Zobacz więcej na Play.pl.
Multimedialny operator Play przeprowadza zmianę wizualizacji w części swoich salonów. Akcja rozpoczęła się pod koniec ubiegłego roku i potrwa przez cały 2008.
Do tej pory zmieniony został desing w 5 salonach Playzone oraz w 10 salonach Play Germanos. Pozostałe punkty sprzedaży, które będą podlegać „remodelingowi” będą zmieniane systematycznie przez cały rok.
Głównym celem akcji jest udoskonalanie wizualizacji salonów, aby stały się jeszcze bardziej przyjazne dla klientów oraz wykorzystanie nowoczesnych rozwiązań informatycznych w obsłudze klienta.
Wprowadzone zostały elementy nowych technologii w obsłudze klienta poprzez zastosowanie interaktywnych prezentacji telefonów na zainstalowanych laptopach. Pojawiła się również ekspozycja ”life”, zabezpieczona elektronicznie przed kradzieżą. Wyeksponowane modele telefonów umożliwiają klientowi zapoznanie się z aparatem i jego wszystkimi funkcjami.
Zmianie uległa kolorystyka salonów, stała się ona cieplejsza. Zastosowano nowe, duże elementy graficzne (np. kwiat czosnku).
Poniżej zdjęcia z sesji w jednych z salonów PlayZone po dokonanej zmianie wizualizacji.
źródło: Play
Wiadomości firmowe Nowe aplikacje biznesowe innovaphone rewolucjonizują współpracę i zarządzanie
Nowa wersja oprogramowania zwiększa wydajność pracy zespołowejSindelfingen, 24 kwietnia 2025 – innovaphone, wiodący dostawca nowatorskich rozwiązań w dziedzinie cyfrowej komunikacji korporacyjnej, systematycznie wzbogaca swoje portfolio aplikacji biznesowych. Celem jest uczynienie współpracy wewnątrz organizacji i poza nią jeszcze bardziej intuicyjną, wydajną i komfortową. czytaj więcej