Archiwalne

Nowy dyrektor Departamentu Relacji z Inwestorami Grupy TP

16.10.2007

Tomasz Poźniak został mianowany na stanowisko Dyrektora Departamentu Relacji z Inwestorami w Grupie TP.

Obowiązki obejmie 1 listopada 2007 r. Pełniącemu dotychczas z sukcesami tę funkcję Arturowi Tarnowskiemu zostało powierzone nowe zadanie w ramach Grupy TP - reprezentanta TP w biurze France Telecom w Brukseli. Przez najbliższy miesiąc Artur Tarnowski i Tomasz Poźniak będą wspólnie pracować nad przekazaniem odpowiedzialności za funkcje Relacji z Inwestorami w Grupie TP.

Tomasz Poźniak ma 32 lata. Jest absolwentem kierunku Finanse i Bankowość w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie, od sześciu lat pracuje w Grupie TP zarządzając alokacją zasobów i procesem decyzyjnym dla projektów inwestycyjnych i operacyjnych. Przed podjęciem pracy w Grupie TP zdobywał doświadczenie pracując w sektorach telekomunikacyjnym oraz doradztwa finansowego.

źródło: TPSA

@@gl@@@

News Polskie polubienia fanpage - klucz do sukcesu w social media

Facebook wciąż pozostaje jednym z najpopularniejszych mediów społecznościowych. Dla wielu firm, influencerów i marek jest to nie tylko miejsce promocji, ale także narzędzie budowania relacji z klientami. Polskie polubienia fanpage mają szczególne znaczenie, zwłaszcza dla tych, którzy działają na rodzimym rynku. Dlaczego? Przyciągają lokalnych odbiorców, zwiększają zasięg organiczny i budują wiarygodność. W tym artykule dowiesz się, jakie korzyści przynoszą polskie polubienia, jakie problemy mogą wystąpić przy ich zdobywaniu oraz jak skutecznie je pozyskiwać. czytaj więcej

News Wizytówki dla branży IT - zaprojektuj je sam w kreatorze!

Stwórz wyjątkowe wizytówki dla swojej firmy IT w kilka minut! Skorzystaj z intuicyjnego kreatora i zaprojektuj profesjonalne wizytówki, które wyróżnią Twoją markę! czytaj więcej

News 20 najlepszych pomysłów na aplikacje dla startupów w 2025

Rok 2024 to czas dynamicznego rozwoju technologii, w którym branża aplikacji mobilnych odgrywa kluczową rolę w transformacji cyfrowej biznesów na całym świecie. Właściciele firm, inwestorzy oraz przedsiębiorcy zwracają uwagę na ogromny potencjał, jaki niesie za sobą tworzenie oprogramowania mobilnego. czytaj więcej

News Skuteczność marketingu SMS w erze cyfrowej

W dzisiejszych czasach, kiedy dominujący udział w komunikacji marketingowej zdobyły platformy cyfrowe, takie jak media społecznościowe i e-mail marketing, marketing SMS zyskuje na znaczeniu jako jedno z najbardziej skutecznych narzędzi dotarcia do klientów. Marketing SMS, znany również jako reklama SMS, to strategia, która polega na wysyłaniu krótkich wiadomości tekstowych do grupy docelowej w celu promocji produktów, usług lub budowania relacji z klientami. czytaj więcej