Archiwalne

Nowoczesny pakiet usług IP dla biznesu w ofercie DIALOGu

26.01.2011

i-Firma, i-Centralka oraz i-Konferencja – to trzy nowe usługi z pakietu IP dla biznesu oferowane przez DIALOG w oparciu o wdrożoną, najnowocześniejszą platformę usługową SoftSwitch klasy 5.0. W drugim kwartale roku operator planuje wprowadzenie kolejnego produktu biznesowego: i-Biuro.

– Dostęp on-line przez całą dobę do zasobów własnej firmy, niezawodność działania usługi, utrzymywanie sprawności sprzętu przez DIALOG, dzięki czemu firmy mogą zrezygnować z nocnych dyżurów służb technicznych, nowe rozwiązania sprzętowe i łatwość integracji z innymi systemami – to tylko wybrane korzyści naszej nowej oferty dla biznesu – podkreśla Robert Banasiak, wiceprezes zarządu Telefonii DIALOG S.A. – Zależy nam, aby zapewnić klientom najnowocześniejszy portfel produktów, które umożliwią im skupienie się na podstawowej działalności biznesowej – dodaje.

Nowe propozycje DIALOGu pozwalają klientom ograniczyć nakłady na sprzęt IT, ponieważ działają one „wirtualnie” na sprzęcie operatora (Klient konfiguruje je on-line poprzez dedykowany portal www) i są w pełni skalowalne.

i-Firma to nowy produkt głosowy a zarazem plan taryfowy z Liniami IP oraz Trunkami IP. W ramach tej taryfy można także uruchomić usługę i-Centralka, czyli wirtualną centralkę abonencką.

Linie IP umożliwiają przedsiębiorstwu konfigurację usługi głosowej zgodnie z oczekiwaniami Klienta oraz korzystanie z dowolnej liczby numerów za pośrednictwem telefonów analogowych lub IP.
Trunk IP to łącze do wszelkiego rodzaju centralek abonenckich z definiowaną liczbą równoległych połączeń oraz zakresem numeracji DDI. Każdy z tych dostępów może być konfigurowany on-line w zakresie usług dodatkowych przez dedykowany portal www, co pozwala na elastyczne zarządzanie polityką telekomunikacyjną w firmie.

Usługa i-Centralka pozwala natomiast na zgrupowanie wszystkich łączy w firmie w celu stworzenia jednolitej i zarządzanej centralnie sieci firmowej. Dzięki niej Klienci mogą korzystać z nowoczesnych usług pracy grupowej, takich jak m.in. plan numeracji skróconej, możliwość rezerwacji połączenia do zajętego numeru czy możliwości zdefiniowania jednego numeru dla wszystkich połączeń wychodzących poza firmę. Istnieje także możliwość tworzenia wewnętrznych grup obsługi poprzedzonych systemem automatycznych zapowiedzi głosowych Rozszerzeniem oferty i-Centralka są usługi pracy zdalnej, takie jak równoległe dzwonienie, zdalne biuro oraz mobilne biuro. Pozwalają one na korzystanie z telefonu znajdującego się na biurku z każdego miejsca w kraju i na świecie przy wykorzystaniu dostępu do internetu.

i-Firma – jako nowoczesna usługa dla biznesu – świadczona jest w oparciu o platformę usługową klasy 5. Umożliwia ona świadczenie usług głosowych w technologii IP – przez łącza dostępowe. Wysoka jakość głosu, bezpieczeństwo i poufność prowadzonych rozmów, możliwość stworzenia jednolitej sieci firmowej bez konieczności inwestowania w osobne rozwiązania telekomunikacyjne – to tylko kilka zalet nowej oferty. Usługa ma na celu także optymalizację kosztów u samych abonentów, gdyż nowe usługi ograniczają rachunki za prąd, koszty kolokacji sprzętu, serwisu i utrzymania. Za tę część infrastruktury telekomunikacyjnej opłaty ponosi Telefonia DIALOG.

Kolejny nowy produkt DIALOGu to i-Konferencja, czyli otwarty mostek telekonferencyjny. Pozwala on na jednoczesne kontaktowanie się od kilku do kilkudziesięciu rozmówców z odległych miejsc. Usługa dostępna jest nie tylko dla abonentów DIALOGu, ale także dla klientów innych operatorów w kraju i na świecie, przy użyciu dedykowanych numerów dostępowych: 801 006 060 – dla połączeń z krajowych sieci stacjonarnych i 71 783 33 33 – dla połączeń z krajowych sieci komórkowych oraz z zagranicy. Aby skorzystać z usługi, wystarczy zarezerwować pokój konferencyjny.

źródło: Dialog

Case Study Wymiana trzech central analogowych na jedną centralę IP PBX

3 lokalizacje klienta i w każdej z nich analogowa centrala telefoniczna. Do każdej centrali doprowadzonych po kilka telefonicznych linii analogowych z których korzystało od 50-ciu do 60-ciu użytkowników. Ciągle zajęte linie telefoniczne, brak możliwości dodzwonienia się i brak komunikacji pomiędzy lokalizacjami. Codzienna męczarnia z telefonami dla wszystkich. Taki zastaliśmy obraz telekomunikacji w trzech budynkach klienta. Jak to rozwiązaliśmy? czytaj więcej

News Czy abonament „bez limitu” tylko w komórkach?

Jesteśmy już przyzwyczajeni, że w naszych telefonach komórkowych korzystamy z usług abonamentowych bez limitu. Ale co z innymi rodzajami usług telekomunikacyjnych? Czy w nich też dostępne są abonamenty bez limitu rozmów? Odpowiedzią na te pytania jest telefonia internetowa. czytaj więcej

T-Mobile T‑Mobile wspiera przejście na pakiet MS Office 365

T‑Mobile pomaga przedsiębiorcom przejść na pakiet MS Office 365 i korzystać ze wszystkich korzyści związanych z pracą z dowolnego miejsca i urządzenia. Wsparcie techniczne od T‑Mobile pozwoli nawet małym przedsiębiorcom czerpać korzyści z wszystkich funkcjonalności pakietu. Przedsiębiorcy mogą być zawsze w kontakcie ze swoimi klientami dzięki profesjonalnej skrzynce pocztowej, umawiać i rezerwować wizyty klientów, a także lepiej zorganizować pracę w firmie przy pomocy aplikacji do planowania i komunikacji czy współdzielenia dokumentów i plików w chmurze na dysku o pojemności 1 TB. czytaj więcej