Archiwalne

Nowe zasady sprzedaży usług Vectry na trudne czasy

03.06.2009

Od czerwca Vectra zmienia zasady sprzedaży wszystkich produktów swojego portfolio – telewizji kablowej, internetu i telefonu.

Nowi abonenci operatora otrzymują rozwiązania, które pomogą im przeciwstawić się obecnemu trudnemu okresowi. Skrócone zostały okresy zobowiązań umów promocyjnych, zniesiono konsekwencje finansowe z powodu rezygnacji z usług przez osoby, które utraciły pracę. Ponadto oferta „Happy Hours”, dostępna w Salonach i Biurach Vectry na terenie całego kraju, umożliwia zakup usług na wyjątkowo preferencyjnych warunkach.

Wychodząc naprzeciw potrzebom abonentów, których także dotyka obecna trudna sytuacja gospodarcza, Vectra znacząco zmieniła zasady sprzedaży swoich usług - kupowanych zarówno pojedynczo, jak i w tzw. paczkach. W umowach zawieranych po 1 czerwca króceniu ulegają dotychczasowe okresy zobowiązań. I tak umowy na 12 miesięcy, są zawierane na okres 9 miesięcy, natomiast okres zobowiązania umów 24 miesięcznych jest skrócony do 18 miesięcy.

Inną zasadniczą zmianą jest zniesienie ewentualnych konsekwencji finansowych, wynikających z rozwiązania umowy promocyjnej przez abonenta, który nie ze swojej winy straci zatrudnienie. Natomiast oferta „Happy Hours” to możliwość podpisania na specjalnych warunkach umowy przez abonenta, który przyjdzie do Salonu Firmowego lub Biura Obsługi Klienta Vectry w określonych godzinach. Godziny te są ustalane indywidualnie w poszczególnych miejscowościach, gdzie dociera Vectra.

źródło: Vectra

News Powerbanki - jak wybrać najlepszy model do podróży i codziennego użytku?

Powerbanki stały się jednym z niezbędnych akcesoriów dla wielu osób, zwłaszcza tych, które często podróżują lub korzystają z urządzeń mobilnych przez cały dzień. Niezależnie od tego, czy chcesz naładować swój telefon, tablet czy słuchawki bezprzewodowe, dobry powerbank to gwarancja, że twoje urządzenia nie rozładują się w najmniej oczekiwanym momencie. Wybór odpowiedniego modelu może być jednak trudny, biorąc pod uwagę mnogość dostępnych opcji na rynku. W tym poradniku dowiesz się, na co zwrócić uwagę, aby wybrać najlepszy powerbank do swoich potrzeb. czytaj więcej

News Jak voice bot AI sprawdza się w call center?

W dobie cyfrowej transformacji, call center przechodzą ewolucję, adaptując nowoczesne technologie do usprawnienia obsługi klienta. Wśród nich, voice boty AI (sztuczna inteligencja) odgrywają kluczową rolę, redefiniując sposób interakcji z klientami. Te inteligentne systemy, wykorzystujące zaawansowane algorytmy uczenia maszynowego i przetwarzanie języka naturalnego, oferują szereg korzyści, które mogą diametralnie zmienić krajobraz obsługi klienta w centrach kontaktowych.

czytaj więcej

Wiadomości firmowe Cyberzagrożenia z jakimi muszą się zmagać każdej wielkości firmy, w tym Volkswagen Słowacja.

W ciągu ostatnich kilku lat liczba i dotkliwość cyberataków na organizacje znacznie wzrosła. Ataki te przybierają różne formy, w tym oprogramowanie ransomware, rozproszoną odmowę usługi (DDoS), naruszenia bezpieczeństwa danych, zagrożenia wewnętrzne i wiele innych. W rezultacie zespoły ds. cyberbezpieczeństwa znajdują się pod ogromną presją, aby zmniejszyć ryzyko dla swoich organizacji. czytaj więcej

News Obsługa informatyczna - jak dobrać zakres usług it dla mojej firmy?

Dobór odpowiedniego zakresu obsługi informatycznej dla Twojej firmy jest istotny dla zapewnienia sprawnego funkcjonowania środowiska informatycznego. Jest wiele zmiennych, które decydują o kondycji infrastruktury IT w przedsiębiorstwie. W zależności od wielkości firmy, struktury organizacyjnej i spektrum potrzeb, należy dostosować zakres usług, aby bez zbędnego stresu zarządzać IT w firmie. Analiza środowiska IT jest kluczowa przy optymalizacji kosztów. Poniżej przedstawiamy kilka zagadnień, na które warto zwrócić uwagę przy wyborze podmiotu obsługującego nasze IT. czytaj więcej