Sony Ericsson pozycjonuje siebie jako Markę Komunikacji z Rozrywką, a nowe modele Sony Ericsson AINO, Sony Ericsson SATIO i Sony Ericsson YARI podkreślają zaangażowanie firmy w dostarczanie na rynek najnowszej technologii komunikacyjnej w formie przyjemnej i innowacyjnej, która sprawi wiele radości użytkownikom.
Sony Ericsson ANIO – oferuje wszystko to, co najlepsze ze świata muzyki i wideo; wyposażony jest w trzycalowy dotykowy wyświetlacz, funkcje Media Home, Media Go™ oraz Remote Play for PLAYSTATION®3 ułatwiające zarządzanie multimediami oraz wiele innych funkcji, które pozwalają doświadczać pełni rozrywki.
„Sony Ericsson pozycjonuje siebie jako Markę Komunikacji z Rozrywką, a model Aino podkreśla nasze zaangażowanie w dostarczanie na rynek najnowszej technologii komunikacyjnej w formie przyjemnej i innowacyjnej, która sprawi wiele radości użytkownikom”, mówi Alexandre Cardon, Market Business Manager w Sony Ericsson. "Media Home oraz Remote Play dla PLAYSTATION®3 są milowymi krokami w poszerzeniu doświadczenia rozrywki jakim może cieszyć się użytkownik telefonu marki Sony Ericsson i są zapowiedzią tych możliwości jakie kreuje nasza wizja przyszłości.”
Sony Ericsson SATIO – proponuje komunikację wizualną, jakiej jeszcze nie było; wyposażony w prawdziwy, szeroki ekran w formacie 16:9, aparat fotograficzny o rozdzielczości 12.1 MPix, intuicyjne, w pełni dotykowe menu multimedialne, system operacyjny Symbian Foundation oraz wiele innych aplikacji, które pozwolą się cieszyć każdą formą rozrywki, niezależnie od pory dnia i miejsca.
„Z telefonem Sony Ericsson Satio będziesz mógł cieszyć się każdą formą rozrywki, o każdej porze i w dowolnym miejscu. Czy będzie to muzyka czy filmy, tylko jedno dotknięcie będzie dzieliło Cię od ulubionej rozrywki”, powiedział Fredrik Mansson, Market Business Manager w Sony Ericsson. „Po prostu dotknij ikonę wybranego filmu wideo lub muzyki bezpośrednio na ekranie. Unikalne, w pełni dotykowe menu multimedialne, panele ustawione jako ulubione oraz odtwarzacz muzyczny zapewnią wyjątkowe doświadczenie multimedialne. Zrobienie doskonałych zdjęć z aparatem fotograficznym o rozdzielczości 12.1 MPix, z intuicyjnym, dotykowym ogniskowaniem oraz ksenonową lampą błyskową jest teraz czystą przyjemnością. Zdjęciami możesz dzielić się z przyjaciółmi poprzez swój profil na portalu społecznościowym, możesz drukować odbitki zdjęć w dużym formacie, a także dodawać bezpośrednio do zdjęć komentarze.”
Sony Ericsson YARI – innowacyjny telefon przeznaczony dla miłośników grania; zapewnia niezwykłe doświadczenie gry dzięki grze gestowej; wyposażony w przyciski skrótu do gier, najnowocześniejszy odtwarzacz muzyczny i słuchawki stereo; posiada funkcję wywoływania muzyki i przesyłanie lokalizacji za pomocą sms’a.
„Model Sony Ericsson Yari to pierwszy w branży telefon komórkowy z grami gestowymi poza rynkiem japońskim”, powiedziała Catherine Cherry, Market Business Manager w Sony Ericsson. „Nadszedł czas na taki rodzaj ruchu, jakiego jeszcze nigdy nie doświadczyłeś w swoim telefonie komórkowym! Grając w gry gestowe będziesz musiał poruszać ciałem, zamiast naciskania przycisków w telefonie, co nie tylko zapewni Ci dobrą zabawę, ale także pomoże Ci zachować sprawność fizyczną. A kiedy znudzi Ci się granie, zobaczysz, że telefon posiada jeszcze całe mnóstwo innych multimedialnych funkcji, które sprawią Ci radość. Zrób przyjaciołom zdjęcie aparatem fotograficznym o rozdzielczości pięciu megapikseli lub odpręż się przy ulubionych utworach płynących z najnowocześniejszego odtwarzacza muzycznego.”
źródło: Sony Ericsson
Sony Nowy telewizor OLED Sony BRAVIA rozświetla intensywnym blaskiem tajemniczy, mroczny las
Sony ukazuje piękno natury w nowej, tryskającej kolorami reklamie przygotowanej na rozpoczęcie sprzedaży serii OLED BRAVIA AF8.- Ciemny, urokliwy las stopniowo rozjaśnia się i zmienia w nocną scenę, w której co jakiś czas pojawia się intensywnie świecące „okno na świat dnia”
- Fascynujący kontrast między zimnymi kolorami wieczornego nieba a intensywnym blaskiem dnia stanowi symboliczną zapowiedź nowych wrażeń przy oglądaniu obrazu na telewizorach OLED Sony BRAVIA AF8
- Autorem ścieżki dźwiękowej do reklamy jest Tom Walker, wokalista nagrywający dla Sony Music, który przygotował nową wersję własnego singla „Leave a Light On”
- Reklama powstała z okazji premiery najnowszych telewizorów OLED Sony BRAVIA AF8, które będą dostępne w sklepach od 23 kwietnia czytaj więcej