Archiwalne

Nowi klienci z sektora medycyny i farmacji w sieci ATMAN

25.11.2008

ATM S.A. podpisała umowy z GSK Services Sp. z o.o., GlaxoSmithKline Consumer Healthcare Sp. z o.o. oraz Centrum Medycznym Damiana Sp. z o.o. na usługi telekomunikacyjne świadczone przez ATM pod marką ATMAN.

ATMAN przedłużył też na kolejny okres świadczenie usług dla innego klienta z branży medycznej - Centrum Medycznego ENEL-MED S.A.

W zależności od klienta ATMAN zagwarantuje połączenie kilku lokalizacji łączami światłowodowymi i radioliniowymi o przepustowości od kilku do 100 Mbit/s. Na łączach tych zostaną zagwarantowane usługi IP oraz WAN MPLS. Dodatkowo będą zapewnione łącza zapasowe w technologii radiowej.

Szacunkowa wartość zawartych umów to około 1,5 miliona złotych netto.

źródło: ATM

News Czym jest audyt infrastruktury i bezpieczeństwa IT?

Audyt infrastruktury i bezpieczeństwa IT to kluczowy proces, który pozwala przedsiębiorstwom na zidentyfikowanie i ocenę stanu swoich systemów informatycznych oraz zabezpieczeń. W obliczu rosnących zagrożeń związanych z bezpieczeństwem danych, przeprowadzenie audytu staje się nie tylko zalecane, ale wręcz niezbędne. Dzięki audytowi IT organizacje mogą poprawić wydajność infrastruktury IT oraz zwiększyć poziom bezpieczeństwa informacji i danych osobowych. W niniejszym artykule przyjrzymy się temu, czym jest audyt infrastruktury IT oraz audyt bezpieczeństwa IT, a także jakie korzyści przynosi ich przeprowadzenie. czytaj więcej

News Zarządzanie wizytówką Google - na co zwrócić szczególną uwagę?

Wizytówka w Google to nieodłączny element każdego biznesu działającego lokalnie. Fryzjer, restauracja, sklep obuwniczy, weterynarz – każdy z tych podmiotów nie tylko powinien posiadać profil Google Moja Firma, ale i aktywnie go prowadzić. Przekonaj się, co się pod tym kryje! czytaj więcej

News Chcesz zwiększyć zaangażowanie klientów online? Rozważ współpracę z agencją interaktywną!

Obecność firm w internecie jest dziś obowiązkowa, stanowi bowiem swoistą legitymizację marki w oczach klientów. Z uwagi na fakt, iż codziennie miliardy ludzi spędza czas na przeglądaniu zamieszczonych w sieci treści, przestrzeń ta oferuje ogromne możliwości marketingowe. Aby właściwie je wykorzystać, warto podjąć współpracę z agencją interaktywną. czytaj więcej

News Jak wykorzystać VR w nowoczesnym marketingu?

Rzeczywistość wirtualna ma więcej punktów stycznych z naszym życiem i doświadczaniem różnych rzeczy, niż możemy sobie wyobrazić. Widać to choćby na przykładzie marketingu i wychodzenia naprzeciw oczekiwaniom wymagających klientów. Między innymi w przypadku e-commerce. czytaj więcej