chełm).

„ipfon przed Świętami ma dla swoich Klientów niespodziankę - powiedział Przemysław Siwek, Dyrektor ds. Rozwoju ipfon - zwiększyliśmy liczbę stref numeracyjnych obsługiwanych przez ipfona z 43 do 47. To dobra i oczekiwana informacja przede wszystkim dla mieszkańców Przemyśla, Siedlec, Skierniewic i Chełma, którzy od dziś mogą posiadać numer telefonu z własnej strefy numeracyjnej od taniego i dobrego operatora.”

Klienci ipfona zyskują korzystną alternatywę wobec oferty istniejących operatorów telekomunikacyjnych - już teraz mogą zrezygnować z usług świadczonych przez dotychczasowego operatora na rzecz taniej telefonii internetowej. W sieci ipfon obowiązują przejrzyste zasady: numer telefonu z wybranej strefy numeracyjnej za darmo, brak abonamentu i darmowe rozmowy w ramach sieci oraz największa na rynku liczba usług dodanych. Opłaty za połączenia są tanie i naliczane sekundowo. Ipfon posiadając w swojej ofercie numerację z 47 stref pozostawił w tyle swoją konkurencję (Freeconect – 46, Actio – 45, Tlenofon – 43, Easycall – 33).

Żeby skorzystać z usług IPFON, należy mieć stały dostęp do Internetu. Dzwonić można albo z komputera (przy pomocy darmowego programu, tzw. softphone), albo za pomocą zwykłego aparatu telefonicznego. W tym drugim przypadku potrzebna jest jeszcze specjalna bramka VoIP, do której można podłączyć dowolny aparat analogowy. Użytkownik otrzymuje numer stacjonarny i może rozmawiać, tak jak w przypadku tradycyjnej telefonii, tyle że znacznie taniej.

Przed przyłączeniem się do IPFON, zainteresowani mogą za darmo przetestować jakość połączeń. Otrzymują numer telefonu z wybranej strefy i dziesięć darmowych minut na połączenia na numery stacjonarne w Polsce. Wystarczy tylko odwiedzić stronę internetową operatora i zarejestrować się.

źródło: ipfon

News FCN Lite: darmowy VoIP w zamian za odbieranie rozmów

FCN (dawniej FreecoNet), popularna polska platforma VoIP, wprowadziła specjalną ofertę pozwalającą na całkowicie darmowe posiadanie konta z numerem telefonicznym, pod warunkiem odebrania na nim każdego miesiąca 50 minut rozmów. czytaj więcej

News Brak wyjścia „na miasto” lub nie można dodzwonić się do Twojej firmy? Twój biznes wymaga nowych rozwiązań

Jeśli w twojej firmie jest centrala telefoniczna, to nieodłącznym elementem są też linie telefoniczne, które są do niej podłączone. Dzięki temu możesz swobodnie dzwonić ze swojego telefonu na biurku. Problem zaczyna się jednak wtedy, gdy do centrali jest podłączonych mniej linii telefonicznych, niż osób które chcą zadzwonić „na miasto”. A jeśli nawet wszyscy mogą dzwonić na zewnątrz firmy w jednym czasie, to już nikt do twojej firmy nie może się dodzwonić, ponieważ wszystkie linie są już zajęte przez pracowników firmy. Co wtedy? czytaj więcej